A piackutatás alapjai E-Learning.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A marketing információs rendszer
Vállalati adatfelvételek és munkaerő-piaci előrejelzések: tapasztalatok és dilemmák TÁMOP / Tóth István János (MTA KRTK KTI) Munkaerő-piaci.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Belső kontrollok, belső ellenőrzés aktuális kérdései
SZOMSZÉDVÁRAK A határ menti településközi együttműködéshez szükséges kompetenciák fejlesztése a Nyugat-Pannon Eurégióban.
Marketingkutatás módszerei
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Kiskereskedelmi verseny és szolgáltatóváltás a hazai árampiacon Paizs László MTA KRTK KTI Budapest, 2012 május 29.
Könyvtárhasználati verseny
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A Marketing Információs Rendszer MIR
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS FOLYAMATA
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
A SZOCIÁLGEOGRÁFIA iii. módszertan Escher, M. C.: Hand with Reflecting Globe, 1935.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Piackutatás.
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Készítette: Magyar Orsolya
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Teljesítménymérés és értékelés
A kutatás terve Kutatási célok Elemzési egységek Idődimenzió
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
MARKETINGINFORMÁCIÓ-RENDSZER (MIR) ÉS A MARKETINGKUTATÁS
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
3. Előadás Marketing Információs rendszer
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Titokzatos vásárlók.
Kontinuitás és változás
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
A marketing-információrendszer(1)
R.U.M. Testing KftAGY 5. Szakmai Szeminárium Vállalkozói anyagvizsgálat a szolgáltatói oldalról avagy Megrendelők a Vizsgálólaboratórium szemszögéből.
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Teljesítménymérés és értékelés
Agrár Európa Kft. GfK Hungária Piackutató Kft Budapest, Fillér u. 10/b Budapest, Visegrádi u Élelmiszeripari.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Hibák, pozitívumok Szerző, dátum, helyszín? A háttér jól passzol a témához, de ott elég lenne a szürke- árnyalatos effekt a színek helyett… Nem az előrejelzésről.
Controlling tevékenységek kritériumai Jelentésdialógus A jelentésben fontos tényezők ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Marketing információs
Let’s coach it!
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
MARKETING IV. előadás Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék 1.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Mennyi minden varázsolható elő egy szabadalmi adatbázisból? Pest Megyei Kereskedelmi és Ipar Kamara Kamarai Üzleti Kerekasztal beszélgetések Budapest,
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A könyvtári integrált rendszerek statisztikai moduljának használata
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Eredetileg a statisztika matematikai eszközöket igénybe vevő államháztartástant jelentett, vagyis azon módszerek gyűjteményét és elméletét, amelyek segítségével.
Készítette: Farkasné Veres Edina
Üzleti terv bemutatása
A marketinginformációs rendszer
Cégnév Üzleti terv.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

A piackutatás alapjai E-Learning

A képzés felépítése A piackutatás alapfogalmai A kutatási terv összeállításának módszertani alapjai A piackutatás információbázisának bemutatása E-Learning

Mi a piackutatás? A piackutatás az áruk és szolgáltatások piacával kapcsolatos problémákra vonatkozó adatok szisztematikus összegyűjtése, rendszerezése és elemzése.

Milyen forrásai vannak a piackutatásnak? A piackutatás információforrásai Szekunder Desk Research Primer Field Research Objektív jellegű adatok Korábbi primer adatok Közvetlen statisztikai felmérések Fogyasztói felmérések

Miért kell a kis- és középvállalkozásoknak piackutatást végezniük? Hogy feltárják a tevékenységük során felmerült problémát. Megoldják a felmerülő problémát.

Hogyan lehet adatokhoz jutni? Kutatási szolgáltatók Külső Belső Teljes körű Szakosodott Szindikált szolgáltatások Adatfelvételi szolgáltatások

Piackutató cég kiválasztásának kritériumai piackutató cég híre, betartja-e a határidőket, betartja-e az etikai normákat, mennyire rugalmas, a munka minősége, mennyi és milyen jellegű a kutatási tapasztalata, referenciák, megbízhatóság.

Milyen kutatási módszerek közül választhat egy KKV? Feltáró kutatás Következtető kutatás Leíró kutatás Keresztmetszeti kutatás

Piackutatás, mint „fegyver”! A piackutatás nem egy múlandó folyamat, hanem egy olyan tevékenység, mely segítséget nyújt abban, hogy könnyebben és gyorsabban tájékozódjunk versenytársainkról, saját piaci szegmensünkről és a vevőkről.