Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése
Henger 14 vertexből
Elöl nézet / háttér beállítás
Fél henger törlése, vertexek beállítása elölnézet szerint
Felosztás: loop subdivide (CTRL+R)
Vertexek elhelyezése elölnézetben
Oldal nézet beállítása
Vertexek helyre rakása Az arcon lévő vertexekkel kezdjük, és ezeket csak Z irányba mozgassuk Különben elrontjuk az Elölnézeti képet
Alsó face-eket töröljük
A fej hátsó felét szabad kamera nézetből már készre dolgozhatjuk (egyszerre mindig csak egy tengely szerint mozgassunk)
Simított normálok
Forgatás beégetése
Object módban
Loop subdivide finomítások…
Finomítsunk mindkét irány szerint
A fej geometriája kb. kész…
Textúra koordináták létrehozása
Textúra
Élek kiválasztása körbe a sapka alatt
UV készítése
UV koordináták megfelelő helyre tologatása… Érdemes használni:
Kis segítség… headuv.tga
A „kész” fej