1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Advertisements

Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Technical University of Budapest
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
MTA Távközlő Rendszerek Bizottság tevékenysége Sallai Gyula, elnök Imre Sándor, titkár.
A digitális számítás elmélete Előadás:kedd 10:10-11:40, 0/13. terem előadó: Dr. Ruszinkó Miklós Gyakorlat: Kedd 14:15-16:00,
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
50 éves a szegedi informatika
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK BIOMASSZA
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
A révkomáromi Selye János Egyetem működése. Az egyetemről általánosságban, annak rövid bemutatása 1918-ban Csehszlovákia megalakulása A felvidéki felsőoktatási.
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke IC layout tervek tesztelése.
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
Programtervező informatikus
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Tájékoztatás & Bevezetés
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Az e-kereskedelem szakma ProInterNet wokshop március 24. Kis Ervin Egon Elnök, SzEK.org.
ELTE informatikus vegyész szak
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke MIKROELEKTRONIKA, VIEEA /2012 I. félév Követelmények.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke MIKROELEKTRONIKA, VIEEA /2013 I. félév Követelmények.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Matematikusok a számítógépes tervezésben
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
KomHálók tehetségápolás tájékoztató
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
GKLB_FKTM001 tantárgyi követelményrendszer
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Villamosmérnök képzés a BME-n
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) (1782, 2000). Kb tanuló, nappali hallgató. Képzés 5 nyelven. Villamosmérnöki és Informatikai Kar (VIK) (közel 5000 nappali hallgató), Számítástudományi és Információ- elméleti Tanszék (SZIT, 1996). 14 főállású, 12 félállású munkatárs, kb. 40 fő (óraadó, doktorandusz, de- monstrátor stb.). Főbb oktatási feladatok: azon matematikai tárgyak okta- tása, melyeket csak a VIK igényel; diszkrét matematika oktatása a matematikus képzésben; doktori iskolák, választható tárgyak stb.

2 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. „Régi” (5 éves) képzésben: Bev. a számításelméletbe 1-2, Formális nyelvek, Algoritmuselmélet, Valószinűségszá- mítás, Tömegkiszolgálás, Információelmélet, Adatbá- zisok, Deklarativ programozás (informatikusoknak), A számítástudomány alapjai (villamosmérnököknek). „Új” (B.Sc) képzésben: Bev. a számításelméletbe 1-2, Algoritmuselmélet, Valószinűségszámítás, Deklaratív programozás (elágazó tárgy) (informatikusoknak), A számítástudomány alapjai (villamosmérnököknek). „Új” (M.Sc) képzésben: Rendszeroptimalizálás vagy Infor- mációelmélet, Nyelvek és automaták, Tömegkiszolgá- lás, Számítástudomány szakirány (további 5 előadás és 2 szakirány labor) (informatikusoknak), Valamilyen felsőbb mat. tárgy (villamosmérnököknek). (SEFI ajánlás 16%...)

3 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Tananyag, módszertan A tanszék minden oktatott tárgyhoz folyamatosan tan- könyvet, példatárat próbál készíteni (eddig 7 kötet je- lent meg, egységes külsővel a Typotexnél), ezenkívül rengeteg letölthető anyag (kiegészítő tételek, bizonyí- tások, példák, animációk, idegen nyelvű szószedetek) a tárgyak honlapján, ld. Kiscsoportos gyakorlatok (≦30 fő) a bev. tárgyak-hoz. Fogadóórák, konzultációk. Felzárkóztatás (ingyenes szintrehozó kurzus az esti órákban). Tehetséggondozás („táltos” tankör, TDK, témalabor, ACM és egyéb hazai és nemzetközi versenyek gondozása).