Danyi Gyula Informatikai fejlesztések fontossága az iskolákban - különös tekintettel a tanári szemléltetés (oktatástechnológia) problémáira Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Témapontok Bevezetés, Téma fontossága, aktualitása, témához fűződő viszonyom Az oktatási folyamatokat kedvezően befolyásoló technológiák Az Oktatástechnológia rendszere
Pedagógusok egy része HASZNÁLJA AZ INFORMATIKÁT
Pedagógusok egy része Ódzkodik Idegenkedik Nem használja „Szükséges rossz” Kommunikációja HASZNÁLJA AZ INFORMATIKÁT!!!
Pedagógusok szemléletváltása Ódzkodik Idegenkedik Nem használja „Szükséges rossz”
Pedagógusok szemléletváltása MOTIVÁCIÓ EREDMÉNYESSÉG ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁS
Pedagógusok szemléletváltása MOTIVÁCIÓ EREDMÉNYESSÉG ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁS
Oktatástechnológia Dokumentum- szerűség Manipulálhatóság Sokszorosíthatóság
Oktatástechnológia Dokumentum- szerűség Manipulál- hatóság Sokszorosít- hatóság Didaktika Szakmód- szertan
Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti
Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Kontextus Feladatok Tanári koncepció Motiváció ÉRTÉKELÉS
Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Ha az audiovizuális eszközöket és anyagokat komplex módon tervezzük és használjuk fel a tanítási-tanulási folyamatban, akkor az oktatási folyamat hatékonysága jelentősen növelhető.
Vizsgálat HIPOTÉZIS KontrollKísérleti Ha az audiovizuális eszközöket és anyagokat komplex módon tervezzük és használjuk fel a tanítási-tanulási folyamatban, akkor az oktatási folyamat hatékonysága jelentősen növelhető.
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!