Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Advertisements

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Goronné Ondré Katalin Bihari Mentor Hálózat kiépítése a résztvevő szemével.
Matematika kompetencia
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
FELVÉTELI tájékoztató
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A kerettantervek fejlesztése
Számít, hogy 0,61 m2 ? A pedagógusok élet-, és munkakörülményei, a pedagógus életpálya teljességének tükrében Sági Matild Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
Újabb kalandba kezdünk …
Érettségi vizsgák Végzős osztályfőnöki feladatok
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
A pedagógus-továbbképzések helyzete és lehetőségei
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Harmadik matematikakönyvem
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Felvételi tájékoztató
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
magyar nyelv és irodalom
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
3. osztályban.
Előadás másolata:

Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály

Fejlesztés legfontosabb területei  Önállóság  Kommunikáció  Empátia  Közösségi részvétel  Konfliktus kezelés  Kreativitás  Probléma megoldás  Felelősség vállalás

Általunk vállalt kompetencia csomagok  Szövegértés  Matematika  Életpálya ismeretek  Szociális és életviteli ismeretek  Angol  Informatika Angol eszköz hiány miatt nem indult még el, informatika februártól indul

Életpálya „A” típus Történelem 29 óra Teljesítve, 4,4 óra Fizika 17 óra Teljesítve 2-2 Modul percesek Földrajz 17 óra Teljesítve 2, 3 óra Osztályfőnöki 10 óra Teljesítve 5 óra

és még néhány szám  3 hónap alatt 230 órát fordítottunk a tananyag kipróbálására  A múlt héten kaptunk ezért első fizetést  Program tesztelő nettó 2200Ft/ óra  Koordinátor, informatikus 19000Ft/hó  A többiek, minőségbiztosítók, SDT fejlesztők munkája később esedékes