Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft. 1075 Budapest, Madách Imre út 13-14. Tel: (1) 577-4300 Médiaajánlat Új,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az internet használata a marketingmix-ben
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
DPR kommunikáció alapelvei
Keresőmarketing stratégiák
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A minőség céljai #1  A minőség szabványos megfogalmazása (ISO 9000:2000): A minőség annak a mértéke, hogy mennyire.
Szoftverminőség biztosítása célok, dokumentációk, a minőség költségei Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK 2009.
SZEMÉLYZETI MARKETING
ATL - mit hirdessünk és hol?
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
REMARKETING STRATÉGIÁK
A QR kódok használata marketingben és elektronikus ügyvitelben KOVÁCS BLANKA MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSMENT SZABADKA 2014.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Törvénytől sújtva: a direkt marketing a túlélés útján?
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Adatvezérelt employer branding
Előadás másolata:

Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új, hatékony hirdetési forma

A célzott partnergyűjtés során a médiumokat nem arra használjuk, hogy nagy meddőszórással „szétkürtöljük” az üzenetet, hanem arra, hogy név, cím és egyéb céges információk szerint közvetlenül megtudjuk, kik azok, akiket az üzenet érdekel. Ráadásul az, aki konkrétan kifejezi az érdeklődését, valószínűleg konkrét vásárlásra is nagyobb eséllyel lesz hajlandó. A célzott partnergyűjtés alkalmazásával a partnereink sok időt és forrást spórolhatnak meg, amit a potenciális vásárlók felkutatására fordítottak volna. Más megoldásokkal szemben a célzott partnergyűjtés egyértelmű előnyökkel rendelkezik: Költséghatékony megoldás A célzott partnergyűjtés, mint marketing eszköz már az 1950-es években is létezett, telemarketing területen alkalmazták. A 2000-es évektől kezdődően pedig mint online marketing eszköz vált ismertté, napjainkban sokan az online marketing, online hirdetési piac leggyorsabban fejlődő szegmensének tartják. A célzott partnergyűjtés sikerességében az is közrejátszott, hogy a gazdasági válság hatására erősen megcsappant marketing- és PR-büdzsék még inkább előtérbe helyezték a direkt üzletszerzésre alkalmas, fajlagosan olcsó hirdetési formákat. Ezek közül a célzott partnergyűjtés az egyik legjobb, világszerte már bevált online marketing megoldás, a szakmai hirdetések korszerű és nagyon hatékony eszköze. A költségek közvetlenül és folyamatosa mérhetőek, mivel a megrendelő kontaktonként fizet. Részletes kontakt információkkal szolgál (név, , cím, telefonszám, céges információk). A megrendelő értékes és ellenőrzött kontakt információkat kap, így nagyobb eséllyel konvertálhatja vevővé a leadeket. Új, hatékony hirdetési forma az IDG online oldalain VÁSÁRLÓK ÉRDEKLŐDŐK Célzott kampány Közvetlen mérhetőség Teljes kontakt info Költséghatékonyság

Hogyan működik? A célzott partnergyűjtés szolgáltatásunk keretében célzott kampányt szervezünk és bonyolítunk, aminek eredménye a megrendelő kijelölt témája iránt érdeklődő, potenciális vásárlók listája, elérhetőségei. A kampány során a kijelölt oldalainkon elhelyezzük a szakmai anyagot (a hozzávezető linket, reklámbannert, spotot), és mindezt megfelelő promóciós eszközökkel is kiemeljük, erősítjük. A kampányban a megrendelő egyetlen feladata, hogy szállítsa nekünk a megfelelő szakmai tartalmat, szakmai anyagot (és háttérinformációt). Ez a szakmai anyag lehet: szöveg (tanulmány, cikk, exkluzív tartalom), kép, videó, prezentáció. A kampány akkor sikeres, ha a szakmai tartalom érdekes, releváns, figyelemre méltó. Amennyiben a megrendelő igényli, vállaljuk az anyagok elkészítésében való közreműködést vagy az anyag elkészítését is. Közzétesszük a partneri tartalmat a Computerworld White paper oldalán A látogató a partneri tartalom eléréséhez megadja az adatait, és hozzájárul ahhoz, hogy a nevesített partner megkeresse. Ezt követően megtekinti / letölti a partneri tartalmat. Az ellenőrzött kontakt információkat továbbítjuk a partnernek, aki ezután felkeresheti a potenciális ügyfeleket. Célzott forgalmat generálunk, a csatornáinkon keresztül elérjük a partner számára értékes érdeklődőket Adatvédelmi szempontból az adatok felhasználója a megrendelő lesz. Az IDG ezeket az adatokat semmilyen módon nem használja fel. A célzott partnergyűjtés önmagában nem ad garanciát arra, hogy minden partnerből konkrét vásárló lesz. A bevétel realizálása továbbra is a megrendelő kereskedelmi csapatának feladata. Kapcsolat: Tel: (1) , Fax: (1)