Danyi Gyula Informatikai fejlesztések fontossága az iskolákban - különös tekintettel a tanári szemléltetés (oktatástechnológia) problémáira Budapesti Műszaki.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar szőlő- és bortermelő üzemek technikai hatékonysága
Advertisements

ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Az e-tanulás. •Az e-tanulás csírái már a múlt század 40-es éveiben megjelentek. –Amikor Budapesten gyakoriak voltak a légiriadók, „feltalálták” a rádió-iskolát,
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
Témavezető tanár: Kerekes Noémi Készítette: Somogyi Ildikó
Komplex Instrukciós Program
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Nyílt napok látogatottsága
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia)
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Értékelés a pedagógiában
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Pécsi tudományegyetem neveléstudományi Intézet
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
Környei László elnök HunDidac Szövetség EGER október 11.
Iskolák vidéki térségekben A társadalmi átalakulás történeti, kulturális beágyazottsága, ütközőpontjai a Kárpát medencében a XXI. század elején SOPRON.
A földhasználat és a területi versenyképesség főbb közgazdasági összefüggései Előadó: Kollár Kitti doktorjelölt, tanszéki mérnök Komárno november.
NAT 2007 kompetenciák.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Oktatástechnológia Koczka István, Makra Csaba, Vénné Meskó Katalin.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Számít, hogy 0,61 m2 ? A pedagógusok élet-, és munkakörülményei, a pedagógus életpálya teljességének tükrében Sági Matild Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
NEVELÉSELMÉLET.
Meglévő ASP.NET 2.0 alkalmazás kiegészítése AJAX-szal
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Oktatási reformok tapasztalatai Pest megyei Tanévnyitó Tanácskozás Augusztus 31. Halász Gábor Országos Közoktatási Intézet.
Programmozás Feladatok Telek Miklós BME Híradástechnikai Tanszék
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
Megközelítésmódok a tanári kompetenciák leírására
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Szabályozás és megvalósítások Beiskolázással és továbbhaladással összefüggő szabályozás megvalósítási útjai a gyakorlatban Imre Anna Országos Neveléstudományi.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Pedagógus értékelési rendszer
Intézményfejlesztés = vezetésfejlesztés?
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
Az Anthropolis Egyesület
Informatikaoktatás a 21. század elején Magyarországon Sebestyén Katalin.
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
Személyes információszervezés a gyakorlatban JÁVORKA BRIGITTA ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR – KÖNYVTÁRI INTÉZET.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Szakiskolai Fejlesztési Program I
SZÁMVITEL.
Üzleti jog BSc BMEGT55A001 E5.
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet 44
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Danyi Gyula Informatikai fejlesztések fontossága az iskolákban - különös tekintettel a tanári szemléltetés (oktatástechnológia) problémáira Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Témapontok Bevezetés, Téma fontossága, aktualitása, témához fűződő viszonyom Az oktatási folyamatokat kedvezően befolyásoló technológiák Az Oktatástechnológia rendszere

Pedagógusok egy része HASZNÁLJA AZ INFORMATIKÁT

Pedagógusok egy része Ódzkodik Idegenkedik Nem használja „Szükséges rossz” Kommunikációja HASZNÁLJA AZ INFORMATIKÁT!!!

Pedagógusok szemléletváltása Ódzkodik Idegenkedik Nem használja „Szükséges rossz”

Pedagógusok szemléletváltása  MOTIVÁCIÓ  EREDMÉNYESSÉG  ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁS

Pedagógusok szemléletváltása  MOTIVÁCIÓ  EREDMÉNYESSÉG  ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁS

Oktatástechnológia Dokumentum- szerűség Manipulálhatóság Sokszorosíthatóság

Oktatástechnológia Dokumentum- szerűség Manipulál- hatóság Sokszorosít- hatóság Didaktika Szakmód- szertan

Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti

Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Kontextus Feladatok Tanári koncepció Motiváció ÉRTÉKELÉS

Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Ha az audiovizuális eszközöket és anyagokat komplex módon tervezzük és használjuk fel a tanítási-tanulási folyamatban, akkor az oktatási folyamat hatékonysága jelentősen növelhető.

Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Ha az audiovizuális eszközöket és anyagokat komplex módon tervezzük és használjuk fel a tanítási-tanulási folyamatban, akkor az oktatási folyamat hatékonysága jelentősen növelhető.

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!