Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutató-készítés PowerPoint.
Advertisements

Fix Cím. 1.szó 1.kép 2.szó 2.kép 3.szó 3.kép.
Esetbemutatás Semmelweis Egyetem Fogorvostudományi Kar
06M29 adatszolgáltatás elkészítés lépései
Én így tanítanám a tabulátor használatát
4. Feladat (2) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Operációs rendszerek Mappa és file-kezelés.
Készítette: Szobonya Ferenc
GPGPU labor I. OpenGL, Cg.
Mire jók a tabulátorok? Lehetőséget nyújtanak
Kifejezési eszközök a filmművészetben A képkivágások.
A körlevél készítésének menete
European Computer Driver Licence
3. Vetületi ábrázolások számítási eljárásai
Egyéni animációk készítése
A GIMP képszerkesztő program bemutatása Készítette: Rokonál Zoltán
Készítette: Szekerczés Szabina
Többdimenziós kockák síkbeli megjelenítése
Microsoft Access Űrlapok.
Microsoft Access Jelentések.
Microsoft Access Menük és eszköztárak.
Számítógépes grafika 3. gyakorlat.
2008/2009 tavasz Klár Gergely  Gyakorlatok időpontjai: ◦ Szerda 10:05–11:35 ◦ Csütörtök 10:00+ε –11:30+ε  Gyakvez: ◦ Klár Gergely ◦
RENDEZETT VETÜLETEK.
VETÜLETEK SZERKESZTÉSE
Jelentések Tábla vagy lekérdezés nyomtatásban alkalmas megjelenítése.
Leica 100 szintező gyakorlati használata
Excel 2007.
Pozicionálás 1. Kurzor elhelyezése a képernyőn 2. Színkezelés.
Microsoft Office Power Point 2003 segítségével
Prezentáció a prezentációról
Vetületi ábrázolás alapjai
Internet Sales 2011 Budapest. 2 Elérhetőség: ISA elérhetősége
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: lab2/ArchwayColorBase.psd Load: lab2/ArchwayColorBase.psd.
1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: Gamedev_Gate_UV.tga Load: Gamedev_Gate_UV.tga.
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
A prezentációkészítés alapjai
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok
2. gyakorlat DirectX 2007/2008 tavasz Klár Gergely
Turócziné Kiscsatári Nóra
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok 2. előadás.
PPt áttérés tanfolyam tematikája Hallgató neve.
Készítette: Kiscsatári Nóra
SZÖVEGSZERKESZTÉS III. ~ KARAKTERFORMÁZÁS ~
MICROSOFT WORD 2010 KEZELŐFELÜLETE
Dokumentum formázása.
Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat.
8. osztály Beszúrás. Töréspont  Kurzor elhelyezése.  Beszúrás menü, töréspont parancs.  Vagy CTRL + ENTER.  Oldaltörés.
Táblázatok készítése Szövegszerkesztés – 5. óra. Miért érdemes táblázatot beilleszteni egy dokumentumba? Ha a dokumentumban sorokba és oszlopokba rendezetten.
A WORD Készitette: Földi Attila Készitette: Földi Attila.
SZÖVEGSZERKESZTÉS II. SZÖVEGSZERKESZTÉS LÉPÉSEI
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 2.
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
1 13. AZ OBJEKTÍV LÁTÓSZÖGE Jegyzet Készítette: Nikli Károly 2013.
A Mozilla magyar nyelvű szerkesztőjének használata
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Bevezetés. Alapok: szövegszerkesztő alkalmazás (Word) megnyitása: Start gomb  Minden program  Microsoft Office  Microsoft Office Word 2007 szövegszerkesztő.
Információ és kommunikáció
Euler 3D térgeometriai szerkesztő és szemléltető program
Global Illumination.
Módosító lekérdezések
9.16.Tengely, mint forgástest
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Görbék, felületek.
Koordináta táblázat elkészítésének bemutatása egy példán keresztül.
Pályázati azonosító: NTP-MŰV
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Közösségi médiás képek sablon
50 időt megtakarító Outlook-billentyűparancs
Előadás másolata:

Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése

Henger 14 vertexből

Elöl nézet / háttér beállítás

Fél henger törlése, vertexek beállítása elölnézet szerint

Felosztás: loop subdivide (CTRL+R)

Vertexek elhelyezése elölnézetben

Oldal nézet beállítása

Vertexek helyre rakása Az arcon lévő vertexekkel kezdjük, és ezeket csak Z irányba mozgassuk Különben elrontjuk az Elölnézeti képet

Alsó face-eket töröljük

A fej hátsó felét szabad kamera nézetből már készre dolgozhatjuk (egyszerre mindig csak egy tengely szerint mozgassunk)

Simított normálok

Forgatás beégetése

Object módban

Loop subdivide finomítások…

Finomítsunk mindkét irány szerint

A fej geometriája kb. kész…

Textúra koordináták létrehozása

Textúra

Élek kiválasztása körbe a sapka alatt

UV készítése

UV koordináták megfelelő helyre tologatása… Érdemes használni:

Kis segítség… headuv.tga

A „kész” fej