Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Advertisements

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
REKLÁMTERVEZÉS 2..
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Üzleti terv.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
DPR kommunikáció alapelvei
A stratégiai tervezés módszertana
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Reklám.
Közönségkapcsolatok (PR)
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
A projekttervezés első lépései
Készítette: Magyar Orsolya
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
A marketingkommunikáció
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A MARKETING FOLYAMATA.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
A kommunikáció tervezésének folyamata
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Vállalkozásmenedzsment
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK 2009. augusztus 25. IMA A PR - ÉRT? Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK 2009. augusztus 25.

Mi a Public relations? Marketing kontra PR Az ATL térhódítása – a reklám a mindenható De! túl nagy a reklámzaj Sok a reklámkerülő Megoldás: BTL és alternatív eszközök

A PR alkalmazási területei Belső PR (munkatársak, menedzsment, pletyka, HR, hálózati kommunikáció) Külső PR( marketing-PR, corporate PR, sajtókapcsolatok,szakmai kapcsolatok, ágazati kapcsolatok, kisebbségi kapcsolatok, önkormányzati, issue menedzsment, pénzügyi kapcsolatok/támogatás,mecenatúra, szponzoráció, válságmenedzsment)

Eladunk –e PR-rel? Elsősorban a BIZALOM , a JÓ HÍRNÉV a cél!!! ….generálhat forgalmat…, de nem ez a cél… M-PR: az eladás bizalmi környezetének megteremtése (AKZO - modell)

A PR eszközei Sajtótájékoztató Sajtómegjelenések( tárgyi cikkek, holdudvar cikkek) Storygenerálás Eseménymarketing Konferenciák, szakkiállítások, szimpóziumok Gerilla

Tervszerű-e a PR? Tervezzünk….de mit? Kérdezzük meg azt, aki nekünk fontos… Ő A FOGYASZTÓ (kutassuk a piacot…) Kell-e kisvállalkozónak piacot kutatni?hogyan??? A MARKETINGAKTIVITÁS nem csak piacbefolyásolás…….

Kik vagyunk? Pozícionálás Mit gondolok magamról és mit gondolnak rólam mások?…ez az IMAGE Felmérések és folyamatos analízis

ANALÍZIS-MÓDSZERTAN SWOT/GYELV ERŐSSÉGEK GYENGESÉGEK LEHETŐSÉGEK VESZÉLYEK

PR-TERVEZÉS 1.HELYZETELEMZÉS Mi jellemzi az adott helyzetet? Milyen hatások jellemzőek? Kik vagyunk, ki a konkurencia?

PR-TERVEZÉS 2. FELADAT Mi a probléma?Mit kell megoldanunk? 3. ÉRDEKGAZDA Kiket érint? Kik tudnak róla?

PR-TERVEZÉS 4. CÉL MI a kívánatos állapot? 5. CÉLCSOPORT Kihez szólunk?

PR-TERVEZÉS 6. ÜZENET Mi a mondanivalónk? 7. CSATORNA-ESZKÖZ Milyen PR eszközöket használjunk?Lehet-e ATL? Személyiségszimbólum…

PR-TERVEZÉS 8. KUlCSKÉrDÉSEK ÉS VÁLASZOK Legfontosabb kérdések és válaszok 9.ÜTEMTERV Mikor , hol , mit és hányszor…MÉDIAMIX

PR-TERVEZÉS 10. FELELŐSÖK Ki mit csinál? 11. KÖLTSÉGVETÉS fee és cost

PR-TERVEZÉS 12. VISSZACSATOLÁS Az ellenőrzés módszertana 13. ÉRTÉKELÉS Elértük-e a céljainkat?