Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Beszámoló a SIOSZ eddigi tevékenységéről Összeállította: Fuhrmann Géza.
Advertisements

A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Szektorok közötti együttműködés tapasztalatai a kerékpáros érdekképviseletben Csikai Mária Nyíregyháza, május 27. A program.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Nemzeti Közlekedési Stratégia kialakítása Magyarországon Szűcs Lajos, főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Infrastruktúra Főosztály.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Reflexiók a szakpolitika részéről - Városhálózati hatásértékelés Területfejlesztési értékelések workshop Budapest, április 25.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Pénzügyi-gazdasági ismereteket oktató iskolák hálózatának kialakítása.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
A MEGÚJULT MAGYAR DIÁKSPORT SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGE A DIÁKSPORT DIMENZIÓK TÜKRÉBEN, A DIÁKOLIMPIA TOVÁBBFEJLESZTÉSE.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Fogyatékkal élők szabadidős és sport tevékenységei mint erőforrások a települések életében SZABÓ LÁSZLÓ ELNÖK.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
„Csellengő fiatalok” az ifjúságpolitika komplexitása Pécs, március 23.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Milyen Kamarát akarunk? A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara legyen a gazdaságszervezés és irányítás valamennyi szintjének (kistérségi,
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Szekszárd október 10.. Vízió Új Ptk. (magánszemély tagja nem lehet a szövetségnek) Tagszervezeti elvárások (tagszervezetek anyagi támogatása az.
SZERVEZET Szervezeti okok è A felhasználók és az informatikai részleg közötti gyenge kommunikáció è A felhasználók és az informatikai részleg céljai ütköznek.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
DARUS a gyermekekért.
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Gazdálkodástudományi Szakmai Kollégium
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Norvégiai szakmai út október
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke

A Magyar Diáksport Szövetség célja Mozgás, sport, testnevelés – minden magyar diák számára!

Helyzetértékelés I.A MDSZ tagjai – iskolák, testnevelők és diákok - szempontjából II.Szervezeti oldalról III.Finanszírozási szempontból

Stratégiai irányok kijelölése I.Diákolimpia dimenzió II.Iskolai testnevelés dimenzió III.Diák szabadidősport dimenzió IV.Kommunikáció V.Szervezetfejlesztés

Diákolimpia dimenzió Versenykiírás, nevezési rendszer modernizálása Az országos döntők összevonása, 3 éven belül Országos Diákolimpia Döntő, évente más városban Támogatók bevonása

Iskolai testnevelés dimenzió Testnevelés stratégia 2020 Testnevelés és a pedagógusok illő helyzetbe hozása Mérés és módszertan Mindennapos testnevelés

Diák szabadidősport dimenzió Nagy szabadidős rendezvények TÁMOP és egyéb pályázati lehetőségek Magyar Diáksport Napja 2012

Kommunikáció Külső – brandépítés – közösség építés – Kommunikációs kampányok Belső – hírlevél – interaktív weboldal

Szervezetfejlesztés Központ: – hatékonyság növelés – pénzügyi-számviteli kontroll – IT-fejlesztés – kommunikáció Hálózat: – pályázatra való alkalmasság - önálló jogi személyek – jogi és adminisztratív lépések – feladatok