TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében 2010. 10. 16-án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Egy innováció nyomában
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Amiért érdemes idejönnöd…
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
KÖZGAZDASÁGI-KERESKEDELMI ISKOLA ÓBECSE
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Beruházás a 21. századi oktatásba február 12.
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
11 Az interakció azokat a folyamatokat foglalja magában, amelyekben minden résztvevő kész arra, hogy megváltozzon és ennek a beállítottságnak az alapján.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Páros beszélgetés Keress egy párt 2-2 perc Kellemetlen élényem az iskolában  Megaláztatás  Igazságtalan értékelés  Kigúnyolás  Fizikai eröszak  Stb.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
„Kukaszépítő” – pályázat
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
Kocsis Nikoleta – Spátay Anna Országos Tudományos Diákköri Konferencia
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Dobbantó projekt pályázati tájékoztató... a sikeres pályázáshoz szeptember.
Startolj Reggelivel! iskolareggeli program
Szonda Ipsos augusztus 29. KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK MŰSZAKI ÁLLAPOTA Kutatás az Oktatási és Kulturális Minisztérium részére.
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
EQF TEAM „WORKSHOP” SC MEETING. EQF Minden partner bemutatta a saját képzési rendszerét Megegyezés: EQF csapatvezetők tartják ezek után a kapcsolatot.
ELEMÉR
Számítógéppel támogatott pályaorientáció. Számítógéppel támogatott orientáció szerepe a munka- pályatanácsadásban Előnyei: Előnyei: A kutatások nagy része.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Középiskolai szűrések – tapasztalatok, tervek –
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Csángó mise - Kacsika, Ahogyan a zarándokút nyíregyházi résztvevői látták, gondolták, megélték Homonyik Sándor: Föld és ég gyermekei.
A tanári munka és foglalkoztatás indikátorai nemzetközi tükörben Imre Anna Oktatáskutatási és Fejlesztési Intézet november.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A kamarai garanciavállalás bevezetésének és a tanulószerződés megkötésének informatikai háttere FEBRUÁR 26. BUDAPEST.
„A MI ISKOLÁNK, A MI ÓVODÁNK!” Szegedi Ipari Szolgáltató Szakképző és Általános Iskola József Attila Tagintézménye.
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2014/2015. TANÉVBEN A 2014/2015. tanévben lezajlott eljárás 1.
Szülői értekezlet A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS RENDJE ÉS A FELVÉTELI ELJÁRÁS GYAKORLATI TUDNIVALÓI.
TOVÁBBTANULÁS Határidők Feladatok 28/2015. (V. 28.) EMMI rendelet A 2015/2016. tanév rendjéről 2. sz.melléklet ! A tanulók jelentkezése.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Út a Vadonba CHRIS MCCANDLES.
EFOP Az oktatási környezet megújítását segítő infrastrukturális fejlesztés Nagymányokon Kedvezményezett: Tamási Tankerületi Központ.
Üdvözöljük! [Év]. évi tanév.
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
XXVI. Felvonó Konferencia kérdőív kiértékelés
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése

2. kérdés

3. kérdés

4. kérdés

6. kérdés

7. kérdés

8. kérdés

9. kérdés

10. kérdés Írd le, hogyha egy napra Te lehetnél az igazgató min változtatnál az iskolánkban? A leggyakrabban előforduló témák: Az iskolán belüli erőszakra, megfélemlítésre utaló válasz nem fordult elő! - Az udvar felújítására, az épület külső festésére tettek javaslatot, illetve műfüves pályát kértek. - Többen jelezték, hogy a tanulók közül néhányan nem megfelelően használják a mosdókat. - A megkérdezett tanulók 15 százaléka nem változtatna semmit az iskolán, szerintük úgy jó, ahogy van.