Együtt? Egymásért. Hagyományok és kihívások III. szakmai nap az Egyetemi Könyvtárban Budapest, 2014. március 05.Készítette: Pór Dorottya, osztályvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, január 22. Topár József.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
FSZK Nonprofit Kft. ügyvezető
Minőségbiztosításunk helyzete
A minőségügy a könyvtárügyért
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
A KÖZPONT MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA. Szabvány Ismétlődő műszaki, gazdasági és más feladatok optimális megoldásának MINTÁJA.
MÍNŐSÉGBÍZTOSÍTÁSI RENDSZEREK KOMMUNIKÁCIÓJA Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Műszaki és Humántudományok Kar Marosvásárhely Készítette: Palkó Réka.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Budapest, december 9. 1 A könyvvizsgálói közfelügyelet szerepe és a Közfelügyeleti Bizottság tevékenysége ben Fekete Imréné.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Felkészülés a „Könyvtári minőségfejlesztés 21.” bevezetésére Skaliczki Judit 2002.
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
A projekt az Európai Unió támo- gatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. MTMT feltöltés zenei alkotások szerzőinek
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
Zrínyis tapasztalatok
LB felkészítő: március
Magyar Rektori Konferencia Debrecen, június A verseny a magyar felsőoktatásban: mennyiség és/vagy minőség? Bazsa György, az FTT elnöke.
A MAB működése: elvek és gyakorlat Bazsa György a MAB elnöke MAB szakértői fórum Budapesti Corvinus Egyetem szeptember 25.
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
Intézményakkreditáció „Tapasztalatok – Tanácsok – Tennivalók” Dr. Mikáczó Andrea PhD egyetemi docens december 2.
A MINŐSÉG GARANCIÁJÁNAK EGYIK VETÜLETE: KOCKÁZATELEMZÉS Sipos Gáborné Minőségirányítási vezető.
SZAKMAI NAP AZ EGYETEMI KÖNYVTÁRBAN 2013 május 8. ELTE FOLYÓIRATRENDELÉS TUDNIVALÓK AZ ÚJ KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁSRÓL Pálfi Éva Folyóirat Csoport.
TQM-ISO Minőségügyi kérdések a Pécsi Tudományegyetemen Szellőné Fábián Mária főigazgató-helyettes PTE Egyetemi Könyvtár Budapest december.
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
1 Mit vártunk, mit kaptunk, mit remélünk ? Összeállította: Kálóczi Katalin projektvezető december 8. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Tükörkép torzításmentesen, avagy az EKSZ önértékelésének sajátosságai
MTMT munkafolyamatok 2.0 Hagyományok és kihívások III. ELTE Egyetemi Könyvtár március 5. Áts József.
Bergmann Krisztina – dr
2014. november november november 18.1.
1 KÖNYVTÁROSOK NAPJA augusztus 31. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
1 Mit kíván a minőségorientált magyar felsőoktatás? Balázs Ervin A MAB elnöke Professzorok Batthyány Köre, október 18.
Közigazgatási Gyakornoki Program Készítette: Szekeres László humán kontroller Személyzetpolitikai, Továbbképzési és Kontrolling Főosztály szeptember.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Informatikai terméktanúsítás - a minőségi szoftver Az Informatikai Terméktanúsító Szervezet szerepe a HTE jövőképében Nagy Péter április 25.
JAVASLAT A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM INTEGRÁLT MINŐSÉGFEJLESZTÉSI RENDSZER KIALAKÍTÁSÁRA Készítette: Dr. Csóka Ildikó – SZTE minőségügyi vezető Szöllősy.
A KKÉK kritériumai és azok intézmény specifikus értelmezési lehetőségei Boda Gáborné Köntös Nelli ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet „Jót,
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Minőségi könyvtár a színvonalas szolgáltatásért!
Minőségi könyvtári szolgáltatások –
Akkreditált IT terméktanúsítás - a NAT szerepe a tanúsításban
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
„HAGYOMÁNY ÉS INNOVÁCIÓ”
A Pest Megyei Könyvtár rövid hírei
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
3. osztályban.
Az SZMBK Intézményi Modell
A verseny a magyar felsőoktatásban: mennyiség és/vagy minőség?
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Együtt? Egymásért. Hagyományok és kihívások III. szakmai nap az Egyetemi Könyvtárban Budapest, március 05.Készítette: Pór Dorottya, osztályvezető ELTE Rektori Hivatal Minőségbiztosítási Osztály

-- Forrás: yok/2013/ELTE_ 2013.pdf

Minőségfejlesztési program II. minőség, értékőrzés, értékteremtés, nyitottság, átláthatóság, tolerancia, kiszámíthatóság

Minőségirányítási Bizottság Szakmai felügyelő testület (1) Egyetemi KönyvtárTagok: elnök+ (8) karok+ (1) EHÖK+ (1) Egyetemi Könyvtár Rektori Hivatal Minőségbiztosítási Osztály ELTE szinten Elemzések, statisztikák, összefoglalók 3 fő Kari Minőségbiztosítási/fejlesztési Bizottságok 8 kar Különböző összetétel Eltérő működés Minőségügyért felelősök

EgyetemiKönyvtáriSzolgálat

Együtt. Önértékelés útmutató aktualizálása Minőségirányítási kézikönyv kidolgozása NMF kezelésének szabályzata Önértékelés során moderálás/mentorálás?