2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0324 Új Magyarország.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
1 A gazdasági kultúra fejlesztésében mintaadó intézmény A kompetencia alapú nevelésben- oktatásban mintaadó intézmény Projektzáró rendezvény Referencia-intézmények.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
2010.május Galigerné Pártai Erika Kontaktus szakmai munkatárs
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A Than mint referencia intézmény
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A szaktanácsadás támogató szerepe
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /

TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Barcsák Marianna - KPSZTI
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
főosztályvezető-helyettes
„Együtt, eredményesen”
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág,Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat 4065 Újszentmargita, Rákóczi u Tel.: 52/ Referencia-intézmények országos hálózatának, kialakítása és felkészítése

2012.május 15. Pályázó:Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat Támogatási Szerződés: Május 04. A projekt teljesítés megkezdése: Május 01. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág,Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat 4065 Újszentmargita, Rákóczi u Tel.: 52/ Referencia-intézmények országos hálózatának, kialakítása és felkészítése

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág,Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat 4065 Újszentmargita, Rákóczi u Tel.: 52/ Referencia-intézmények országos hálózatának, kialakítása és felkészítése

2012.május 15. Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Projektmenedzsment  A támogatott képviselője  Projektvezető  Projekt pénzügyi vezető  Projekt szakmai vezető  Tóth Istvánné intézményvezető  Tóth Istvánné  Pásztor Ibolya  Soósné Hűse Tünde

2012.május 15. Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A felhívás címe és a támogatás célja: a referencia értékű működési és pedagógiai gyakorlattal rendelkező közoktatási intézmények – intézményi fejlesztési tervük alapján – felkészüljenek nevelési-oktatási gyakorlatuk továbbadására, elterjesztésére, megismertetésére, illetve ezzel segítsék más közoktatási intézmények értékelvű szakmai fejlesztő tevékenységét A pályázat filozófiája szerint – A közoktatási intézmények körében alakuljon ki a referencia-intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatás- szervezési feltételrendszer A közoktatási intézmények körében alakuljon ki a referencia-intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatás- szervezési feltételrendszerFeltételrendszer A referencia-intézményi szolgáltatások ellátásához álljon rendelkezésre megfelelő számú referencia-intézményi mentor-pedagógus A referencia-intézményi szolgáltatások ellátásához álljon rendelkezésre megfelelő számú referencia-intézményi mentor-pedagógus

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15.  Továbbképzés: Részvétel felkészítésen, mely felkészít a referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására, a hálózati tanulás referencia-intézményi munkaformáinak beépítésére a mindennapi gyakorlatba. (A hospitálási rendszer erőforrásainak, feltételeinek biztosítására, látogatók fogadására, műhelyek szervezésére, vagy a részvétel szervezésére helyben és más helyszíneken, stb. (15 óra) Részvétel továbbképzésen, mely a referencia-intézmény mintaértékű eljárásainak adaptációját elősegítő támogató tevékenység módszertanát mutatja be, annak érdekében, hogy referencia-intézményi szolgáltatást személyesen ellátó pedagógusok tanácsadói attitűdjei, felnőttképzési kompetenciái kialakuljanak, megerősödjenek(referencia-intézményi mentor pedagógusok felkészítése). (akkreditált, 30 óra „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. Részvétel továbbképzésen a gyakorlóhelyi mentori tevékenységek ellátására.(akkreditált, 60 óra) Részvétel felkészítésen mely az intézményközi, horizontális tanulás megszervezését segíti, annak érdekében, hogy a referencia-intézmények kialakítsák saját hálózati,valamint önfejlesztési formáikat. (15 óra) Részvétel felkészítésen, mely a leendő referencia- intézmény kínálatának szakszerű és eredményes megjelenítését segíti elő a szolgáltatói körben (15 óra) „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. · Pályázatban érintett feladat-ellátási hely vezetőinek továbbképzése a referencia intézményi szerepkörből adódó új irányítási feladatok tevékenységeire fókuszálva.(30 óra Felkészítésen való részvétel a felsőoktatási gyakorlóhelyi feladatok ellátására, ehhez a szervezet pedagógiai és működési gyakorlat módosítása. (8 óra) Felkészítésen való részvétel a felsőoktatási gyakorlóhelyi feladatok ellátására, ehhez a szervezet pedagógiai és működési gyakorlat módosítása. (8 óra) „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15.  Szaktanácsadói támogató szolgáltatások igénybevétele Felkészüléshez szaktanácsadói támogatás igénybe vétele a korszerű oktatásszervezési, tanulásszervezési eljárások alkalmazását támogató pedagógiai környezet elterjesztésére. A referencia-intézményi szerepre való felkészüléshez szükséges fejlesztések szaktanácsadói támogatása Referencia intézményként való működés kiépítésének szaktanácsadói támogatása Eljárásrendek, szakmai dokumentumok kidolgozásának és minőségbiztosításának szaktanácsadói támogatása „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15.  Az intézmény belső szakmai közreműködőinek fejlesztési tevékenységei A referencia-intézményi szolgáltatói szerep ellátásához szükséges fejlesztéseket irányító teamben végzett tevékenység Referencia intézményként való működés belső szabályainak kidolgozása Belső - tantestületi, munkaközösségi -, szakmai műhelymunkában való részvétel Eljárásrendek, szakmai dokumentumok kidolgozása a „jó gyakorlat” átadására és e folyamat minőségbiztosítására „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15.  A pályázat támogathatóságának szakmai feltételei a TÁMOP „XXI. századi közoktatás” c. kiemelt projekt Kedvezményezettjének és a TÁMOP „Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás” c. pályázat regionális Kedvezményezettjének együttműködésében, vagy utóbbi hiányában a TÁMOP „XXI. századi közoktatás” c. kiemelt projekt Kedvezményezettje által a pályázat benyújtásáig kiadott pozitív előminősítési nyilatkozattal rendelkező közoktatási intézmények vehetnek részt kizárólag azon feladat-ellátási helyükkel, amelyre a pozitív előminősítési nyilatkozat vonatkozik. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / A kiírás célja A sikeres közoktatás-fejlesztés érdekében kulcsszerep hárul a hálózati,horizontális tanulás mintaadó tartalmait biztosítani képes óvodákra, iskolákra,kollégiumokra. A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható.

2012.május 15.  Intézményi fejlesztési terv A pályázat szakmai feladattervét az intézményi fejlesztési terv képezi, amely meghatározza a pályázat megvalósításának szakmai tartalmát, a felkészülés kereteit, a részvevők körét és létszámkereteit. Az intézményi fejlesztési terv tartalma és megfelelősége az előminősítési eljárás során vizsgálatra került, az előminősítést lefolytató szakemberek abban szükségszerit módosításokat javasolhattak. Pozitív előminősítési nyilatkozat csak az intézményi fejlesztési terv megfelelősége esetén adható ki. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP /