A Thanban. ELŐTTE A MEGVALÓSÍTÁS….. 2009/2010  Pályázatírás  Várakozás  Idegeskedés  Naaaagyon sok munka……  2 témahét  2 projekt  1 moduláris program.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vándorpóló mozgalom Együttes!
Advertisements

Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Támogatóink.
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Than mint referencia intézmény
Távol, de mégis közel!!!.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET
PÉNZ FELAJÁNLÁS Szűcs Gabriella Ft Dr. Balla Zsolt
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Gőzerővel dolgozott mindenki. A művészek dolgoztak lelkesen, a kréta fogyott rendesen!
Fényképek: 640x480!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
TÁMOP /08/ A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és a hatósági munka erősítése Tapasztalatátadó - konferencia.
Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
ZIG-ZUG SIKER A SZÍNHÁZBAN!
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektzárás MARCALI Miért van szükség a magyar közoktatásban változásokra ? Összeállította: dr. Bertók Sándor Közoktatási szakért ő.
Iskolánk futó projektjei
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Májusi programok.
1998 Almássy Endre Liebe Pál
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
TATAI TAMÁS „TÖRÉSVONAL”
Zrínyi Miklós Általános Iskola
Szakmai munkánk a pályázatban
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
Vörösmarty Mihály Általános Iskola osztályai
Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Innovációs Munkaközösség beszámolója 2014/2015. tanév
Napközis beszámoló 2008/2009 I. félév. Napközis csoportok Óvodai csop.:3 gyermek /Katraniczné Suvada Rózsa, Németh Szilvia/ Fogl.I.csop.:4 gyermek / Csipai.
Napközis beszámoló 2010/2011 I. félév.
Rajzpályázat Eredményhirdetés. Óvoda (színes ceruzával készült alkotások) Különdíj Nagy N. Angyalka Fehérló utcai Óvoda Felkészítő: Petrovácz Józsefné.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
6.b osztályból : Hangai Balázs Gaál Balázs Szőke Panna Tóth Gergő
IGAZGATÓI DICSÉRETEK Bodó Patrik 7.c – Az iskola rendezvényein, a hangosításban való rendszeres, aktív részvételéért. Szabó Zalán 7.c – Az iskola rendezvényein,
Esély, Lehetőség,Tehetség –ELTE
Áprilisi versenyeredmények
Országos mérési eredmények
IGAZGATÓI DICSÉRETEK Budai Vendel 3.b
Az önfejlesztő terület bemutatása
ÖNKÉNTESSÉGI PROGRAM AZ ORSZÁGOS IDEGENNYELVŰ KÖNYVTÁRBAN
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Sporteredményekért A  október 13 –án került megrendezésre a városi atlétika verseny: 1. korcsoport 300 m-es futás: hely: Bak Péter 8/a Kislabdahajítás:
Előadás másolata:

A Thanban

ELŐTTE A MEGVALÓSÍTÁS… /2010  Pályázatírás  Várakozás  Idegeskedés  Naaaagyon sok munka……  2 témahét  2 projekt  1 moduláris program  1 erdei iskola  És a kedvencünk: tantárgytömbösítés: ( duplán megszervezve)

TANÁRAINK – „A BEVONTAK”  Fazekas Anna  Krenács Zsuzsa  Lőrincz Katalin  Both Krisztina  Keszthelyi Márta  Rásonyiné Miklós Lívia  Gecse Nóra  Bacsó Márton  Tánczos Eszter  Tóth Csilla Ida  Domahidy András  Pésó Viktória  Weisz Viktória  Őze Noémi „az új  Farkas Erika bevontak”  Kosaras Béla

 Rengeteg szervezéssel  Felborított iskolarenddel  Sok-sok-sok adminisztrációval  Bosszankodással-örömmel- türelmetlenséggel- sikerélményekkel

 Megismertünk más iskolákat – sok új kollégát működőképes kapcsolatok!!!  Szakmai munkánkat szélesebb körben megmutathattuk  Gondolkodtunk „jó gyakorlatok” (referenciaintézmény?)  Erősödött a kollegialitás, együttműködési készség iskolán belül és kívül

Megtanultam kire számíthatok Az egész Thanra jó itt dolgozni jó a Than tanáraival dolgozni