Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új, hatékony hirdetési forma
A célzott partnergyűjtés során a médiumokat nem arra használjuk, hogy nagy meddőszórással „szétkürtöljük” az üzenetet, hanem arra, hogy név, cím és egyéb céges információk szerint közvetlenül megtudjuk, kik azok, akiket az üzenet érdekel. Ráadásul az, aki konkrétan kifejezi az érdeklődését, valószínűleg konkrét vásárlásra is nagyobb eséllyel lesz hajlandó. A célzott partnergyűjtés alkalmazásával a partnereink sok időt és forrást spórolhatnak meg, amit a potenciális vásárlók felkutatására fordítottak volna. Más megoldásokkal szemben a célzott partnergyűjtés egyértelmű előnyökkel rendelkezik: Költséghatékony megoldás A célzott partnergyűjtés, mint marketing eszköz már az 1950-es években is létezett, telemarketing területen alkalmazták. A 2000-es évektől kezdődően pedig mint online marketing eszköz vált ismertté, napjainkban sokan az online marketing, online hirdetési piac leggyorsabban fejlődő szegmensének tartják. A célzott partnergyűjtés sikerességében az is közrejátszott, hogy a gazdasági válság hatására erősen megcsappant marketing- és PR-büdzsék még inkább előtérbe helyezték a direkt üzletszerzésre alkalmas, fajlagosan olcsó hirdetési formákat. Ezek közül a célzott partnergyűjtés az egyik legjobb, világszerte már bevált online marketing megoldás, a szakmai hirdetések korszerű és nagyon hatékony eszköze. A költségek közvetlenül és folyamatosa mérhetőek, mivel a megrendelő kontaktonként fizet. Részletes kontakt információkkal szolgál (név, , cím, telefonszám, céges információk). A megrendelő értékes és ellenőrzött kontakt információkat kap, így nagyobb eséllyel konvertálhatja vevővé a leadeket. Új, hatékony hirdetési forma az IDG online oldalain VÁSÁRLÓK ÉRDEKLŐDŐK Célzott kampány Közvetlen mérhetőség Teljes kontakt info Költséghatékonyság
Hogyan működik? A célzott partnergyűjtés szolgáltatásunk keretében célzott kampányt szervezünk és bonyolítunk, aminek eredménye a megrendelő kijelölt témája iránt érdeklődő, potenciális vásárlók listája, elérhetőségei. A kampány során a kijelölt oldalainkon elhelyezzük a szakmai anyagot (a hozzávezető linket, reklámbannert, spotot), és mindezt megfelelő promóciós eszközökkel is kiemeljük, erősítjük. A kampányban a megrendelő egyetlen feladata, hogy szállítsa nekünk a megfelelő szakmai tartalmat, szakmai anyagot (és háttérinformációt). Ez a szakmai anyag lehet: szöveg (tanulmány, cikk, exkluzív tartalom), kép, videó, prezentáció. A kampány akkor sikeres, ha a szakmai tartalom érdekes, releváns, figyelemre méltó. Amennyiben a megrendelő igényli, vállaljuk az anyagok elkészítésében való közreműködést vagy az anyag elkészítését is. Közzétesszük a partneri tartalmat a Computerworld White paper oldalán A látogató a partneri tartalom eléréséhez megadja az adatait, és hozzájárul ahhoz, hogy a nevesített partner megkeresse. Ezt követően megtekinti / letölti a partneri tartalmat. Az ellenőrzött kontakt információkat továbbítjuk a partnernek, aki ezután felkeresheti a potenciális ügyfeleket. Célzott forgalmat generálunk, a csatornáinkon keresztül elérjük a partner számára értékes érdeklődőket Adatvédelmi szempontból az adatok felhasználója a megrendelő lesz. Az IDG ezeket az adatokat semmilyen módon nem használja fel. A célzott partnergyűjtés önmagában nem ad garanciát arra, hogy minden partnerből konkrét vásárló lesz. A bevétel realizálása továbbra is a megrendelő kereskedelmi csapatának feladata. Kapcsolat: Tel: (1) , Fax: (1)