Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
Csontos József utca ZsG
Vasút utca ZsG
További beruházások ZsG
Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés ZsG
Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés ZsG
Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés vasúti fényjelző tilos jelzésénél – Kőrösi út feltorlódása (építkezés előtt) Kőrösi út Táncsics M. utca Bacsó B. utca ZsG
Kőrösi út – Bacsó B. utca kereszteződés vasúti fényjelző tilos jelzésénél – Bacsó B utca feltorlódása (építkezés előtt) Kőrösi út Táncsics M. utca Bacsó B. utca ZsG
Az utak forgalomszabályozásáról és a közúti jelzések elhelyezésről szóló 20/1984. (XII.21.) KM rendelet II. rész, IV. fejezet 9.§ (2003 – év között hatályos állapota) (4) Ha a vasúti átjárótól számított 30 méter távolságon belül útkereszteződés van és az útkereszteződésben a vasúti átjáró felől érkező járműveknek elsőbbségük nincs: a) az útkereszteződés forgalmát a vasúti átjárónál elhelyezett fénysorompóval függésben levő jelzőkészülékkel kell irányítani. b) a vasúti átjáró felől érkező járműforgalom részére az útkereszteződésnél legalább 30 méter hosszú külön útfelületet (menekítő sávot) kell biztosítani, kivéve ha a vasúti átjárót szabályosan igénybevevő leghosszabb jármű a vasúti átjáró és az elsőbbséggel rendelkező út között biztonságosan elfér. ZsG
Engedélyeztetési tervdokumentáció 1. változat Engedélyeztetési tervdokumentáció (Kőrösi út – Bacsó B. csomópont) ZsG
Pest Megyei Állami Közútkezelő Közútkezelői hozzájárulás ( ) ZsG „ A kmsz-ben a Bacsó B. utcánál a balra nagyívű kanyarodás lehetősége a vasúti átjáró közelsége, valamint a balra kanyarodó sáv hiánya miatt a terelősziget áttervezésével, megnövelésével megszüntetendő.”
Pest Megyei Közlekedési Felügyelet Építési engedély ( ) ZsG „3.3. Tervtől eltérő előírások: A 4601 j. Budapest-Tiszakécske ök. út kmsz-ben a Bacsó utcánál a terelőszigetet meg kell növelni annak érdekében, hogy a balra nagyívű kanyarodás lehetősége megszüntetésre kerüljön.”
Szakhatóságok, közműtulajdonosok, -kezelők (2003.) ZsG
Magyar Közút NZrt. Emlékeztető ( ) ZsG „1. (lásd építési engedély határozat pontja) A 4601 j. Budapest-Tiszakécske ök. út kmsz-ben a Bacsó B. utcánál a tervezett burkolat nem elegendő, kiemelt szegélyes szigetet kell építeni a balra nagyívű kanyarodás lehetőségének megszüntetésére.”
Magyar Közút NZrt. Emlékeztető ( ) ZsG „1. A k. ök. út – Gyál, Munkácsy utca csomópontja esetén a Felsőpakony irányból érkező balra kanyarodó forgalom számára balra kanyarodó sáv alakítandó ki, vagy forgalomtechnikai eszközökkel megszüntetendő a balra kanyarodás lehetősége. Ennek oka: a tervezett vasúti kereszteződésnél tilos jelzés esetén, balra kanyarodó sáv hiányában feltorlódna a j. ök. út forgalma.”
Magyar Közút NZrt. közútkezelői hozzájárulása ( ) „1.5. A 4601 j. út – Bacsó Béla utcai csomópontban a Nagykőrös felöli balra kanyarodás megakadályozása érdekében, a piros színnel javítottak szerint kell a szigetet kialakítani.” ZsG
20/1984. (XII.21.) KM rendeletnek, Magyar Közút Nzrt. előírásainak, MÁV előírásainak, további egyéb szakhatóságok előírásainak megfelelő kialakítás.
Vasútállomás kérdése
Máv Rt. FFF Emlékeztető ( ) ZsG „… a MÁV Zrt. álláspontja szerint a meglévő két megállóhely mellett újabb létesítése és üzemeltetése nem oldható meg, vagyis abban az esetben létesíthető új megállóhely a kívánt helyen, ha valamelyik meglévő megállóhely megszüntetésre kerül. Egyéb vasutat érintő fejlesztési, átépítési elképzelések finanszírozására a MÁV Zrt.-nek nincs fedezete, így azok csak a megfelelő anyagi források biztosításával képzelhetők el.”