Informatika MSc képzés problémái Szegedi Informatikai Találkozó 2009 kerekasztal beszélgetés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
Advertisements

A többfokozatú képzés kezelésének problémái a TVSZ-ben László Gyula.
Diplomát adó alapszakjaink:
Bevezetés a szabad bölcsészetbe
Felsőoktatási felvételi ponthatárok 2008 Dr. Manherz Károly felsőoktatási és tudományos szakállamtitkár Oktatási és Kulturális Minisztérium július.
Felsőoktatási felvételi tájékoztató
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Az informatika oktatása az erdőmérnökképzésben Facskó Ferenc egyetemi adjunktus NYME – EMK – EVGI
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
Az informatikatanár képzés helyzete Informatika szakokat oktató intézmények képviselőinek találkozója, Szeged 2009, október Dr. Kovács Emőd dékánhelyettes.
KAPOSVÁRI EGYETEM CSOKONAI VITÉZ MIHÁLY PEDAGÓGIAI FŐI S KOLAI FŐI S KOLAI KAR.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
MSc felvételi eljárás informatika képzési területen
ELTE Bologna Szeminárium február 7.. „A”- szekció kérdései I. 1. Hogy értendő a mesterképzés 35%-os hallgatói létszáma? Minek a 35%-a ez, illetve.
Geográfus és földrajz tanári képzés az Eötvös Loránd Tudományegyetemen Megjegyzések: 2006 előtt a földrajz tanári képzésben szakpáronként volt a jelentkezés,
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
ETR Tanügy DEXTER Informatikai kft.. ETR Képesítési követelmények Tantervek Oktatási Tevékenység Oktatási folyamat Szervezése, lebonyolítása Erőforrások.
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Tanári mesterszakok Felvételi eljárás Bartáné Kustár Katalin
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Befolyásolhatták-e a jelentkezői döntéseket a felvételi rendszer és a képzési szerkezet változásai?  Képzési szerkezet  Felvételi követelmények  Állami.
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
Környezettan alapszak (BSc)
Konferencia január 25.SZTE, Homor, Makay1 BA/Bsc tantervi struktúrák a Szegedi Tudományegyetemen Dr. Homor Géza, Dr. Makay Árpád.
LEGYÉL TANÍTÓ!.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Hallgatói létszámok. Jelentkezési arányok (2006) n Nappali tagozat: Keret: 40 fő Jelentkező: 164 fő (45) n Levelező tagozat: Keret: Jelentkező:
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Felvételi a mesterképzésre a műszaki területen
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
BA Szakirány-választás Határidő (hétfő) 8 órától (vasárnap) 24 óráig!
László Gyula1 Szakmai gyakorlat Szakdolgozat Záróvizsga Tájékoztató a BA III.-IV. évfolyamnak.
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Oktatási és tanulmányi kérdések a Gazdaságtudományi Karon
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Felsőoktatási felvételi ponthatárok 2007 Dr. Hiller István oktatási és kulturális miniszter Oktatási és Kulturális Minisztérium július 26.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Felvételi 2004 Felsőoktatási felvételi A felsőoktatásba jelentkezők számának alakulása
Gépészmérnöki és Informatikai Kar rt itt a helye! Korszerű és innovatív mérnökképzés! „Hallgatóvá fogadom”
A képzés szeptemberében indul!
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Savaria Egyetemi Központ
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
Tanári mesterszakok Felvételi eljárás Bartáné Kustár Katalin
Lejtmenetből lendület
Készítette: Szabó Tamás
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
A könyvtárostanári képzési lehetőségekről
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Informatika MSc képzés problémái Szegedi Informatikai Találkozó 2009 kerekasztal beszélgetés

Informatika MSc képzés problémái GI, MI és PTI MSc szakok felvétel évente vagy félévente? jelentkeznek-e elegen? Az OFI-ba küldött felvételi anyagok hiányosan jelennek meg a képzőhelyeken nappali vs. levelező honnan jelentkeznek?

Informatika MSc képzés problémái szóbeli felvételi? az elődiplomát kiadó intézménytől a tantárgyi tematikák beszerzése nehézkes külöböző hely, különböző előképzettség képzéssel párhuzamosan teljesíthető előfeltétel problémája párhuzamosan teljesítők aránya haladnak-e a mintatantervben?

Informatika MSc képzés problémái a párhuzamosan teljesítőkre is vonatkozik az átsorolás költségtérítésesbe szakirányok kevés hallgatónak diplomát szerzettek aránya a felvettekhez képest az ipar értékeli-e az MSc diplomáért tett extra erőfeszítést? egyebek