Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

Pályaválasztás 2014/15.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Iskolánkról.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Tájékoztató- levelező képzés LGM_AK002 LGM_AK004.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
Egy 20 évvel ezelőtt indult pedagógiai kísérlet eredményességi vizsgálatainak töredéke Visszapillantás az első logopédiai osztály indulására és a rendelkezésre.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
„Jó gyakorlatok” Nagyné G. Jordanoff Györgyi. A „jó gyakorlat” újszerűsége  a MiTiok programban szereplő tananyag adaptálása és felhasználása IKT eszközök.
IKT továbbképzés ZS s VJM Čierna nad Tisou Bc. Lóránt Szucs.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
PEDAGÓGIAI KUTATÁS BARTHA ( ZSEBENYI) KLEMENTINA TEMPFLI (MARTIN) GABRIELLA II. éves hallgatók- távoktatás.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
Kompetensek lettünk? június 27..
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
Wikizz velünk! - kollaboratív tudásépítés a gyakorlatban.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Integráció, inkluzió PPK,
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Szakmódszertani fejlesztés
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Tiéd a pálya” avagy amit a pályaorinentációról, pályaválasztásról.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
„DIÁKOK A MUNKAER Ő - PIACON” NTP-SZKOLL MUNKAER Ő -PIACI KURZUS TEMATIKÁJA 2015/2016. TAVASZ 15 ÓRA, 3 ALKALOM (3 X 5 TANÓRA)
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Bemutatkozik a Dombóvári Illyés Gyula Gimnázium nyolcosztályos tagozata 2016/2017.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Nemzeti Köznevelési Portál
Általános iskola eredménye, értékelése
2016. november 7..
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A digitális kompetencia fejlesztése
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve

A bemutatott szakkör főbb adatai  Évfolyam  Szakköri létszám  Részt vevő diákok előképzettsége  Tantárgy (vagy komplex természetismeret)  Témakör a tantárgyon belül

A szakkör pedagógiai célja Tekintse át röviden a fejlesztési célokat! Milyen képességeket fejleszt a szakkör? Miféle diákok számára hideti meg?

Szakmódszertani leírás  Gyakoriság (pl. hetente/havonta)  Teremigény (szaktanterem szükséges-e?)  IKT eszközök (számítógépek, projektor, interaktív tábla, elektronikus adatgyűjtő, stb.)  Létszám  Felhasznált gyakorlati jegyzet címe

Szakköri tematika I.  1. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  2. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  3. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  4. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  5. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  6. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  7. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)

Szakköri tematika II.  8. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  9. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  10. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  11. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  12. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  13. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)  14. alkalom címe (pl. Forgómozgás tanulói kísérlettel)

Egy szakköri óra ismertetése I.  Cím  Kísérleti eszközök  IKT eszközök (számítógépek, projektor, interaktív tábla, elektronikus adatgyűjtő, stb.)  Pedagógiai módszer leírása

Egy szakköri óra ismertetése II. Illesszen ide egy fényképet vagy egy feladatlap beszkennelt változatát !

A szakkörhöz szükséges...  Adja meg a szakkör elvégzéséhez szükséges anyagokat  eszközök jegyzékét  kb. a költségigényt  lehetséges támogató partnereket (ha van ilyen)

Bibliográfia  Iskolai honlap címe  A szakkör honlapjának címe (ha van)  Hasznos honlapcím 1.  Hasznos honlapcím 2.  Gyakorlati jegyzetek/könyvek

Köszönöm a figyelmet!