A STRATOSZ regionális SZERVEZETI struktúráját megteremtő szervezési projekt előkészítése (1. RÉSZ) ADOTTSÁGAINK FELADATAINK KÖTELEZETTSÉGEINK Készült a.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
«Szociális partnerek részvétele az európai szociális párbeszédben: melyek a szociális partnerek igényei?» Európai szociális partnerek közös projektje Záró.
Advertisements

E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
A testületi munka szervezési, vezetési módszerei 1. RÉSZ EURÓPAI TANÁCSADÓK SZÖVETSÉGE (ETSZ), European Consultants Unit (ECU) Magyar Tagozat KÉPZŐ-TRÉNING.
Szektorok közötti együttműködés tapasztalatai a kerékpáros érdekképviseletben Csikai Mária Nyíregyháza, május 27. A program.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
A Nemzeti Fejlesztési Terv Logisztika a gyakorlatban Nemzetközi Szakkiállítás Szeptember 12. Jobbágy Valér Nemzeti Fejlesztési Terv és EU Támogatások.
A közötti időszak fejlesztési tervezésének megalapozása
EURÓPAI UNIÓ - VÍZÜGYI KERETDIREKTÍVÁK Bemutató Általánosan a VKI-ről és Magyarország helyzetéről 2005 április.
A stratégiai tervezés módszertana
Az EU „Városi környezet” tematikus stratégiája – a városi környezetgazdálkodás perspektívái Dr. Buzás Kálmánné KvVM Környezetpolitikai Osztály Szakmai.
Az EGSZB a térképen Az EGSZB helye az intézmények között EGSZB EURÓPAI BIZOTTSÁG EURÓPAI PARLAMENT TANÁCS.
MUNKAADÓI MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETI SZAKISMERETEK KÖZSZOLGÁLTATÓI MUNKAADÓK SZÁMÁRA II. RÉSZ SZAKOKTATÁSI SEGÉDANYAG II. RÉSZ : STRATOSZ ISMERETEK STRATOSZ.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
„G A Z D A S Á G P O L I T I K A” SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR ELŐADÁS SOROZAT 10 x 10 makrogazdasági trendek Szeged, február.
I. Nemzeti Fejlesztési Terv ( ) Készítette: Koczka Csaba (M6MGTO)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
1 A hazai energiapolitika teendői Kaderják Péter Budapesti Corvinus Egyetem Regionális Energiagazdasági Kutatóközpont.
Integrált területi beruházás és Közösségvezérelt helyi fejlesztés a as programozási időszakban Zsolt SZOKOLAI C.2 Urban development, territorial.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
1 © kurtán sándor 2011 érdekérvényesítés és érdekegyeztetés az eu-ban munkaadói szervezetek az EU-ban.
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
Veszélyes üzemek kritikus infrastruktúra védelmi aspektusai
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács
Címalcím 1 Nemzeti Fejlesztési Terv - Regionális Operatív Program Wächter Balázs VÁTI Területfejlesztési Igazgatóság Stratégia tervezési iroda november.
A Strukturális Alapok tervezési folyamata és a partnerség Részvételi demokrácia, társadalmi párbeszéd: avagy hogyan tudnak a civil szervezetek élni részvételi.
A Regionális Munkaügyi Tanácsok foglalkoztatási paktumokban való részvételi lehetőségei Balatonvilágos
Balatonszemes Június A villamos energia közszolgáltatási helyzete és szerepe Magyarországon Fő kérdések, aktualitások 2.
Budapest, szeptember A villamos energia közszolgáltatás helyzete és szerepe Magyarországon Fő kérdések, aktualitások 2.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Feladataink az új Mt. és a vízi-közmű törvény tükrében Halasy Károly titkár.
Tagszervezeti munka erősítése
A víziközmű- szolgáltatás érdekvédelmi szemmel Halasy Károly.
1 MUNKAADÓI MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETI SZAKISMERETEK KÖZSZOLGÁLTATÓI MUNKAADÓK SZÁMÁRA I. RÉSZ SZAKOKTATÁSI SEGÉDANYAG I. RÉSZ : ÁLTALÁNOS ÉRDEKKÉPVISELETI.
A STRATOSZ KÖZSZOLGÁLATI ÉRDEKKÉPVISELETI TANÁCSADÓI SZOLGÁLATA (KONCEPCIÓ ÉS MEGVALÓSÍTÁSI TERV) OFA – STRATOSZ PROJEKT 2004 Tanulmány + internetes konferencia.
E-KULTÚRA A MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETBEN Tanulmány + power-point internetes konferencia vázlat OFA - STRATOSZ PROJEKT 2004 internetes konferencia.
A A A B B B C C BESZÉDFELISMERŐ RENDSZERES DIASOROZATOK
A STRATOSZ regionális SZERVEZETI struktúráját megteremtő szervezési projekt előkészítése (2. RÉSZ) ADOTTSÁGAINK FELADATAINK KÖTELEZETTSÉGEINK Készült a.
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
Kordás László december Társadalmi Párbeszéd Központ.
AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS VESZÉLYE ÉS A HAZAI KLÍMAPOLITIKA Szabó Imre miniszter Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium február 27.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
A 21. század energiapolitikai kérdései és hazai válaszai: a „Magyarország energiapolitikája ” című stratégia és a lezajlott társadalmi-szakmai.
Balatonszemes Az Európai Unió szintű szociális párbeszédben való részvétel tapasztalatai.
Ágazati kapcsolatok és szociális párbeszéd az EMCEF-ben Balatongyörök, április 29.
Magyar Bányászati Szövetség Magyar Bányászati Szövetség 1024 Budapest, Margit krt. 85. Tel/Fax: (06-1)
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
A Roma-Net Helyi Támogató Csoport lehetőségei a szociális városrehabilitáció tervezésében és végrehajtásában Mini-konferencia ,
A Nemzeti Fejlesztési Terv
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
A STRATOSZ SZAKKÉPZÉSI SZABÁLYZATA 2008 TÁJÉKOZTATÓ DIASOROZAT A STRATOSZ KORSZERŰSÍTETT SZAKKÉPZÉSI SZABÁLYZATÁHOZ KÉSZÜLT: AZ MKIK TÁMOGATÁSÁVAL, A STRATOSZ.
A AS IDŐSZAKRA VALÓ FELKÉSZÜLÉS AKTUÁLIS HELYZETE MAGYARORSZÁGON NAGYHÁZI GYÖRGY SZAKMAI TANÁCSADÓ, NEMZETI FEJLESZTÉSI MINISZTÉRIUM HUSRB/1203/213/151.
Regionális üzleti trendek A projekt az EU társfinanszírozásával, az Európa Terv keretében valósul meg január 27. Regionális üzleti trendek A tantárgy.
1 A jövő kérdései: Mi lesz az NFT II.-ben? Összegek, prioritások, programok,
AZ IDŐS ÉS FOGYATÉKOS ELLÁTÁS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI A HELYI ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAMOKBAN JÚLIUS 3.
EVDSZ Budapest, A vizsgálat célja annak feltérképezése, hogy a magyar gyakorlatban hogyan érkeznek el a hazai ágazati vállalati dolgozókhoz.
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
Milyen Kamarát akarunk? A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara legyen a gazdaságszervezés és irányítás valamennyi szintjének (kistérségi,
GYMSKIK stratégia Jót s jól! Kazinczy Ferenc Alapítva1890.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
SZERVEZET Szervezeti okok è A felhasználók és az informatikai részleg közötti gyenge kommunikáció è A felhasználók és az informatikai részleg céljai ütköznek.
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
A jövő kérdései: Mi lesz az NFT II.-ben?
Előadás másolata:

A STRATOSZ regionális SZERVEZETI struktúráját megteremtő szervezési projekt előkészítése (1. RÉSZ) ADOTTSÁGAINK FELADATAINK KÖTELEZETTSÉGEINK Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével Szervezési rész

Túlélést szolgáló szervezés ÁTTEKINTŐ VÁZLAT A STRATOSZ FEJLESZTÉSÉHEZ A STRATOSZ pozícióját erősítő szervezés A STRATOSZ-t nagy, önálló munkaadói szövetséggé történő szervezés új tagvállalat, - a szervezet változatlan, új szakértő részvétele a különböző képviseleti pozíciókban, - a STRATOSZ pozíciója a munkaadói szövetségek körében lényegében nem változik, - hosszabb távon létrejöhet egy teljes körű VOSZ- STRATOSZ fúzió, alapvetően erős VOSZ dominanciával, új tagvállalat, - a VOSZ térüteti szervezeteire épülő 3-4 erősebb és 4-5 gyengébb területi szervezet, új szakértő részvétele a különböző képviseleti pozíciókban, - a STRATOSZ pozíciója a munkaadói szövetségek körében enyhén erősödik, de lényegében nem változik, - hosszabb távon létrejöhet egy teljes körű VOSZ- STRATOSZ fúzió, VOSZ dominanciával,, új tagvállalat, - 5 régió-szervezet - 2 tagozat szakmai tagozat új szakértő részvétele a különböző képviseleti pozíciókban, - a STRATOSZ pozíciója a munkaadói szövetségek körében jelentősen megerősödik, - hosszabb távon a STRATOSZ az egyik legerősebb munkaadói szövetséggé fejlődik, A. B. C.

A STRATOSZ-t nagy, önálló munkaadói szövetséggé történő szervezés (A STRATOSZ MEGÚJÍTÁSI STRATÉGIÁJA ) ADOTTSÁGAINK FELADATAINK KÖTELEZETTSÉGEINK C.

HELYZETÉRTÉKELÉS JÖVŐKÉP MEGVALÓSÍTÁSI PROGRAM A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJA A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJA ÉS FŐBB FEJEZETEI

A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJA HELYZETÉRTÉKELÉS HELYZETÉRTÉKELÉS

A FŐBB STRATÉGIAI TÉMAKÖRÖK MEGHATÁROZÁSA TENDENCIÁK: EU SZINTŰEU SZINTŰ NEMZETI SZINTŰNEMZETI SZINTŰ ÁGAZATI SZINTŰÁGAZATI SZINTŰ VÁLLALATI SZINTŰVÁLLALATI SZINTŰ STRATÉGIAI SZEMPONTOK MEGVALÓSÍTÁSI PROGRAM KIDOLGOZÁSA HELYZETÉRTÉKELÉS SWOT ELEMZÉSSEL ERŐSSÉGEINKGYENGESÉGEINK LEHETŐSÉGEINK VESZÉLYEINK HASZNOSÍTÁS CSÖKKENTÉS ÉRVÉNYESÍTÉS KÖTELEZETTSÉGEINK ADOTTSÁGAINK FELADATAINK

A KÖZSZOLGÁLTATÁS MEGHATÁROZÁSA Közszolgáltatásnak nevezzük azoknak a termékeknek és szolgáltatásoknak előállítását, terjesztését és szétosztását, melyek a köz valamilyen szükségleteit elégítik ki és biztonságos rendelkezésre állásukat hatóságok, szabályozzák, vagy más, a köz által alkotott vagy elfogadott szabályok határozzák meg. (CEEP meghatározás) ERŐSSÉGEINK LEHETŐSÉGEINK ADOTTSÁGAINK

- az ipari infrastrukturális szolgáltatások (közúti, vasúti közlekedés; víz, gáz elektromos energiaszolgáltatások; távközlés, posta, informatikai szolgáltatások stb.) A közszolgáltatások két nagy csoportja és szerepe -a fogyasztói infrastrukturális szolgáltatások (kisipari, kereskedelmi szolgáltatások; oktatási, egészségügyi és turisztikai szolgáltatások, stb.) A KÖZSZOLGÁLTATÁS STRUKTÚRÁJA A GAZDASÁGI FEJLŐDÉS ALAPJA A JÓLÉTI TÁRSADALOM FEJLŐDÉSI ALAPJA ERŐSSÉGEINK LEHETŐSÉGEINK ADOTTSÁGAINK

- növekszik a közszolgáltatások súlya és szerepe a gazdaságban - a növekedés üteme még az eddiginél is nagyobb lesz az EU bővítés utáni években, a közszolgáltatások területén - az elektronizáció és infokommunikáció a következő pár évben a döntő fordulat szakaszába lép, - a közszolgáltatások területén jelentősen kibővülnek az értéknövelő szolgáltatások, Ágazati Társadalmi Párbeszéd Bizottságok szerepe, - az új technológiák alkalmazásával átalakul a közszolgáltatási infrastruktúra, - felértékelődik a közszolgáltatások területén működő EU szintű Ágazati Társadalmi Párbeszéd Bizottságok szerepe, A KÖZSZOLGÁLTATÁS HELYZETE ÉS FEJLŐDÉSI TENDENCIÁI ERŐSSÉGEINK LEHETŐSÉGEINK ADOTTSÁGAINK

KÖZSZOLGÁLTATÁS ÉS VERSENYKÉPESSÉG A közhivatalok fontos feladata, hogy keressék a legjobb rövid és hosszú távú költséghatékonyságot biztosító egyensúlyt a közszolgáltatások és más olyan szolgáltatások között, melyek befolyásolják, formálják a tartósan fenntartható gazdasági, szociális és környezeti fejlődést.” ( CEEP ) „A közhivatalok fontos feladata, hogy keressék a legjobb rövid és hosszú távú költséghatékonyságot biztosító egyensúlyt a közszolgáltatások és más olyan szolgáltatások között, melyek befolyásolják, formálják a tartósan fenntartható gazdasági, szociális és környezeti fejlődést.” ( CEEP ) ERŐSSÉGEINK LEHETŐSÉGEINK ADOTTSÁGAINK

ÚT A VERSENYKÉPES KÖZSZOLGÁLTATÁSHOZ VERSENYKÉPES KÖZSZOLGÁLTATÁS ELEKTRONIZÁCIÓ, INFOKOMMUNIKÁCIÓ ÉRTÉKNÖVELŐ SZOLGÁLTATÁSOK ERŐS ÁGAZATI ÉRDEKKÉPVISELET FELHASZNÁLÓ-ORIENTÁLTSÁG ERŐSSÉGEINK LEHETŐSÉGEINK ADOTTSÁGAINK

ÉRDEKKÉPVISELET A KÖZSZOLGÁLTATÁSBAN * ÉRDEKEGYEZTETÉS - ÉRDEKEK FELISMERÉSE - ÉRDEKEK RENDSZERBE FOGLALÁSA * ÉRDEK ÉRVÉNYESÍTÉS - ÉRDEKEK ELISMERTETÉSE - LOBBIZÁS * ÉRDEKVÉDELEM - JOGI, GAZDASÁGI, TECHNOLÓGIAI VÉDELEM GYENGESÉGEINKVESZÉLYEINK

AZ ÉRDEKKÉPVISELET SZINTJEI * Egyéni, vagy személyes érdekképviselet * Társadalmi érdekképviselet * Professzionális érdekképviselet * Professzionális bázisú társadalmi érdekképviselet GYENGESÉGEINKVESZÉLYEINK

A MAGYAR MUNKAADÓI SZÖVETSÉGEK ÉS FŐBB SZERVEZETEIK RÉSZVÉTELE A TÁRSADALMI PÁRBESZÉDBEN 9 MUNKAADÓI SZÖVETSÉG OÉT MUNKAADÓI MGYOSZ STRATOSZ MAGYAR TÁRSADALMI PÁRBESZÉD EURÓPAI TÁRSADALMI PÁRBESZÉD OLDAL CEEP BUSINESSEUROPE GYENGESÉGEINKVESZÉLYEINK

UEAPME AZ EURÓPAI SZINTŰ TÁRSADALMI PÁRBESZÉD RÉSZTVEVŐI BUSINESSEUROPE ETUC GYENGESÉGEINKVESZÉLYEINK CEEP STRATOSZ EU BIZ. MGYOSZ

EU SZINTŰ ÁGAZATI TÁRSADALMI PRÁBESZÉD EU SZINTŰ ÁGAZATI TÁRSADALMI PRÁBESZÉD Agriculture Inland waterways Road transport Rail transport Sea transport Sea fishing Civil aviation Postal services Telecommunications Agriculture Temporary work Construction Insurance Inland waterways Electricity Furniture Mining Culture Civil aviation Cleaning Horeca Wood Postal services Telecommunications Banking Sea fishing Tanning Footwear Private security Textiles Commerce Sugar Road transport Railways Personal services Sea transport Pursuing its development Encouraging co-operation Activities focussed on dialogue and negotiation Communication Joint committees Sectoral social dialogue committees Audio-visual ERŐSŐDŐ ÁGAZATI TÁRSADALMI PÁRBESZÉD ERŐSŐDŐ KÖZSZOLGÁTATÁSI RÉSZVÉTEL GYENGESÉGEINKVESZÉLYEINK

JÖVŐKÉP A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJA JÖVŐKÉP KÖTELEZETTSÉGEINK

KIBŐVÜLŐ, MEGERŐSÖDŐ STRATOSSZAL A KIBŐVÜLŐ, MEGERŐSÖDŐ EURÓPAI UNIÓBA! KÖTELEZETTSÉGEINK

ORSZÁGOS ELNÖKSÉG RÉGIÓ ELNÖKSÉGEK (4) TAGOZATI ELNÖKSÉGEK(2) ÁGAZATI CSOPORTOK(4) % TAGLÉTSZÁM TAGLÉTSZÁM JELENTŐS EMELÉSE A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJÁNAK FŐ IRÁNYAI ÉS CÉLKITŰZÉSEI EU-KONFORM SZERVEZETI STRUKTÚRA KIÉPÍTÉSE 1 23 EU FÓRUMOK (32) MAGYAR T.B. FÓRUMOK(65) RÉGIÓ FÓRUMOK (54) ÁGAZATI FÓRUMOK (34) STRATOSZ TISZTSÉGEK(25) KÜLDÖTT ÉS SZAKÉRTŐI LEHETŐSÉGEK FELTÖLTÉSE

1 A TAGLÉTSZÁM JELENTŐS EMELÉSE A TAGLÉTSZÁM JELENTŐS EMELÉSE % VÁLLALATOK ALKALMAZOTTAK ÉVES ÁRBEVÉTEL MA CÉL STRATOSZ / ÖSSZES

STRATOSZ ORSZÁGOS ELNÖKSÉG 1 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés STRATOSZ NAGY ÉS MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOK TAGOZATA TITKÁRSÁG STRATOSZ KIS ÉS KÖZEPES VÁLLALATOK TAGOZATA A STRATOSZ TERVEZETT SZERVEZETI STRUKTÚRÁJA TÁVKÖZLÉSI ÉS INFORMATIKAI ÁGAZATI BIZOTTSÁG STRATOSZ CSOPORT VASÚTI KÖZLEKEDÉSI ÁGAZATI BIZOTTSÁG STRATOSZ CSOPORT KÖZÚTI KÖZLEKEDÉSI ÁGAZATI BIZOTTSÁG STRATOSZ CSOPORT ENERGIA ELLÁTÁSI ÁGAZATI BIZOTTSÁG STRATOSZ CSOPORT 2 2 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés 3 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés 4 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés 5 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés 6 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés 7 STRATOSZ RÉGIÓ vezetés

A STRATOSZ LEHETSÉGES SZAKÉRTŐI POZÍCIÓ HELYEI EU TÁRSADALMI PÁRBESZÉD FORUMOK MAGYAR TÁRSADALMI PÁRBESZÉD FORUMOK EU ÉS MAGYAR KORMÁNYZATI FORUMOK OÉT **** BIZOTTSÁGOK ************* SZOC. ÉS GAZDASÁGI TANÁCS ******* EU INTEGRÁCIÓS TANÁCS ***** NEMZETI ILO TANÁCS ****** ÁGAZATI BIZOTTSÁGOK ***************** EU INTÉZMÉNYEK *************** ORSZÁGGYŰLÉSI BIZOTTSÁGOK ***************** NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV INTÉZMÉNYEI ********************************* MINDEN CSILLAG EGY SZAKÉRTŐI POZÍCIÓT JELENT! EU TB BIZOTTSÁGOK ************** STRATOSZ SZERVEZETI TISZTSÉGEK *************************** UNICE BIZOTTSÁGOK *********** CEEP BIZOTTSÁGOK *********** EU ÁGAZATI BIZOTTSÁGOK *********** 3

MEGVALÓSÍTÁSI PROGRAM A STRATOSZ MEGÚJULÁSI STRATÉGIÁJA MEGVALÓSÍTÁSI PROGRAM FELADATAINK

I. NEGYEDÉV II. NEGYEDÉV III. NEGYEDÉV IV. NEGYEDÉV KONCEPCIÓ STRATÉGIA DÖNTÉS ORSZ. KONF. I. RÉGIÓ. KONF. II. RÉGIÓ. KONF. KÜLDÖTT KÖZGY. ÚJJÁALAKULÁS MEGVALÓSÍTÁSI PROGRAM FELADATAINK

27 ORSZÁGBÓL, 34 NEMZETI MUNKAADÓI SZÖVETSÉG ELNÖKÖK TANÁCSA (Általános Stratégia) ÁLLANDÓ KÉPVISELŐK (Kapcsolat a tagszövetségek és a titkárság között) VÉGREHAJTÓ BIZOTTSÁG (Taktikák és Feladatok) TITKÁRSÁG (Az adminisztrációja) 5 SZAKMAI BIZOTTSÁG (A Munka-csoportok felügyelete) MUNKA-CSOPORTOK összesen 1,500 szakértő ( Állásfoglalási dokumentumok elkészítése) A BUSINESSEUROPE STRUKTÚRÁJA

14 ORSZÁGBÓL, 14 MUNKAADÓI SZÖVETSÉG OPCE KÖZGYŰLÉS ÉVENTE EGY ALKALOMMAL ÁTTEKINTI A SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGÉT ÉS KITŰZI A KÖVETKEZŐ ÉV FŐBB CÉLJAIT. ÉVENTE EGY ALKALOMMAL ÁTTEKINTI A SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGÉT ÉS KITŰZI A KÖVETKEZŐ ÉV FŐBB CÉLJAIT. MUNKA-ÉRTEKEZLETEK A MINDENKORI FOGADÓ ORSZÁG TAGSZÖVETSÉGE RENDEZI, AHOL ALKALMAT TEREMTENEK AZ ÜZLETEMBEREK ÉS A POLITIKUSOK TALÁLKOZÁSÁRA. A OPCE MŰKÖDÉSI STRUKTÚRÁJA OPCE IGAZGATÓI TANÁCSA A KÖZGYŰLÉSEK KÖZÖTTI IDŐSZAKBAN IRÁNYÍTJA SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGÉT OPCE KONGRESSZUSOK

30 ORSZÁGBÓL, 39 NEMZETI MUNKAADÓI SZÖVETSÉG A BIAC IGAZGATÓ TANÁCSA (Általános Stratégia) A BIAC ÜGYINTÉZŐ APPARÁTUSA (Taktikák és Feladatok) TITKÁRSÁG (A BIAC adminisztrációja) MUNKACSOPORTOK ( Állásfoglalási dokumentumok elkészítése) BIZOTTSÁGOK ÉS MUNKACSOPORTOK ( Állásfoglalási dokumentumok elkészítése) A BIAC STRUKTÚRÁJA BIAC Policy Groups ASSOCIATE EXPERT GROUPS A BIAC KÖZGYŰLÉSE

A STRATOSZ regionális SZERVEZETI struktúráját megteremtő szervezési projekt előkészítése (1. RÉSZ) ADOTTSÁGAINK FELADATAINK KÖTELEZETTSÉGEINK Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével RÉSZ vége Szervezési rész