E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
„A szép dal ma!” Versíróverseny Start: augusztus 21. Lélekkutató Intézet – Yrisz Klub – X-party Központ Július 21.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
„MINDEN EGY HELYEN” Az imami csoport bemutatása A szombathelyimami által nyújtott segítség a munkába visszatérő anyukák részére.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
ESR: Fogyasztók a neten
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
A direkt marketing fogalma
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Kuti Éva Az adományozás magyarországi helyzete, a nonprofit szervezeteknek nyújtott adományok MTvSz–NIOK Szeminárium szeptember 20.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Helyi termék értékesítés adózási tanácsadása – műhelymunka őstermelők, kistermelők, kézművesek, agroturisztikai szolgáltatók, és civil szervezetek részére.
Nemzetközi körkép az Élelmiszer Önrendelkezésről
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
A szakképzetlen, szociálisan hátrányos helyzetű, munkanélküli emberek (fiatalok) munkaerő-piaci és társadalmi (re)integrációjának elősegítése integrált.
TÁRSADALMI IGAZSÁGOSSÁG INDEX: Pénzosztók és Adományozók figyelmébe Előadó: Dr. Hegyesi Gábor.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Sulinet Expressz, Sulinet Generáció Sulinet Generáció 1998: valamennyi középiskola bekötése az Internet hálózatba a Sulinet Program keretében.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Az internetes könyvvásárlás
K&H trambulin tapasztalatok
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Online aukciók Internet Marketing Klub Balogh Attila Balázs Prim Online
2%-al Tisztább Környezetért Kovács Zoltán Csongor Zöld Erdély Egyesület.
8. Az eladásösztönzés.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.

E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Adományozási kultúra az Európai Unióban Előadó: Dr. Talyigás Katalin.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A StoreWizard webáruház bemutatása
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Az energiakaland oktatási program
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
Kísérleti magyar webarchiválási program A könyvtárak szerepe
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Előadás másolata:

E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett

Így indult a kereskedelem… ….gyerekrajzból képeslap lett, hogy együtt segíthessünk. Egy 7 éves cseh kislány, Jitka, 1949-ben elküldte rajzát az UNICEF-nek, hogy köszönetet mondjon a szervezet segítségért, melyet a világháborút követően a falujának nyújtott. Így született meg az első UNICEF üdvözlőlap, s ebből az elmúlt évtizedek egyik legsikeresebb segélyakciója.

Jótékony kereskedelem Minden képeslappal segít egy gyermeken! Egy képeslap árából már beolthatunk 1 gyereket kanyaró ellen vagy 10 gyerek kaphat A vitamin pótlást, amely megakadályozza a hiányos táplálkozás miatti vakságot. Tanulság: az UNICEF programjainak támogatása a fő cél

Eredmények számokban évente csaknem 70 millió darabot adnak el az UNICEF lapjaiból szerte a világon - eddig összesen több mint 4 milliárd UNICEF képeslap talált gazdára Magyarországon mintegy évi 300 ezer üdvözlőlap eladása az UNICEF összbevételének kb. 5 %-a a képeslapok és termékek eladásából származik, Magyarországon 35 - 40 %-a e-kereskedelem aránya az UNICEF összbevételéből 9 %, Magyarországon 3 % Tanulság: jótékonysági potenciál a kereskedelemben

Az UNICEF bevételeinek felhasználása, programok közötti megoszlása

Eladási csatornák DM megkeresés kiskereskedelmi partnerek UNICEF Bolt rendezvények, vásárok Bookline együttműködés saját webshop önkéntesek iskolai programok

Online csatornák 1. Bookline együttműködés online értékesítés új csatornája, lehetősége Bizottságunknak UNICEF termékek népszerűsítése egy látogatott portálon keresztül (UNICEF honlap látogatottság : 50,000 fő) vállalatok mellett szélesebb vásárlói kör elérése kiemelt hely termékeinknek, reklám lehetőségek akcióinknak - ingyenes terjesztés a Bookline részéről, így támogatva az UNICEF munkáját - eredmény: alig 1 év alatt a tavalyi összforgalmunk 1 %-a Tanulság: jótékony online árusítás kereskedelmi partnerrel…

Online csatornák 2. UNICEF webshop növekvő érdeklődés online vásárlás iránt – megújult webshop költséghatékonyabb megoldás DM kiküldés helyett jobban megszólítható a fiatal korosztály – népszerű termékek UNICEF üzenete, példák a bevétel felhasználására - motiváció érdekes történetek a termékek mellé – vásárlás erősítés aktuális programok megjelenítése, támogatási lehetőségek bemutatása – jól kommunikálható eladás és adományozás erősítik egymást Tanulság: … saját webshop-pal is bele lehet vágni

Népszerű termékkategóriák - képeslapok - kreatív gyerekjátékok - kézműves ajándéktárgyak - kézzel festett gyertyák - pólók, hátizsákok - papír, írószer - karácsonyi kiegészítők

A jövő – virtuális kereskedelem

Köszönöm a figyelmet! www.unicef.hu www.unicef.hu/bolt