1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, 2009. március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

okostelefon alkalmazások a turizmusban
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Takács Péter hírközlési fogyasztói jogok képviselője „World Wide Identity” konferencia A FOGYASZTÓI JOGOK KÉPVISELETÉBEN…
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
A lokális szint és a könyvtári hálózat összjátéka, kulturális találkozási lehetőségek Németh Márton MKE Baja 2010 július 16. Hálózati Könyvtári Szolgáltatások.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
A nemzetközi üzleti élet etikája
A kiskorúak védelme a média káros hatásaival szemben
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Marketingkommunikáció
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Interaktív tábla és az Easiteach használata
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Zöld kommunikáció - esetek November 21.. Mit tudunk?
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Versenyképes képzés Versenyképes képzés Energetikusok és vállalati versenyképesség Előadó: Solti Károlyné tanácsadó Budapest, február 23.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
2016-os újdonságok ! Készítette: Puska Tamás.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Az online marketing legújabb generációja
Partnerség és együttműködés
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
This is the first level bullet for notes 12 point Arial Regular
Előadás másolata:

1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On

2 Idézet Idézet Online kommunikációs szabályok Online kommunikációs szabályok Online – Offline összehasonlítás Online – Offline összehasonlítás Kommunikációs stratégiák Kommunikációs stratégiák Pilot online kommunikációs stratégia Pilot online kommunikációs stratégia Tartalom K-Exx-On

Miért kell összehasonlítanunk bármit is? „A kommunikáció-technológiai robbanás eredményeként óriási – és egyre növekszik – az információs nyomás. Egy szemléletes példával érzékeltetve: ma a New York Times egyetlen kiadása több információt tartalmaz, mint amit a 17. századi Angliában egy ember egész élete során befogadhatott. Az egyre irritálóbb környezetre válaszul a fogyasztói magatartás egyre célratörőbbé válik.” „A kommunikáció-technológiai robbanás eredményeként óriási – és egyre növekszik – az információs nyomás. Egy szemléletes példával érzékeltetve: ma a New York Times egyetlen kiadása több információt tartalmaz, mint amit a 17. századi Angliában egy ember egész élete során befogadhatott. Az egyre irritálóbb környezetre válaszul a fogyasztói magatartás egyre célratörőbbé válik.” 3 K-Exx-On

Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. N incs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. C sak az üzleti érték számít. 5. C sak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. I ntegráció – csak hatás alapján! 7. M indig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. 9. A tapasztalat mindennél többet ér C sak a változás örök. 11. É píts adat helyett információra. 12. A fogyasztó is ember. 13. M inek új fogyasztó, ha már van régi? K-Exx-On

Offline kontroll 5 Állami hatóságok – ORTT, NHH K-Exx-On

Online kontroll 6 Nincs – ellenpélda: Kína K-Exx-On

A hálózatok ereje 7 K-Exx-On

Összehasonlítás 8 A reklám megjelenése MéreteÜzenet módjaLefedettsége (terjedelmi korlát) CélközönségÁrÁrHírértékVisszakeres- hetőség Napi lapNapiFix, keretesKép+ szöveg Területi Meglévő előfizetők, alkalmi olvasók Magas Naponta frissítendő Nincs, csak ha eltesszük „emlékbe” RádióIdőszakosMeghatáro- zott idejű, max: 30’ HangFrekvencia Hatótávol- ság Háttér rádió- zók, alkalmi hallgatóság KözepesNaponta frissítendő Nincs* TvIdőszakosMeghatáro- zott idejű, max: 30’ Hang+kép+ +szöveg Lefedettségi hatótávolság Műsorfüggők alkalmi Tv nézők Nagyon magas Naponta frissítendő Nincs* InternetFolyamatosKorlátlan Hang+kép+ szöveg és ezek kombinációja (interaktivitás) Nincs területi korlát Korlátlan*AlacsonyAzonnali frissítés Tetszőleges időpontba K-Exx-On

Offline (Hagyományos) vs. Online (Interaktív) „Régi” „új” „Régi” „új” Egyirányú kétirányú Egyirányú kétirányú Monológ dialógus Monológ dialógus Pushpull rendszerű Pushpull rendszerű „Becsülhető” mérhető „Becsülhető” mérhető 9 K-Exx-On

Kommunikációs és márkastratégia 10K-ExxOn EXXONszempontokK-Exx-On SzokványostermékekKiegészítés bioüzemanyag, keksz szűrő ÖsszegyűjtőmárkastratégiaÖsszegyűjtő  szétszóró Vállalati szintűkommunikációVállalati, termék, személyi Megtartásra ösztönözpiacÚj generálása (biobutanol, cellulóz alapú bioüzema.) Nincs környezetvédelmi elismerés, nincs KIR EgyébEMAS, ISO14001

Online megjelenés Online kereskedés: nyers- és finomított olaj, CO2 kereskedelem Online kereskedés: nyers- és finomított olaj, CO2 kereskedelem Nincs e-termék, e-bolt Nincs e-termék, e-bolt Oka: Oka: világméretű vállalatként jelentős többletköltség világméretű vállalatként jelentős többletköltség kommunikációs krízismenedzsment kommunikációs krízismenedzsment Egyedüli próbálkozás: kutanként differenciált árak, extra akció minden nap a honlapon Egyedüli próbálkozás: kutanként differenciált árak, extra akció minden nap a honlapon 11K-ExxOn

12 Köszönjük a figyelmet! K-Exx-On

Kommunikációs stratégia Termékeink: nyersolaj, petrolkémiai termékek, műanyag, motorolaj, üzemanyag (diesel, LPG, bioüzemanyag) Termékeink: nyersolaj, petrolkémiai termékek, műanyag, motorolaj, üzemanyag (diesel, LPG, bioüzemanyag) Márkastratégia: márkaimázs Márkastratégia: márkaimázs Összegyűjtő szétszóró Összegyűjtő szétszóró Vállalati, termék és személy márka egyszerre Vállalati, termék és személy márka egyszerre Tudatos átállás a zöld termékekre (biobutanol) Tudatos átállás a zöld termékekre (biobutanol) EMAS, ISO hangsúlyozása EMAS, ISO hangsúlyozása 13 diverzifikáció K-Exx-On