Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május
Mit csinál egy vállalkozó, cégvezető az ideje nagy részében? Intézi a cég ügyeit Beszerzések Ügyfelek kezelése, főleg a problémásak Kapcsolattartás a partnerekkel Intézi a pénzügyeket (bank, számlák, könyvelő) Szakmai kérdésekben ő a meghatározó Besegít a munkatársai munkájába
Mit kellene csinálnia egy vállalkozónak, cégvezetőnek az ideje nagy részében? Hosszú távú tervekkel üzleti ötletekkel foglalkozni Kialakítani az üzleti tervet, hosszú távú stratégiát Marketing eszközöket hozzárendelni Megszervezni a vállalkozást, időnként megújítani Kialakítani az optimális struktúrát Definiálni a működési folyamatokat (projektek, feladatok) Biztosítani az erőforrásokat A feladatokat kiadni (delegálni) alkalmazottainak vagy alvállalkozóknak Ellenőrizni és finomítani az üzleti folyamatokat
Mi az oka, hogy néhány év vállalkozás után még mindig ott tartunk, hogy küzdünk a napi teendőkkel? Az elején, amíg viszonylag egyszerűbb volt a vállalkozásunk, teljesen átláttuk. Minden a fejünkben volt. Újabb és újabb üzletágak, projektek azonban egyre bonyolultabbá átláthatatlanná tették a vállalkozást.
Hogyan lehet kitörni abból a mókuskerékből, amit mi magunk építettünk?
Mi az oka, hogy a konferencián hallottak, az e-bookokban olvasott hasznos ötletek 99%-át soha nem valósítjuk meg?
Hogyan valósíthatjuk meg a marketing ötleteket? Hogyan valósíthatjuk meg végre a céljainkat, az álmainkat? Alkalmazottból igazi vállalkozóvá kell válnunk azaz... Vállalkozásunkon kell dolgoznunk, nem pedig a vállalkozásunkban!
Mi a legfőbb probléma? Nincs elég időnk megvalósítani a céljainkat
Miért nincs elég időnk? Nem dolgozunk elég hatékonyan Nem azt csináljuk, amit kellene Nem elég hatékony, szervezett a vállalkozásunk Túl sok feladatot vállalunk magunkra. Nem delegálunk megfelelően
Mi az első lépés? Újra kell szerveznünk a vállalkozásunkat és a saját munkánkat
/ Projekt és feladatkezelő vezetők és csapatmunka támogatására / 1. Könnyen kezelhető, átlátható felület 2. Bárhonnan elérhető, webes felület (PC, MAC, mobil) 3. Vezetői és csapatmunka támogatása 4. Modern időgazdálkodási módszerek támogatása Alappillérek
Folytatáshoz kattintson a képre...
Horváth Győző Cégvezető és időgazdálkodási tanácsadó Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. Köszönöm a figyelmet! Próbálja ki és használja a alkalmazást akár ingyen! Díjcsomagok: