Szárföld. A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Megálltunk Hortobágyon Nézel ő dtünk Mez ő kövesden is sok szépet láttunk….
Advertisements

A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Ének : Nana Mouskouri / Schubert – Ave Maria A Pécsi Bazilika.
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Témahét a 3. b osztályban október
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 4.rész.
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 1.rész.
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Az első Föld Napját Denis Hayes amerikai egyetemista kezdeményezésére tartották még április 22-én. Már ezen az eseményen 25 millió amerikai emelte.
M o s t i d é z z ü k, f e l m i i s t ö r t é n t e z a l a t t a 1 0 é v a l a t t. Biztos tudjátok, hogy az idei tanév jubileumi év a MUSTÁR életében.
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
Az Ócsai Tájház.
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Rendszerfejlesztés.
Föld napja április 22. Alsó tagozat. Virágot ültettünk a Föld napján Hagyományainkhoz híven minden évben munkával ünnepeljük a Hajós Alfréd Általános.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Nemzetközi Könyvajándék Nap Bethlen Gábor Általános Iskola Székelyudvarhely.
Gőzerővel dolgozott mindenki. A művészek dolgoztak lelkesen, a kréta fogyott rendesen!
CEGLÉD május C osztály. Ím az „álomtábor”, mely 5 napig f ő hadiszállásunk volt.
A FONTOS SÁNDOR ÁLTALÁNOS ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNYBENA FONTOS SÁNDOR ÁLTALÁNOS ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN.
A szőlő a művészetben.
„Én-fejlesztés a művészetek eszközeivel” tehetséggondozó tábor november november 8. NTP-MR-MPA
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Projektnapló Az ideális világ
Táncsics Mihály Általános Iskola Székesfehérvár. Főtér az Országalmával Romkert a belvárosban.
Pitagorasz tétel és életútja.
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
Játék.... KISISKOLÁSOK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ Készítette: Nagy Erzsébet Mátis Katalin Bóné Orsolya.
Versenyfelhívás! A Városi Könyvtár a Reneszánsz éve és a Népmese napja alkalmából rajzversenyt hirdet az általános iskola 1-2. osztályosai számára. A rajzok.
Szerző: a szövegek és képek az internetről
Budapest Az 5.b osztály kirándulása 2005.június 6.
A Fantasztikus Programozás
„A hátrányos helyzetű gyerekek anyanyelvi kompetenciáinak megalapozása, fejlesztése” c. könyvtári program gyakorlati tapasztalatainak összegzése.
Készítették H.T.K.T. Klauzál Gábor Általános Iskola tanulói: Jurcsisin Martin 7. c Jakabfi László 8. c.
Méricske. Megérett az alma. Macipapa a termés egy részét zacskókba csomagolja.
A jövő lakóháza Szárföld.
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Rózsa!.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
„Ott föntről, ha ránk tekintenek a szüleink, örülnek.”
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Az ábrázolás módszerével való megoldás szükségessé teszi egy ábra készítését * A számokat és mennyiségeket a feladatból grafikusan ábrázoljuk * A feladatmegoldás.
A világ 7 csodája Egy vidéki iskolában a tanárnő azt a feladatot adta az osztályának, hogy írják le egy papírra: szerintük a mostani világnak mi a 7 csodája?
Ökoiskolai beszámoló 2010/2011
TÁMOP / Önálló innováció az Erkel Ferenc Tagintézményben Délutáni sportfoglalkozás alsó tagozatos gyerekek részére készítette: Mócsán.
„ A Föld a mi lakhelyünk, máshová nem költözhetünk!”
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
Soltis Lajos Színház Homlokzatterv Pályázat 2013.
Pécsvárad, május 31.. A következő néhány képsoron elmesélem, hogyan telt az első kirándulásunk ! Kalandra fel!
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Új hálaének áldja Istent
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
VáltozatokVáltozatok. A Tudós, Művész, Orvos, Tanító, Ezermester, Edző, Építész vezeti a manók városának építési munkáit.
4. sz. alprojekt Készítette: Sudár Mártonné és a 3. b osztály Az év fája és madara- A fecskék 6. sz. alprojekt.
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
LEGO Dacta program.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Pomázi Német Nemzetiségi Általános Iskola.
Készítsünk saját címert! Készítette:Szabó Katalin
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Jókai Mór Református Általános Iskola 3. osztálya
3. osztályban.
Előadás másolata:

Szárföld

A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.

A fiúk nehezebben jutottak döntésre, többet vitatkoztak, ráhagyták a munkát társaikra.

Elkészültek a tervek, végül nekiláttak a festésnek is. Egy nagy kartonra készítették el a jöv ő iskoláját kívülr ő l.

A lányok aprólékosabb munkát végeztek, belülr ő l tervezték meg a jöv ő iskoláját. Minden helyiséget részletesen lefestettek, még a falra is minták kerültek.

A fiúk többször vitatkoztak, vár szer ű iskolát terveztek tornyokkal. A legfontosabb a focipálya volt az udvaron.

A lányok id ő nként ellen ő rizték a fiúk munkáját. Igyekeztek ötleteket meríteni.

Elkészítjük az id ő kapszulát.

Egy m ű anyag dobozba minden gyerek elhelyezett egy apróságot a jelenr ő l, illetve az elképzeléseiket a jöv ő r ő l. Terveink szerint év múlva szedjük el ő.

Gödröt ástunk a kincseknek.

Elkészítettük a „jöv ő falat”. Az elkészült munkákat kihelyezik a gyerekek.

A jöv ő iskolája számítógépen megrajzolva.

A jöv ő iskolája A fiúk és a lányok külön csoportokban kezdték a munkát. A tervezéssel kezdtük. Nagy vita után eld ő lt, hogy a fiúk kívülr ő l, a lányok belülr ő l rajzolják meg a jöv ő iskoláját. Kati néni kiosztotta az eszközöket. A fiúk vízfestéket választottak, a lányok színes ceruzát és temperát. A tervek között szerepelt bentlakásos iskola, horror ház, és olyan is ami kerekeken gurult. A fiúk fantáziája nagyon élénk volt, és gyorsan elkészítették a rajzot. A lányok alkotásának elkészítése több napot vett igénybe. Érdekes volt látni a két rajz közötti különbséget, amikor kiraktuk a falra. A következ ő feladat a számítógéppel volt kapcsolatos. Ránk bízták, hogy melyik program segítségével rajzoljuk meg a jöv ő iskoláját. Teljesen más az így elkészített munka. Hetekig gy ű jtöttük kincseinket, hogy elhelyezhessük az id ő kapszulába. Apróságokat tettünk a dobozba, mindenki ráírta a jelét, hogy a jöv ő ben is megismerhesse. Belekerültek a terveink is az elképzelt jöv ő r ő l, és két diáklány megfogadta, hogy ő k tanító nénik lesznek ebben az iskolában, és majd kiássák. Az elrejtett doboz fölé, jelölésképpen rózsát ültettünk. Szalai Evelin 4. osztály