Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing információs rendszer
Advertisements

AZ INTERNET 2007 –es dijjazott képei.. A legjobb természeti tájkép (nyilt területi) 100 ból 88.6 pont.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Gazdasági Informatika Tanszék
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
FSZK Nonprofit Kft. ügyvezető
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Hol jelentünk meg eddig és ki tud rólunk? Kommunikáció a reintegrációs alprojektben.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Készítette: Magyar Orsolya
A szervezeti problémák kezelése
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
ELEVEN – Mitől modell? Korreferátum a MindenGyerek Konferencián Ongjerth Richárd Budapest Január 22.
Szép múlt vár ránk Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
TÁMOP /A Tanulás, képzés, önfejlesztés Az elmúlt időszak fejlődési üteme, amely az élet minden területét jellemzi, elengedhetetlenné.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Kistérségek periódusra vonatkozó fejlesztési tervei 2006.
Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Érettségi esszék középszinten
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
A hágai ítélet végrehajtásával kapcsolatos tárgyalások jelenlegi helyzete Dr. Kovács György, CSc, főtanácsadó, a Bős-Nagymarosi Tárcaközi Bizottság titkára.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Párizs június 20 - Berlin június 28 Egy kivételes alkalom, amikor összekötheted a szórakozást és az üzleted. Találkozz a LEO vezetőkkel a világ minden.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
Készítette: Nagy Fruzsina,Czinege Ágnes,Habuczki Milán
Kerékpártúrák. Kerékpározás előnyei Olcsó, használatát nem korlátozza a benzin árának az emelkedése. Gyors. A kerékpár csak látszólag lassú közlekedési.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás A projekt generáló szerepe, a továbblépés lehetőségei, komplex fejlesztési elképzelések.
A pályaorientációs konzultáció. A pályaorientáció fogalma: A pályaorientáció egy olyan folyamat, amely az igénybevevő egyéni igényeinek figyelembevételével.
A történelem forrásai Mindaz forrás, ami információt, adatot hordoz a múltról, a múltból.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
És itt vannak a legjobb képek amik az Interneten forogtak
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – nemzeti életpálya-tanácsadó rendszer kialakítása Borbély-Pecze Tibor Bors, PhD programvezető.
SHOW TV MŰSORVÁLTOZÁS A február 29-i programunk változásai
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
A marketinginformációs rendszer
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Velünk élő középkor Forrás:
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
Előadás másolata:

Egy sikeres magyar márkaépítés

Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar díja február 5-én az RTL Klub esti híradója a Szentkirályi győzelmének bejelentésével kezdődött Az Observer szerint a párizsi győzelem 2004-ben 22 rádió és televízió és 108 sajtómegjelenést kapott Fontos-e a a világ legjobb vizét innunk? Fontos, hogy ez magyar víz? Lehet-e erre kommunikációt építeni?

Hol segíthet a piackutatás? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar díjja február 5-én az RTL Klub esti híradója a Szentkirályi győzelmének bejelentésével kezdődött Az Observer szerint a párizsi győzelem 2004-ben 22 rádió és televízió és 108 sajtómegjelenést kapott 2004-ben az események gyorsan peregnek, gyors döntésekre van szükség: nincs idő hagyományos eszközökkel a motivációk feltárására

Hol segíthet a piackutatás? Trendkutatások, konkrét problémán túlmutató elemzések, nemzetközi tapasztalatok, elemzések összegyűjtése, tanácsadás…mind forrásul szolgál A siker a befogadókészségen és az intuíciók helyes felhasználásán múlik. A gyors döntések sikeressége: Nyitottság

Hol segíthet a piackutatás? Tudjuk honnan indultunk el Tudjuk hová érkeztünk meg Segíti ébren tartani intuícióinkat A siker a helyes kérdésfelvetéseken és a válaszok közös értelmezésén múlik. A hagyományos eszközök is pótolhatatlanok Márkaegészség indexek * Szonda Ipsos márkaérték vizsgálat, 2007