Digitális középiskola www.ihm.hu Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
NAT kiegészítő területeinek oktatása – az Új NAT kihívásai az új területeken Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt. Szentkirályi-Szász Krisztina.
CIVIL SZERVEZETEK AZ ESÉLYEGYENLŐSÉGÉRT. Esélyegyenlőség területei, célcsoportjai Jogszabályok: A közoktatásról szóló évi LXXIX. törvény A fogyatékos.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Informatikai Szakképzési Portál
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
KATONAI ALAPISMERETEK CZANK LÁSZLÓ
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
A Digitális Középiskola, mint a hatékony blended oktatás alapja
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Informatikai Szakképzési Portál
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Digitális Középiskola Nagy Zoltán Apertus Közalapítvány Digitális Középiskola.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Barcsák Marianna KPSZTI
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Nemzeti Köznevelési Portál
Rákosi Szilvia, szakértő, NJSZT
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Csecsemő- és gyermekápoló képzés munkahelyi gyakorlat
a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Kétszintű érettségi 2018 május
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Kompetencia alapú szakoktatás
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Sugárterápiás szakasszisztens képzés
Előadás másolata:

Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása

Pilot levelező rendszerű felnőttoktatás, szeptemberi indulás Borsod-Abaúj-Zemplén megye »roma tagozat »börtöntagozat Földes Ferenc Gimnázium - Innocenter KHT - Miskolci Egyetem

Tanulás a Digitális középiskolában 5 egymást követő 7 hetes modul – 4-4 tantárgy modulonként 2 teljes nap jelenléti konzultáció a modul végén 1 vizsganap »év végén pótvizsgázási lehetőség felkészülés a vizsgára tankönyvek és digitális tananyagok segítségével »tanulóközösségben, a mentori ponton »munkahelyi, otthoni internetelérésnél önállóan online gyakorló feladatok (szabadon megoldható és kötelező) – tanári visszajelzések online számonkérések (kötelező feladatok) – tanári értékelések

TSDI intézményhálózat

A TSDI oktatási modellje virtuális iskola (oktatási portál) hálózati digitális tananyagok hálózati tanárok konzultációs és vizsgaközpontjelenléti oktatás (konzultációk), vizsgák konzultációs tanárok és vizsgáztatók helyi mentori ponta tanulás közösségi helyszínei mentorok, fejlesztő pedagógusok helyi elérési pontközösségi hozzáférés közösségi segítők

Digitális tananyag a TSDI-ben

Tananyagok követelmények: elsajátítandó ismeretanyag »szövegek »számonkérő feladatok tanulást támogató segédletek »szemléltető anyagok »kiegészítő anyagok, érdekességek, webes hivatkozások »feladatok = DIGITÁLIS STÚDIUMOK

Feladatok

Tananyagok - Képsorozat

Tananyagfejlesztési modell oktatásmódszertani és pedagógiai igények megfogalmazása technológiai keretek kialakítása egyszerű eszközök a tananyagszerzők számára (dokumentumsablonok) módszertani segédletek szövegek és feladatok elkészítése dokumentumban webes tananyagfeldolgozás - tartalomfeltöltés multimédiás fejlesztési igények leírása multimédiás fejlesztés

Digitális stúdiumok áttekintése Elkészültgimnázium évfolyam digitális tananyaga Folyamatban vangimnázium 4. évfolyam tananyaga tanártovábbképzés akkreditálása Terveink között van7-8. osztály felkészítő modulok érettségi előkészítő modulok

Cél: a Digitális középiskola kiterjesztése 1.Földrajzi - hálózat 2.Tartalmi általános iskola szakképzés egyetem 3.Új célcsoportok határon túli magyarság tartósan külföldön élők gyermekei