Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
A közlekedési igazgatás aktuális jogszabályváltozásai május 17.
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
OBJEKTÍV FELELÖSSÉG- ZÉRÓ TOLERANCIA
RCH, mint karbantartásért felelős szervezet (ECM) kapcsolatrendszere
Somogy megyei projektek
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Közúti közlekedési előéleti PONTRENDSZER (2000. évi 128
Közlekedési balesetek okairól, statisztikai adatokkal, tanulságokkal
Várpalota elkerülő építése
TIN week – Budapest, October/ Házi feladat, Győri esettanulmány: Győr,Kodály Zoltán u – Ifjúság körút csomópontja Készítette: Sümegi Péter & Szabó.
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
BALATONAKARATTYA – BALATONKENESE ÁLLOMÁSOK KÖZÖTT – AZ AS380 JELŰ FÉNYSOROMPÓNÁL – AZ 1972 SZÁMÚ VONAT ÜTKÖZÉSE SZEMÉLYGÉPKOCSIVAL KBSZ SZAKMAI NAPOK -
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Jákli Zoltán KÖZOP Lebonyolítási Osztályvezető Magyar Közút NZrt.
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Közlekedési Üzemtan I
A hulladékká vált gépjárművek kezelésének egyes kérdései A hulladékká vált gépjárművek kezelésére több magyar jogszabály is vonatkozik, amelyek az Európai.
1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú pályaszakaszon? 1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú.
HIDAK ÜZEMELTETÉSE, FENNTARTÁSA Kolozsi Gyula okl. építőmérnök,
Folyamatban lévő-és tervezett fejlesztések
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Vasúti és közúti hidak összehasonlítása
Kerékpárutak építésének engedélyezése
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
Unger Tamás, alpolgármester A 3. változatban teljes felújítás keretében átépülésre kerülnének a meglévő utak, és a járdák. A jelenlegi burkolt.
Önálló és rendőrrel közös polgárőri tevékenység és ehhez kapcsolódó rendőri karjelzések ismertetése +
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
hatásterület lehatárolása az IMMI 2011 szoftver segítségével
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
TÓCÓVÖLGY – BALMAZÚJVÁROS AS 41 VASÚTI BALESET KBSZ SZAKMAI NAPOK – VASÚT Siófok, április 10. Karosi Róbert balesetvizsgáló.
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Pályaismeret 1-es viszonylat. 1.) Az 1-es vonalon hol találunk közúti fedezőjelzővel ellátott útkereszteződést? A Salétrom utcai kivonuláskor. Az Aquaticum.
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
Útvonalengedélyezés Extrém túlméretes szállítások Magyar Közút Nonprofit Zrt.
SZEKSZÁRD Észak-déli KERÉKPÁRos útvonal vizsgálata
Úthálózat fejlesztés, úthierarchia, úttípusok
Városi közlekedés, forgalomtechnika 6. előadás
Körforgalmú csomópontok fejlődése, kialakításuk
Különböző csomópont-típusok
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Közlekedési ismeretek
Előadás másolata:

Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)

Csontos József utca ZsG

Vasút utca ZsG

További beruházások ZsG

Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés ZsG

Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés ZsG

Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés vasúti fényjelző tilos jelzésénél – Kőrösi út feltorlódása (építkezés előtt) Kőrösi út Táncsics M. utca Bacsó B. utca ZsG

Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés vasúti fényjelző tilos jelzésénél – Bacsó B utca feltorlódása (építkezés előtt) Kőrösi út Táncsics M. utca Bacsó B. utca ZsG

Az utak forgalomszabályozásáról és a közúti jelzések elhelyezésről szóló 20/1984. (XII.21.) KM rendelet II. rész, IV. fejezet 9.§ (2003 – év között hatályos állapota) (4) Ha a vasúti átjárótól számított 30 méter távolságon belül útkereszteződés van és az útkereszteződésben a vasúti átjáró felől érkező járműveknek elsőbbségük nincs: a) az útkereszteződés forgalmát a vasúti átjárónál elhelyezett fénysorompóval függésben levő jelzőkészülékkel kell irányítani. b) a vasúti átjáró felől érkező járműforgalom részére az útkereszteződésnél legalább 30 méter hosszú külön útfelületet (menekítő sávot) kell biztosítani, kivéve ha a vasúti átjárót szabályosan igénybevevő leghosszabb jármű a vasúti átjáró és az elsőbbséggel rendelkező út között biztonságosan elfér. ZsG

Engedélyeztetési tervdokumentáció 1. változat Engedélyeztetési tervdokumentáció (Kőrösi út – Bacsó B. csomópont) ZsG

Pest Megyei Állami Közútkezelő Közútkezelői hozzájárulás ( ) ZsG „ A kmsz-ben a Bacsó B. utcánál a balra nagyívű kanyarodás lehetősége a vasúti átjáró közelsége, valamint a balra kanyarodó sáv hiánya miatt a terelősziget áttervezésével, megnövelésével megszüntetendő.”

Pest Megyei Közlekedési Felügyelet Építési engedély ( ) ZsG „3.3. Tervtől eltérő előírások: A 4601 j. Budapest-Tiszakécske ök. út kmsz-ben a Bacsó utcánál a terelőszigetet meg kell növelni annak érdekében, hogy a balra nagyívű kanyarodás lehetősége megszüntetésre kerüljön.”

Szakhatóságok, közműtulajdonosok, -kezelők (2003.) ZsG

Magyar Közút NZrt. Emlékeztető ( ) ZsG „1. (lásd építési engedély határozat pontja) A 4601 j. Budapest-Tiszakécske ök. út kmsz-ben a Bacsó B. utcánál a tervezett burkolat nem elegendő, kiemelt szegélyes szigetet kell építeni a balra nagyívű kanyarodás lehetőségének megszüntetésére.”

Magyar Közút NZrt. Emlékeztető ( ) ZsG „1. A k. ök. út – Gyál, Munkácsy utca csomópontja esetén a Felsőpakony irányból érkező balra kanyarodó forgalom számára balra kanyarodó sáv alakítandó ki, vagy forgalomtechnikai eszközökkel megszüntetendő a balra kanyarodás lehetősége. Ennek oka: a tervezett vasúti kereszteződésnél tilos jelzés esetén, balra kanyarodó sáv hiányában feltorlódna a j. ök. út forgalma.”

Magyar Közút NZrt. közútkezelői hozzájárulása ( ) „1.5. A 4601 j. út – Bacsó Béla utcai csomópontban a Nagykőrös felöli balra kanyarodás megakadályozása érdekében, a piros színnel javítottak szerint kell a szigetet kialakítani.” ZsG

20/1984. (XII.21.) KM rendeletnek, Magyar Közút Nzrt. előírásainak, MÁV előírásainak, további egyéb szakhatóságok előírásainak megfelelő kialakítás.

Vasútállomás kérdése

Máv Rt. FFF Emlékeztető ( ) ZsG „… a MÁV Zrt. álláspontja szerint a meglévő két megállóhely mellett újabb létesítése és üzemeltetése nem oldható meg, vagyis abban az esetben létesíthető új megállóhely a kívánt helyen, ha valamelyik meglévő megállóhely megszüntetésre kerül. Egyéb vasutat érintő fejlesztési, átépítési elképzelések finanszírozására a MÁV Zrt.-nek nincs fedezete, így azok csak a megfelelő anyagi források biztosításával képzelhetők el.”