INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM MESTERISKOLA SZOMBATHELY 2001. augusztus 13-19.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szükséglet, mint energiai, az energiai, mint szükséglet..
Advertisements

Varga Csaba Sociologist, H. Academic Reader,
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
- Az ökonómia helyes értelmezése a preraffaelliták és akadémisták szimbolikáján keresztül Tóth Gergely Zalaegerszeg, Piacról hazatérő lányok.
Memorandum, 2000 ● Memorandum az egész életen át tartó tanulásról
Heves megye jövője az NFT 2. rendszerében Előadó: Sós Tamás elnök Heves Megyei Közgyűlés.
határtalan technológia Szülőföldön boldogulás, határtalan technológia Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter Budapest, november.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Az új lokális paradigma (a lokális tudás- és tudat-fejlesztés - és kitekintés az európai államok feladataira) Csaba Varga researcher of social theory,
A Stratégiakutató Intézet (Hungary) bemutatása Varga Csaba szociológus, c. egyetemi docens Stratégiakutató Intézet elnöke
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Innovációmenedzsment. A század jellemzői Az innováció marginálisból központi jelenséggé válik A gazdaság tercierizálódik (szolgáltatás-gazdaság)
Drajkó László Microsoft Magyarország
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Információs szupersztráda Gyalogolj át a könyvtárba! A szolnoki Damjanich János Múzeum Szakkönyvtárának kihívásai a XXI. században Budapest, május.
A tudástársadalom programja
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
Erich Fromm humanisztikus pszichoanalízise
A NEMZETGAZDASÁGOK VILÁGGAZDASÁGI SZEREPKÖRÉNEK VÁLTOZÁSA
A globális világgazdaság és az USA világgazdasági szerepköre
Környezetállapot-Értékelés Program A PROGRAM JÖVŐ„KÉP”E KvVM – MTA TAKI – Széchenyi István Egyetem Bulla Miklós.
Világomban minden rendben van
Média és Gazdaság, ha a keresztény hit számít NymE-SEK, Szombathely, május 9. Dr. Németh Norbert.
Történelemdidaktika. I. A történelemtanítás általános kérdései Dr
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
orszagtanulmanyok/spanyolorsz ag-leader-megvalositasa/
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
Informatika Reményi Zoltán
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat- Magyarországon konferencia Győr, április 27–28. Az információs társadalom.
A vidéki tér sikertényezői
Controlling a gyakorlatban Nemzetgazdasági controlling, Eger és Kelet-Magyarország szerepe a nemzetgazdaság fejlődésében dr.Bamberger Anna Magyar Controlling.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
"Vállalkozások és az Információs Társadalom Konferencia" - Szentgotthárd december 5.1 Nyugat-Dunántúl Információs Társadalmi Stratégiájának környezete.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A civil társadalom fejlesztése az információs társadalom korában
Varga Csaba: A tudástársadalom Varga Csaba: A Stratégiakutató Intézet első évtizede Elhangzott az intézet alapításának 10 éves évfordulója alkalmából rendezett.
INTELLIGENS RÉGIÓ – INTELLIGENS VÁROS Varga Csaba szociológus Stratégiakutató Intézet.
Az új lokális paradigma és a metaelmélet Csaba Varga researcher of social theory, metaphilosopher, h. academic reader President of Institute for Strategic.
ÚJ TUDAT A TUDÁSTÁRSADALOMBAN
Stratégiakutató Intézet MAGYARORSZÁG A 21. SZÁZAD ELSŐ FELÉBEN, különös tekintettel az intelligens civil társadalomra Varga Csaba Stratégiakutató Intézet.
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
Társadalmi-gazdasági egyenlőtlenségek Régiók, megyék, kistérségek.
Hagyományalapú gazdaság: tradíció és innováció Stratégiakutató Intézet Csörgő Zoltán JKB II. Nemzetközi Konferencia, Miskolc-Lillafüred.
Készítette: Jon A. Palmer
Csepeli György Az internetező ember Sajópálfala
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
Jövőkutatás - Tóth Attiláné dr. Jövőkutatás Tóth Attiláné dr.
Az innováció forrásai.
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
A tanítás szolgálata GYHT2.. Tanítás Ismeret, tudás átadása; szokás, készség, magatartás elsajátíttatása (Magyar értelmező kéziszótár)
1. BEVEZETÉS. EMBER,ENERGIA, KÖRNYEZET
Tudás- és tudategyetem Varga Csaba Stratégiakutató Intézet, Magyarország.
Törzsök Erika: Színes szőttest - avagy milyen kisebbségpolitikára van szükség? 2006.
A szociális munka fő fejlődési irányai Az EU stratégia és Magyarország stratégiájának hatása a szociális munka gyakorlatára.
Az Információs Társadalom fogalma, kialakulása
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
1 A jövő kérdései: Mi lesz az NFT II.-ben? Összegek, prioritások, programok,
Emberi erőforrás fejlesztési operatív program
A kutatási eredmények áttekintése INFONIA Alapítvány június 28.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
JÖVŐKUTATÁSI PARADIGMÁK Magyar UNESCO Bizottság Társadalomtudományi Albizottságának Jövőkutatási Bizottsága Budapest, június 4. Dr. Hideg Éva egyetemi.
A CeRamICA projekt hozzáadott értéke a magyarországi szakpolitikák és fejlesztéspolitika tükrében Sára János Főosztályvezető NFGM Területfejlesztési Főosztály.
A jövő kérdései: Mi lesz az NFT II.-ben?
A felnőttek tanításának tanulásának, értékelésének pszichológiai aspektusai Előadó: Ludányi Ágnes.
INFOÉRA 2006 Miért tanítsunk informatikát?
Előadás másolata:

INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM MESTERISKOLA SZOMBATHELY augusztus

MEGNYÍTÓ Engedd le a kezed

remények A tudat formázza a valóságot A tudat képessége határtalan, korláttalan A régi tudat átmeneti, csendes felfüggesz- tése, reflektálása nem jelent veszélyt Az új tudat folyamatos születése nincs térhez, időhöz kötve Nyitottság az új tudásokkal való egyesülésre

ígéretek így ennyit és együtt sehol a szellem felhőtlen száguldozása tudati, egyéni, társadalmi, intelligens térségi stratégiák egymást erősítve a terhelés intenzitása sokáig tartható irányokat és nem befejezett tudásokat hipotéziseket, nem végső igazságokat gyarló halhatatlanok esélyközelisége tudástársadalom öt napra

Az integrált tudások témakörei 1. Új valóság és új elmélet. 2. Globalizáció, monetarizmus, stb. 3. Lokalizáció, autonómia. 4. Tudáselmélet – új tudások. 5. Tudatelmélet (új tudat- és tudatállapot hipotézisek). 6. Ősi tudástársadalmak 7. Információ, információs és tudás- társadalom elmélet.

Az integrált tudások témakörei Technológia előrejelzések. 9. Hagyományalapú tudástársadalom. 10. Kozmológia – új világegyetem képek. 11. Új istenképek. 12. Jövőforgatókönyvek 2100-ig. 13. Globalizáció- és lokalizáció jövő – intelligens régiók.

üzenet szeresd a káoszt, a rendet a rendezetlenségben