Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Dr. Márton Sára Dr. Lenkovics Ildikó Dr. Schmercz István
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
„Ezt egy életen át kell játszani”
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
SZAKMAI INFORMÁCIÓS NAP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
KUTATÁS CÉLJA Közoktatás-fejlesztési stratégia megalapozása. Közoktatás-fejlesztési stratégia megalapozása. Első fázisát jelenti ennek a megyék közoktatási.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A program elméleti hátterének bemutatása Szász Piroska, pedagógiai szakértő Nyiregyháza, 2009 november 13. Két ország, egy cél, közös siker!
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Pedagógus értékelési rendszer
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Rettegi Attila február 14.
A tükrözött vagy fordított osztályterem
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
A versenyek!.
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács
1./ A magyar közoktatás rendszere
Előadás másolata:

Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné

Olyan lesz a jövő, mint amilyen a ma iskolája. Szent-Györgyi Albert

Kutatási módszertan készítése Kérdőívek és megfigyelési szempontsor tervezése Mérőbiztosok felkészítése Mérések lebonyolítása Statisztikai eredmények kiértékelése Tananyag készítése kutatási eredményekből Kétnyelvű zárótanulmány készítése A projektben megvalósult feladatok

tananyag célok, követelmények tanítás, tanulás interakciók formái vezetési stílus, vezetői attitűd együttműködési és döntési képesség nevelőtestület nevelői attitűdrendszere A didaktikai kultúrát általában meghatározó tényezők

tanórai folyamatok tervezése tanórai folyamatok szervezése, irányítása tanulásszervezés módja korszerű oktatási módszerek alkalmazása (tanulási képességet intenzívebben fejlesztők) tanulás ösztönzése, értékelése tanóra légköre tanár személyisége tanóra eredményessége, célok teljesülése A didaktikai kultúra mélyebb feltárásához használt változók

Mérőbiztosok felkészítése

Mérési helyszínek A mérésben résztvevő intézmények száma: 21

A kutatásban résztvevő közoktatási intézmények: Magyarország: Ady Endre Gimnázium és Szakképző Iskola, Csenger Báthory István Gimnázium és Szakközépiskola, Nyírbátor Bessenyei György Gimnázium, Kisvárda Bónis Sámuel Általános Iskola, Nyírtét Demecseri Oktatási Centrum Esze Tamás Gimnázium, Mátészalka Kandó Kálmán Közlekedési Szakközépiskola, Gimnázium, Záhony Kazinczy Ferenc Általános Iskola, Nyíregyháza Képes Géza Általános Iskola, Mátészalka Kölcsey Ferenc Általános Iskola, Fehérgyarmat Móricz Zsigmond Általános Iskola, Pátroha Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola, Ibrány Nyíregyházi Főiskola Eötvös József Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Petőfi Sándor Közgazdasági Szakközépiskola, Fehérgyarmat Petőfi Sándor Általános Iskola, Nyírkércs Szent Miklós Görög Katolikus Általános Iskola, Nyíregyháza Széchenyi István Közgazdasági, Informatikai Szakközépiskola, Nyíregyháza Tiszavasvári Általános Iskola Zelk Zoltán Általános Iskola, Nyíregyháza Zrínyi Ilona Általános Iskola, Apagy Zrínyi Ilona Gimnázium, Nyíregyháza

Sárospataki továbbképzés

tartalmi, szervezeti, módszertani kultúra fejlesztése (IKT eszközök) tantervi feltételek szülők és tanárok viszonya együttműködés a munkaközösségekben továbbképzések, szakmai előadások, bemutató órák anyagi, erkölcsi elismerés tapasztalatcserék iskolán kívüli programok, kapcsolatok „asszisztencia” fejlesztése tehetséggondozás A tanári és intézményi hatékonyság növelésének feltételei