Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Üzleti piacok, üzleti vásárlók (ipari marketing)
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Jegybankfüggetlenség Magyarországon Hamecz István Németország, mint modell? konferencia Budapest, október 21.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Internetes bankok piacformáló hatása
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Online értékesítési modellek
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Magyar Controlling Egyesület Nyíregyháza, 2006 október Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum Mezőgazdasági Kar MCE Konferencia 2006 A controlling.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Marketing alapok Kopcsay László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Bankreklám vagy szappanopera?
Az online marketing legújabb generációja
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

Mérések szerepe, lehetőségei Tudatos marketing költés Optimalizált marketing büdzsé Hatékonyság növelés

Mérések korlátai Nincs teljesen pontos mérés Mivel a mérés pontatlan, inkább kiindulási alap 1 kampány generálhat valótlan adatokat

Mérési lehetőségek Kuponok Hátrányai Csak a közvetlen hatást lehet mérni nem minden terméknél alkalmazható minimálisan redukáló hatása van Előnyei Pontos mérése a vásárlásnak aktivitást generál

Mérési lehetőségek Betérő vásárlók megkérdezése Előnyei Hosszú távon jelzi az értékes csatornákat jó kérdésekkel további igényt is kaphatunk Hátrányai sokszor pontatlanul emlékszik az ügyfél csatornák ismertségétől függ hol látta először integrált kampánynál nem működik

Mérési lehetőségek Vevőszám, forgalmi adatok Hosszú távon ki lehet szűrni a sikeres kampányokat. DE Az eredményt torzíthatják egyéb tényezők

ONLINE mérési lehetőségek Előnyei - Pontosan meg tudjuk mondani, hogy hány embert érdekelt annyira a kampány, hogy további információért rá is kattintott Hátrányai - a közvetett érdeklődést nem tudja mérni - egy behúzó információval valótlan érdeklődési számot kapunk

ONLINE mérési lehetőségek Mérés eszköze

Eredményességet befolyásoló tényezők Csatorna Elhelyezés- méret Frekvencia Kreatív Időzítés Tartalom - Ajánlat

Kreatív ereje

Szöveg ereje Fogyasszon nálunk akár 60%-kal kedvezőbb áron! Igen! Éttermünkben 10 évvel ezelőtti árakon étkezhet!

Köszönöm a figyelmet!