Helyzet alapú kuponrendszer kiszolgálása BEDŐ MÁRTON.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Találkozzunk a felhők felett!
Advertisements

Megszámlálás Elemi algoritmusok.
Internetes látogatottsági statisztikák
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Iroda a felhőben.
Humán rendszerek, közszféra
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Verfasser · weitere Angaben
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Távközlési és Médiainformatikai Tanszék Gáspár-Papanek Csaba Ügyvivő szakértő
Hírközlési szolgáltatások Fischer Gábor OFE infokommunikációs szakértő.
2007 ISP TANFOLYAM ÉSZAKNET, LH COM. USER AUTHENTIKÁCIÓ •MAC – IP •MAC – DHCP •MAC – IP – RADIUS •PPPoE – RADIUS.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
Programozás alapjai A programozás azt a folyamatot jelenti, melynek során a feladatot a számítógép számára érthető formában írjuk le. C++, Delphi, Java,
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Naptárak a Zimbrában Készítette Révész Márton
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Vállalati információs rendszerek értékelése numerikus hasonlóság-elemzéssel TDK-dolgozat Készítette: Pető István GTK V. évfolyam november.
Info-Periszkóp Mezőgazdasági külső információs rendszer fejlesztési tapasztalatai Pető István – Szent István Egyetem, Gödöllő Gazdasági Informatika Tanszék.
Bevezetés a robotok döntéshozatalának folyamatába és módszereibe Készítette : Fodor Bence II. Éves Programtervező Informatikus Nyíregyházi Főiskola V2.
Egészségügyi intézmények kontrollingja Kórházi kontrolling Fekete Daniel, Szőke Kristóf, Zila László 2006.
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
Kiválasztás: érvényesség, megbízhatóság az interjú és az Assesment Center módszere esetén Barta Bea
Szolgáltatáselemző Rendszer. A rendszer fejlesztése szeptemberében kezdődött, az előkészítő munkálatok év elejétől. Az éles rendszer átadásának.
Karbantartási tevékenység felmérése és fejlesztése
Együttműködési lehetőségek és megoldások a foglalkoztatási és szociális terület munkájában Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális.
Egészségügyért Felelős Államtitkárság Az alapellátás megerősítésének helyzetértékelése Dr. Beneda Attila január 17.
Beágyazott internet az alállomási irányítástechnikában Hogyan kerül irodai megoldás az ipari irányítástechnikába? Ez egészen biztosan nagyon veszélyes!
Gépi tanulás Tanuló ágens, döntési fák, általános logikai leirások tanulása.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
valós-idejű helymeghatározás WLAN-nal
S ZŰCS M IHÁLY, FŐOSZTÁLYVEZETŐ - HELYETTES, B ELÜGYMINISZTÉRIUM D R. M ÁTHÉ J ÁNOS VEZÉRIGAZGATÓ, L ÁSZLÓ P ÉTER PROJEKTMENEDZSER, NET VISOR Z RT. BEVEZETŐ.
AszinkronitásSebesség Csökkentett szerver terhelés* Jobb hálózat kihasználás Felhasználói élmény Rövidebb válaszidők.
Elektronikus banki ügyintézés Készítette: Hollósy Szabolcs eTanácsadó Ma a pénzintézetek elektronikusan vezetik az ügyfelek bankszámláit. Ez lehetővé tette.
Az igénybevevői nyilvántartás
Energiamenedzsment Dr. Somogyvári Márta egyetemi docens Interregionális Megújuló Energia Klaszter Egyesület elnök Alsómocsolád 2011 június 29.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Paleobiológiai módszerek és modellek 7. Hét TÖBBVÁLTOZÓS ADATELEMZÉS
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
EASYPIC fényképválogató alkalmazás mobiltelefonra
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Müller László vezető fejlesztő EQL Soft Informatikai és Tanácsadó Kft.
KULCSKOMPETENCIÁK AZ MVMI FEJLESZTÉSI IGAZGATÓSÁGÁN
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
Termelői csoportok tájékoztatója Eredmények és lehetőségek B udapest, február 10. dr. Forgács Barnabás szakállamtitkár.
Advanced Next gEneration Mobile Open NEtwork ANEMONE Promóciós Nyílt Nap Nyitó előadás 2008 április 22. Dr. Imre Sándor
TWIST Workshop MTA Regionális Kutatások Központja
1 „Lightweight” biztonsági megoldás rádiófrekvenciás azonosítással támogatott elektronikus kereskedelmi környezetben Cserbák Márton Konzulens:
Fejmozgás alapú gesztusok felismerése Bertók Kornél, Fazekas Attila Debreceni Egyetem, Informatikai Kar Debreceni Képfeldolgozó Csoport KÉPAF 2013, Bakonybél.
Web alapú humán lekérdező rendszer
Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi D oktori I skola Dr. Krasznay Csaba Nemzeti Közszolgálati.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
A Nemzeti Statisztika Gyakorlati Kódexe
A TAXI SZOLGÁLTATÁS FELTÉTELEI BUDAPESTEN
Óbudai Egyetem, NIK Kalla Mór
8. tétel.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Lehet-e még jobb az internet szolgáltatás?
A Nemzeti Statisztika Gyakorlati Kódexe
Partnerség és együttműködés
A szakmai vizsgákat követő adatszolgáltatás digitális aláírással
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Digitális Székelyföld Platform
Web alapú humán lekérdező rendszer
Előadás másolata:

Helyzet alapú kuponrendszer kiszolgálása BEDŐ MÁRTON

Emlékeztető és bevezetés  Helyzet alapú kuponrendszer  Backend szolgáltatás  Hogyan szolgáljuk ki a felhasználót hatékonyan?  Felhasználónak küldött eredménylista jósága 1/5

Backend felé támasztott elvárások  Sebesség  Megbízhatóság  Konzisztencia  Kielégítő eredményhalmaz  Összehasonlíthatóság feltérképezése 2/5

Egy lehetséges megoldás  Súlyértéket rendelünk minden rendszerbeli elemhez  Szolgáltató súlya  Ajánlat súlya  Súlyösszeg szerint rendezett lista 3/5

A feladat  Miből kalkulálható a súlyérték?  Hogyan preferáljuk a felhasználói szokásokat? 4/5

Köszönöm a figyelmet! 5