PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Directions: Answer all the below questions and ask your consultant to provide you with your results! Directions: Answer all the below questions and ask.
Advertisements

Ha Te is szenvedélyesen szeretsz utazni, vagy szimplán csak szoktál utazni, akár a kikapcsolódás kedvéért, akár üzleti ügyben…
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
„Nyomuljunk az interneten?”. > € ~ € FREE!
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
B.L.C. Tanácsadó Kft 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Közösségi portálok használata
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Becslések szerint a felnőttek 70%-a nem fogyasztja a napi gyümölcs és zöldség mennyiséget, és a gyerekek 90% szintén nem fogyasztja el az ajánlott napi.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
GERILLA-MARKETING.
Modern mese A békák királya Egyszer egy nö golfozott, amikor a golflabda begurult az erdöbe és ott elveszett. Bement az erdöbe, de a labda helyett egy.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Közösségi oldalak használata
Gyönyörködni a nők mellein, jó a férfiak egészségének, segít, hogy tovább tudjanak élni. Erre jöttek rá német tudósok, miután több éven át ezt megfigyelték.
Gyönyörködni a nök mellein, jó a férfiak egészségének,
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Kormányszóvivői tájékoztató Közmegbecsülés a köz szolgálatáért.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
Modern mese A békák királya Egyszer egy nő golfozott, amikor a golflabda begurult az erdőbe és ott elveszett. Bement az erdőbe, de a labda helyett egy.
Fórum használata A fórum főoldala alapállapotban.
Élet az Interneten.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Menüpontok szerkesztése.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
EU Tájékoztató Szolgálat
Előadás másolata:

PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények Tősér-Keszte Dóra & Ács Mihály

PLATINA VERA MENÜ

/Típus/feladat spontán márkaismertség növelése forgalomterelés promóciós mechanizmus kommunikálása /Típus/feladat regisztrációszerzés BUZZ-keltés az érdeklődés fenntartása a kampányidőszakban belső aktivizálás

Üzenet MINDEN KAPHATÓ! Figyel az emberekre, törődik velük, kommunikál, válaszol a kérdéseikre.

Koncepció Egy megcsalt feleség bosszúja

Előkészítés + A sztori terjesztése

Az indulás

Az indulás

1. NAP 300 KOMMENT 200 BEJELÖLÉS

1. NAP

1. HÉT

1. HÉT S korszak

1. HÉT § korszak

1. HÉT KIRÁLY ALBERT

2. HÉT MEGOSZTOTT VÉLEMÉNYEK Üzenet küldője: Mészáros Gábor [Mityu] (85) Üzenek Címzett(ek): Scheimer Vera [Verda] Téma: anyád Feladás dátuma: október 13., 10:59 Üzenet szövege De egy fasszopó kis tetű buzikurva vagy te. Mindegy, megdöglesz az első ütéstől, amit a tetves képedre nyomok te médiageci. Ne merj válaszolni, mert TÉNYLEG nyomorékká verlek.

2. HÉT MEGOSZTOTT VÉLEMÉNYEK

2. HÉT

2. HÉT

3. HÉT SALLAI NÓRA

3. HÉT MEGVESZTEGETŐ AJÁNLATOK

3. HÉT 120/NAP 300-400 VISSZAIGAZOLÁS/NAP

3. HÉT /…/ Azóta, hogy megláttalak, van értelme mindennek újra!! A smaragdok között egy igazi gyémánt (méghozzá a kohinoor)!! A Te arcod feltétel nélküli rajongást generált bennem /…/ /…/ szeretnélek kikérdezni hogy nincs e valami egészségügyi problémád, nincs e valami kóros vagy egyszerű betegséged, tüneted? Eszel e húst vagy vegetáriánus vagy? Cukorbetegség, Vérnyomás probléma?Voltál e műtve? Ne haragudj hogy ilyeneket kérdezek de az itt léted alatt szeretném megőrizni az egészséged vagy javítani azon és ezt az étrenddel tudom elérni. Azonkívűl érdekel milyenételeket szeretsz és eszel? Persze ha terhesek a kérdéseim ne válaszolj, mert nem kötelező!(a reklámfeilmen úgy tűnt hogy enyhe vitamin hiányod és egy kis vérszegénységed van)

4-5. HÉT Facebook 605 jelölés +100/ÓRA + 171 levél

4-5. HÉT

4-5. HÉT

4-5. HÉT

6. HÉT

6. HÉT FIGYELEM-ELTERELÉS/1.

6. HÉT FIGYELEM-ELTERELÉS/2.

6. HÉT NEO PARTIZÁNOK

EREDMÉNYEK

Az online kampány számokban Klasszikus online kampány: 61 166 514 reklámmegjelenés 95 269 átkattintás kb. 2 millió felhasználó elérése Rajongók: 4 800 Facebook rajongó 4 600 iwiw ismerős 1 080 twitter követő Közösségi aktivitás: 40+ óra visszaigazolás napi 50 privát üzenet napi 120 privát levél olvasása napi 20 poszt/bejegyzés napközben kb. 4 chat beszélgetés egy időben Partizánok: 30 000+ egyedi látogató 40 fórum topicban és blogon Szakmai sajtó: 15+ szakmai blogon bejegyzés 20+ egyéb blog bejegyzés

Az online kampány számokban Vatera.hu: 1400+ licit a termékekre 1,2 millió ember nézte meg a terméklapokat átlagosan 67%-kal nőtt a napi regisztráltak száma (1 500) napi licitek száma 14%-kal nőtt átmenő forgalom 15%-kal emelkedett eladott termékek száma 14%-kal nőtt naponta átlagosan 15%-kal több terméket töltöttek fel egymilliomodik felhasználó regisztrációja

METAMORFÓZIS

TANULSÁGOK

TANULSÁGOK A negatív hangulat is segít. Indulat: SOHA! A rajongók megvédenek, segítenek. Felhasználói vélemények kozmetikázása TILOS! Válasz a támadásokra: NE! Visszajelzés mindenkinek! Kampány: élő szervezet

KÖSZÖNJÜK