Emma telefonos ügyfélszolgálat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Automatikus diabemutató!
Advertisements

Személyi változások kezelése futó projektek alatt Füstös Zoltán Senior tanácsadó 5. Távközlési és Informatikai Projekt Menedzsment.
Energiaköltségek optimalizálása
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Főbb változások, újdonságok
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
1 ONYF BM OEP Az EMMA működési modellje Munkavállalók adatai Munkáltatók adatai Munka- viszonyok adatai Munkavállalók EU FH OMMF KSH EMNY Központ Munkáltatók.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
E.ON – Versenyben Önökért!
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
I. AZ EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETEKBEN
Verfasser · weitere Angaben
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Az E.ON partnere az energiaszolgáltatásban
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Informatikai megoldások egy kézből
1 Kormányszóvivői tájékoztató március 31. Egységes Magyar Munkaügyi Adatbázis (emma)
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Emberi erőforrás menedzsment
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
A bankok átalakulása Szabó Kristóf, főosztályvezető Multi-channel Management Raiffeisen Bank Rt. VIII.Országos Neumann Kongresszus - Budapest 2003 október.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Termelésmenedzsment Production Management
„Halló, maga az Mártika? Már vártam a hívását!” EGY BETEGTÁMOGATÓ PROGRAM MEGVALÓSÍTÁSA Teszáry Miklós október 4.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Miért nehéz jó önkormányzati rendszert készíteni? InterMap Térinformatikai Tanácsadó Kft. Hujber Csaba: Szolnok, szeptember.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
ELEKTRA évi működés, évi kiterjesztés Kópházi József.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
Energiahatékonysággal a költségcsökkentés és a minőségi üzletvitel érdekében.
Energiahatékonysággal a költségcsökkentés és
Rólunk részletesen… Bemutatkozás Tevékenységeink Technológia
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Generali Alapkezelő – Privát Vagyonkezelés Befektetési szakértelem immáron 20 éve © Jogi személyiség Bemutatkozás – Települési Önkormányzatok Országos.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
április 19. Dokumentumkezelés a gyógyszertörzskönyvezésben április 19. Kovács Lajos CHINOIN.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Dolgozz velünk az élet habos oldalán
Vége a vakon navigálásnak!
A magyarországi K+F politika
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
EBSCO Information Services
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Készítette: Farkasné Veres Edina
Egy sikeres Call center anatómiája
Velünk élő középkor Forrás:
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Előadás másolata:

Emma telefonos ügyfélszolgálat Marketlink Kft. 2004. április 7. 1

Marketlink A Marketlink elsőrangú, telefonon alapuló marketing és ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtó cég, mely a piacvezető vállalatok igényeit elégíti ki Közép-és Kelet Európában. Ahhoz, hogy kizárólag a legmagasabb minőségű Call Center szolgáltatásokat nyújtsuk ügyfeleinknek a közép-európai piacon, a legmodernebb Call Center technológia és megoldások mellett köteleztük el magunkat.

Marketlink Alapítás éve: 1996 20 adminisztrációs ill. operációs munkatárs 4 -6 fős IT csapat 180 főállásban és 30-40 fő mellékállásban alkalmazott telefonos ügyfélkapcsolati ügynök Szakszerű hívás menedzsment támogatási rendszer, mely hatékony híváskezelést biztosít az ügyfelek igényeivel párhuzamosan, folyamatosan növekszünk, a legmodernebb technológia, színvonalas humán erőforrás és képzett szakemberek támogatásával

A Marketlink filozófiája Marketlink olyan partnerkapcsolatot alakít ki ügyfeleivel, mely biztosítja, hogy ők alaptevékenységükre koncentrálhassanak. Ezért a Marketlink hatékonyan működő és minőségi ügyfélszolgálatot és marketing szolgáltatásokat biztosít ügyfelei átfogó stratégiai elképzeléseihez igazodva. A Marketlink Call Center Solutions Csapat-nál egyedi összetételű, call centerek tervezésében és kivitelezésében világszerte, de különösen Közép- és Kelet Európában jártas szakembergárda áll az ügyfelek rendelkezésére. A Marketlink globális és helyi call centerek kialakításához kínálja a legjobb megoldásokat.

Emma ügyfélszolgálat funkciói Bejelentések és lekérdezések a telefonon keresztül Csak pin kódos azonosítás után az ügyintéző segítségével Általános információ adás Az automata rendszer segítségével Ügyintéző segítségével – pin kód nélkül Szakmai / technikai kérdések átkapcsolása a help desk-re ill. MNYK ügyintézőhöz Beszélgetések hangrögzítése

IVR menüpontok Általános információ (automata) Belépés a Munkaügyi Nyilvántartó rendszerbe (azonosítás után ügyintéző, bejelentés és lekérdezés) Call center ügyintéző (általános információ) Nyilvántartó központ ügyintéző Help Desk

IVR térkép

Működési órák IVR – 24/7/365 (automata információ) Ügyfélszolgálat -munkanapokon 7-19-ig (bejelentés/lekérdezés/általános információ)

Működés 30 ügyfélszolgálati munkatárs oktatása Folyamatos tréningek Volumennek megfelelő kapacitás Rugalmasan bővíthető a kapacitás és az ügyfélszolgálati munkatársak száma Tudásbázis karbantartása Minőség ellenőrzés – szolgáltatási szint, operátori teljesítmény

Bánhegyi Kata Marketlink Kft. Banhegyi.kata@marketlink.hu 336-5000 Köszönöm a figyelmet! Bánhegyi Kata Marketlink Kft. Banhegyi.kata@marketlink.hu 336-5000