DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Antropológia VIII. A lélek.
Advertisements

valkói egyházközségben
Miért boldogabbak az emberek az egyik országban, mint a másikban?
XXX. Jubileumi OTDK Készítette: Szabó Anita Debreceni Egyetem
Vérmérsékletem képekben
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
A KÖZÉPKORI NEVELÉS.
A közösségi élet vizsgálata Völcsökön avagy a „hiány” funkciójáról
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Laptop-csoporttárs Dr. Tóth Erika Dr. Kovács Dóra
Szerepi Imréné, november 16.
Vallásantropológia rítus, totem, tabu, mágia, mítosz
F ORMÁLIS ÉS INFORMÁLIS CSOPORTOK A D EBRECENI E GYETEMEN Dusa Ágnes - Sőrés Anett DE Szociológia MA I. TERD-zárókonferencia május 14.
A REFORMÁCIÓ MAGYARORSZÁGON
Képzések a pécsi bölcsészkaron
"Én, fogadom, hogy egyetemi éveim alatt Magyarország törvényeit ¶ és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem szabályait mindenkor megtartom. ¶ Elfogadom.
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
Az Evezés Csak Te és a Sport. A helyes testtartás éppen olyan fontos, mint a jó erőnlét. (vízfogásnál a nyújtott kar, és az egyenes hát nagyban növeli.
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
A szlovák nyelvtörvény és a mögötte húzódó szlovák- magyar ellentét háttere Vass Ágnes Nemzetközi tanulmányok Pannon Egyetem Témavezető: Dr. Molnár Anna.
Az amerikai (USA) kommunikáció
Isten igéje éles kard,mely véd. Boldog a ki azzal vív csatát mert győzhet százszor is.
A Biblia – Kisifi Isten Igéjének hasonlatai Isten Ígéjének hasonlatai.
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
A révkomáromi Selye János Egyetem működése. Az egyetemről általánosságban, annak rövid bemutatása 1918-ban Csehszlovákia megalakulása A felvidéki felsőoktatási.
A szertartások láthatatlan oldala Kik és miért hozták létre a vallásokat és ezekkel együtt a vallási szertartásokat? Hogyan működnek, hatnak a szertartások.
Atya teremtő szeretet Lelke, áradj szét
Lehet-e a 21. században családi szerepekről beszélni?
Szeretet nélkül kapcsolat-romboló erő, szeretettel kötőanyag
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
II. Demográfia Népesség összetételének vizsgálata
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Atya teremtő szeretet lelke, áradj szét
Az Élet Igéje január „A hívők sokaságának egy volt a szíve-lelke. Egyikük sem mondott birtokából semmit sem a saját tulajdonának, hanem mindenük.
{ Miért utálnak a férfiak gyülekezetbe járni? Nehéz kérdések, Békevár, Jóföldi Endre, 2012.
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
AMIT SZENTKORONA A MÁNAK ÜZEN PROF. DR. DR. VASS CSABA.
Kultúra a török hódoltság korában
Készítette: Bakos Vanessza, 9.a
Germanisztika (német) alapszakos képzés
Brassó Belvárosi Református Egyházközség A magyar reformáció nagy alakjai Előadás sorozat 2011 esztendő Reformáció nagyhetében.
„Elbeszélő múlt” – a családtörténeti kutatás irodalma
A felhajtóerő, Arkhimédész törvénye
Biotermékek piaca Magyarországon
TEST ÉS LÉLEK ÚTJA GONDOSKODÁS A DEMENCIÁBAN SZENVEDŐ IDŐSEINKRŐL.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
Az oktatásügy törvényi szabályozása
Bölcsészettudományi Kar Dr. Zimányi Árpád dékán. Bölcsészettudományi Kar Bölcsész szakok Művészetközvetítő szakok Dr. Zimányi Árpád : A Bölcsészettudományi.
A csoda Szakrális kommunikáció és a gyógyítás Lázár Imre MD, PhD Károli Gáspár Református Egyetem Kommunikáció és Társadalomtudományi Intézet & Semmelweis.
Bemutatkozás Készítette: Godó Diána Mária JZB2V7.
Nyelv és kultúra I. helyezett: Vas János, Debreceni Egyetem
Véred árán, hogy megválts.
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
A dajka a nevelés folyamatában
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
Digitális témahét.
Kolossé 2,6-8 Azért amint elfogadtátok a Krisztus Jézust, az Urat, úgy járjatok is őbenne, meggyökerezve és benne felépülve, megerősödve a hitben, bővölködve.
Főnix – me Hol élünk? Hogy élünk? Demográfiai kór- és körkép
AZ ÉSZAK ALFÖLDI RÉGIÓ EGÉSZSÉGÜGYI HELYZETÉRŐL
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
HILDEGARD VON BINGEN ( )
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Jézuskától - Jézus Krisztusig
VALLÁSOS ÉS ERKÖLCSI NEVELÉS A KATOLIKUS ÓVODÁKBAN
A tanítvány magányának és közösségi életének dilemmája
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

DEUS CARITAS EST SZAKRÁLIS ÉS SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ A SZERETETKÖZÖSSÉGBEN DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA KÁROLI GÁSPÁR REFORMÁTUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR KOMMUNIKÁCIÓ- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI INTÉZET IGAZGATÓ KOMMUNIKÁCIÓ TANSZÉK VEZETŐ

A SZERETET: KÖZÖSSÉGSZERVEZŐ ERŐ Érzelem Munka: erkölcsi-érzelmi munka Viszony: gondoskodás ápolás köteléke: kultúra Intézmény: szeretetintézmények családtól egyházig Krisztus misztikus teste: a szeretetközösség

A SPIRITUÁLIS SZERETETKÖZÖSSÉG, AHOL A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ AZ ADEKVÁT

SZAKRÁLIS ÉS SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ TÍPUSOK

KÉREM, MONDJA KI AZT A MEGHATÁROZÁST, AMI ELSŐKÉNT JUT ESZÉBE HAJÓ

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 1

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 2

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 3

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 4

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 5

A KÖZNAPI SPIRITUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ NYELVE 6

A FELEKEZETHEZ TARTOZÓK MEGOSZLÁSA AZ AKTÍV KERESŐK KÖZÖTT

A HÍVŐK ARÁNYA FELEKEZETENKÉNT AZ AKTÍV KERESŐK KÖZÖTT

A REFORMÁTUSOK, A KATOLIKUSOK ÉS A NEM HÍVŐK VALLÁSI ÉRTÉKEINEK ÁTLAGAI

A szeretet törvényei szerinti élet elfogadásának aránya felekezetenként az aktív keresők között

A REFORMÁTUSOK, A KATOLIKUSOK ÉS A NEM HÍVŐK VALLÁSI ÉRTÉKEI

AZ AKTÍVAK VALLÁSOS IRODALOM OLVASÁSA

Az aktív kereső reformátusok vallási és olvasási arányai

Az AKTÍV KERESŐ REFORMÁTUSOK TÉVÉ PREFERENCIÁI

A HÍVŐK ARÁNYA FELEKEZETENKÉNT AZ AKTÍV KERESŐK KÖZÖTT