Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közvetlen költségek elemzése
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Ákos FÜZI Energetika 2011.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
•Eger els ő magánszállodája a történelmi belváros legcsendesebb részén zöld övezetben található. A város törökkori emlékeivel, fürd ő kultúrájával,
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Promóciók negyedév. Tavaszi nagytakarítás akció Rendelési és szállítási időszakok:  rendelési időszak: február 16 – április 19.  beszállítási.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
„ T ő lünk függ minden, csak akarjuk!” Széchenyi István Forrás: MAG Zrt.
Verfasser · weitere Angaben
Bemutatkozás H-7763 Egerág, Honvéd u /
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
Miért ösztönzi az MNB az UV-A/C lámpák kiskereskedői használatát? Ferenczi Barnabás augusztus 31.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
2. Piaci gazdálkodás a szálláshely szolgáltatásban
Tud Ön hullámlovagolni? 2012 után a kibocsátás-kereskedelemben Baráth Barna Vertis Zrt szeptember 15.
Humánkineziológia szak
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Legyen egyedi a Soft Care Sensations adagolórendszerrel… Kiváló márka… Az Ön design-ja… Az Ön stílusa…
Költségtani gyakorló feladatok
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
1 A magyar gazdaság helyzete, perspektívái 2008 tavaszán Dr. Papanek Gábor Előadás Egerben május 7.-én.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Székesfehérvár, január 30. Tőkefinanszírozás.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Szombathely, április 10. Tőkefinanszírozás.
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A minőség céljai #1  A minőség szabványos megfogalmazása (ISO 9000:2000): A minőség annak a mértéke, hogy mennyire.
Szoftverminőség biztosítása célok, dokumentációk, a minőség költségei Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK 2009.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Fogyasztóvédelmi tapasztalatok a tőkepiacon
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
szakmérnök hallgatók számára
Kérdések a második zh-hoz
UCP Irányelvek végrehajtása Ausztriában Conference « Consumer protection - Unfair commercial practices » Budapest, 21 st /22 nd of October 2008 Ulrike.
Termelésmenedzsment Production Management
Az elemzés és tervezés módszertana
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Megújuló energiaforrások – Lehetőségek és problémák
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
SafePack rendszer bemutatása. Mi jellemző a konyhai takarításra? A konyhai munka sokszor veszélyes és sok piszokkal jár Az angol nyelvet mint fő nyelvet,
MVM Trade portfoliója 2009-ben
13. A zillmerezés, mint bruttó
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár. A sárvári Spirit Hotel, Magyarország legújabb ötcsillagos szállodája 2008 márciusában nyílt meg. A szálloda dús erd ő.
Spirit Hotel Thermal Spa
Termék & Márka Kopcsay László.
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
A termelés költségei.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Mikroökonómia gyakorlat
Gere Bor Hotel **** Villány ( ) Készítette: Héhl Leila.
Premium quality wet wipes Forgalmazó: Gála 1 Kft
A termelés költségei.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
9. tétel.
Szállodák eredmény kimutatásai és mutatószámai
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Üzleti terv bemutatása
Suma Combi Egyszerűsítse le a mosogatást.
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Előadás másolata:

Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban

Soft Care Gentle: Egy testreszabott gazdaságos megoldás a költségorientált szálláshelyek m ű ködéséhez

Soft Care Gentle Termékek  Jellemz ő k  Eldobható flakonok szívófejjel/pumpával  Falra ragasztható/csavarozható merev tartó  Nincsenek karok, szórófejek vagy rejtett területek, melyek porosodhatnak vagy szappanmaradványokat rejthetnek el  El ő nyök  Kiküszöböli a higiéniai kockázatot (eldobható flakonok)  Megadakályozza a vandalizmust és a lopást  Könny ű tisztítani és karbantartani  Illeszkedik a modern fürd ő szobai környezethez  Hosszú és eredményes múlttal rendelkezik az európai szállodaszektorban  A Soft Care Select Lux, Dove 2012-ben kilistázásra kerül!

Soft Care Gentle  Soft Care Gentle termékek  Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő  Gentle folyékony szappan  Jellemz ő k  Min ő ségi formula  Gyengéd, hatékony és kipróbált összetétel  Költséghatékony, er ő s, könnyen kezelhet ő és karbantartható rendszer  El ő nyök  Költségminimalizálás  Pihentet ő, gyengéd és tiszta érzés a b ő rön minden felhasználó számára  Minimális id ő szükséges, hogy a személyzet kicserélje a flakonokat és megtisztítsa/karbantartsa a rendszert

Termékinformációk PareméterekSelect ClassicSelect Gentle (új) Csomagolás28 x 300 ml Termékek2in1 sampon és tusfürdő, folyékony szappan Tartó10 x 1 ( csak fehér) MárkaLuxNincs (Gentle) Szint jelzés“Red ball”Nincs ÖkocímkeNordic SwanNincs Versenyképes tulajdonság Megbízhatóság/ fogyasztói márkaérték Költség ellenőrzés

Cikkszámok  Vegyszerek  Soft Care Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő H6 28x0.3L W2  Soft Care Gentle folyékony szappan H2 28x0.3L W2  Kiegészít ő k  Soft Care Select fehér fali tartó  Soft Care Select rögzít ő Soft Care Sensations termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár Lux 2in1 sampon és tusfürdő24x250ml Ft Lux krémszappan24x250ml Ft Soft Care Sensations fali tartó10 db Ft Soft Care Sensation fehér fedő10 db Ft Soft Care Sensation ezüst fedő10 db Ft Soft Care Select termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár Soft Care Lux 2in1 sampon és tusfürdő28x300ml Ft Soft Care Dove sampon28x300ml Ft Soft Care Dove krémszappan28x300ml Ft Soft Care Dove tusfürdő28x300ml Ft Adagoló10 db9 775 Ft Rögzítő10 db5 570 Ft Soft Care Gentle termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár Soft Care Gentle 2in128x300ml Ft Soft Care Gentle folyékony szappan28x300ml Ft Adagoló10 db9 775 Ft Rögzítő10 db5 570 Ft

Ön egy szálláshely tulajdonosa vagy vezet ő je? A Diversey olyan rendszereket nyújt, amelyek új színt visznek üzleti tevékenységébe!  Soft Care Sensations  Prémium rendszerünk kiválóan illeszkedik a modern fürd ő szobák bels ő design-jához, az el ő lap testreszabható, a világszínvonalú márkák fokozzák a vendégek élményét Soft Care Gentle  Gazdaságos és megbízható megoldás a személyi higiéniában.

Marketingkommunikációs anyagok  Brossúrák  2 oldalas szórólap a Soft Care Gentle termékekr ő l  Tartalmazza a jellemz ő ket, el ő nyöket, termékek áttekintését és a technikai adatokat  Prezentációk  Sales prezentáció  Vev ő i prezentáció  Technikai adatok  termékismertet ő k  biztonsági adatlapok

F ő célok  Növelni a Diversey piaci részesedését Lodging PC-ben  Több vev ő t nyerni a többi szektorban is  A termék-kannibalizáció elkerülése  Hosszú távú ügyfélmegtartás - nyereségesen

Fontos tudnivalók  A Sensations legyen az els ő dleges ajánlat, be kell mutatni a vev ő knek mint egy optimális megoldás  Sensations pozícionálás (fed ő nélküli / standard fed ő / egyedi fed ő )  A SC Select Gentle termékeket végs ő megoldásként ajánlja ott, ahol a Sensations magas áraival nem tudja megnyerni a vev ő t Sensations egyedi fedővel Sensations standard fedő Sensations fedő nélkül Select Gentle

Összefoglalás  SC Sensations: abszolút els ő dleges ajánlat, aktív értékesítés  SC Select márkák Dove/Lux: migrálni kell 2012-ben Sensations-re vagy vev ő megtartás esetén Soft Care Gentle-re  SC Gentle: reaktív (vev ő k megtartása) vagy aktív (tenderek) vev ő szerzés versenytársaktól  Nem értékesíthet ő a meglév ő partnereknek, csak ha nincs más megoldás  Menedzser jóváhagyása szükséges a kannibalizáció elkerülése érdekében  Csak új üzlet esetén vagy tenderekben ajánljuk  Hogyan állapíthatjuk meg a megfelel ő árat?  Egy versenyképes árat határozunk meg  Ellen ő rizze, hogy az ára a megadott sávon belül helyezkedik el, és nem kannibalizál más terméket  A meglév ő termékeknek ne változtassa meg az árát!

A Diversey megoldása  A nehéz gazdasági körülmények miatt a szálloda szektorban is prioritássá vált a kiadások visszaszorítása.  Az új kínálatunk teljesen lefedi a magas és alacsonyabb kategóriájú szállodák igényeit is  Soft Care Sensations: prémium megoldás, amelynek középpontjában a modern design, a személyre szabottság és egy világszínvonalú márka áll  Soft Care Gentle: egy új, gazdaságos megoldás, amelynek középpontjában a költséghatékonyság, a megbízhatóság és a m ű ködési hatékonyság áll  Az ügyfelek kiválaszthatják azt a rendszert, amely a legjobban illik hozzájuk  Sensations: Min ő ségével és exkluzivitásával emeli a szálloda imázsát  Gentle: Els ő dleges szempont a költséghatékonyság

A termék fogyására vonatkozó teszt január Forrás: termékkihelyezés a hágai HotelSchool-ban

A teszt bemutatása  Egy tesztet végeztek a hágai HotelSchool-ban, ahol azt mérték, hogy mennyi szappan fogy a Diversey Sensations, Select és két versenytárs rendszerb ő l:  Soft Care Select Soft Care Sensations  Scandinavian Amenities IlliAda Press + Wash  A szappanokat és a tusfürd ő ket 31 hotelszobába helyezték ki.  A teszt július 13-tól január 17-ig tartott  Az eredmények 1497 vendégéjszakán alapulnak.  A HotelSchool ellen ő rizte a termékek használatát (súlyát) a szoba foglaltságától függ ő en. Ennek alapján kiszámították az 1 vendégre es ő átlagfogyasztást.  A vendégek a szobában elhelyezett kérd ő íven jeleztek vissza.

Legfontosabb eredmények  A Sensations nem fogyaszt többet, mint a versenytárs fix adagolású rendszere.  A Sensations fogyasztása jelent ő sen alacsonyabb az Ada – Press & Wash rendszerével összehasonlítva.  Szappan:  A Sensations szappanból lényegesen kevesebb fogy mint az Illi és az Ada szappanokból (fix adagolású és nyomós rendszer)  Azonban, a Sensations fogyása magasabb volt, mint a Select fogyása  Tusfürd ő :  Nincs statisztikai különbség a Sensations és az Illi tusfürd ő fogyása között  Jelent ő sen alacsonyabb a Sensations fogyása, mint az Ada tusfürd ő  A Diversey termékeket magasabbra értékelték a hotel vendégei, mint az Illi és az Ada termékeket

Folyékony szappan – a Sensations fogyása alacsonyabb, mint az Ada és az Illi szappanoké N=282N=469 N=491 N= foglalt szobák (fő/éj) N=225 Átlag: 6.2g Min: 2.3g Max: 9.2g Átlag: 8.3g Min: 3g Max: 15.8g Átlag: 12.4g Min: 5.1g Max: 26.2g Átlag: 14.9g Min:8.5 Max: 24.9g Illi (fix adagolású)

Tusfürdő – A Sensations fogyása volt a legalacsonyabb az összes vizsgált termék közül N=282 N=469 N=225 N= foglalt szobák (fő/éj) Átlag: 14.2g Min: 9.8g Max: 20.6g Átlag: 11.3g Min: 5.8g Max: 15.2g Átlag:: 11.5g Min: 3.4g Max: 23.2g Átlag: 18.8g Min: 14.2g Max: 29.9g N=491

Összefoglalás Sensations (n=469) Select (n=282) Ada Press & Wash (n=225) SA – Illi (n=491) Összesen (n=1497) Szappan Tusfürdő A termékek fogyása termékcsoportonként változó, jelentős különbség a folyékony szappan fogyásában volt Az Illi, fix adagolású rendszer eredményei nagyobb fogyást mutattak a folyékony szappanból összehasonlítva a Sensations és Select rendszerekkel. Ugyanakkor a tusfürdő fogyása esetében nincs ilyen jelentős különbség

Köszönöm a figyelmet!