Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Mérések szerepe, lehetőségei Tudatos marketing költés Optimalizált marketing büdzsé Hatékonyság növelés
Mérések korlátai Nincs teljesen pontos mérés Mivel a mérés pontatlan, inkább kiindulási alap 1 kampány generálhat valótlan adatokat
Mérési lehetőségek Kuponok Hátrányai Csak a közvetlen hatást lehet mérni nem minden terméknél alkalmazható minimálisan redukáló hatása van Előnyei Pontos mérése a vásárlásnak aktivitást generál
Mérési lehetőségek Betérő vásárlók megkérdezése Előnyei Hosszú távon jelzi az értékes csatornákat jó kérdésekkel további igényt is kaphatunk Hátrányai sokszor pontatlanul emlékszik az ügyfél csatornák ismertségétől függ hol látta először integrált kampánynál nem működik
Mérési lehetőségek Vevőszám, forgalmi adatok Hosszú távon ki lehet szűrni a sikeres kampányokat. DE Az eredményt torzíthatják egyéb tényezők
ONLINE mérési lehetőségek Előnyei - Pontosan meg tudjuk mondani, hogy hány embert érdekelt annyira a kampány, hogy további információért rá is kattintott Hátrányai - a közvetett érdeklődést nem tudja mérni - egy behúzó információval valótlan érdeklődési számot kapunk
ONLINE mérési lehetőségek Mérés eszköze
Eredményességet befolyásoló tényezők Csatorna Elhelyezés- méret Frekvencia Kreatív Időzítés Tartalom - Ajánlat
Kreatív ereje
Szöveg ereje Fogyasszon nálunk akár 60%-kal kedvezőbb áron! Igen! Éttermünkben 10 évvel ezelőtti árakon étkezhet!
Köszönöm a figyelmet!