Országos Kompetenciamérés 2012. 2013. Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Pályaválasztás 2014/15.
Könyvtárak a tudás és a kultúra támogatásáért Sörény Edina vezető tanácsos NEFMI, Könyvtári Osztály Baja, február 21.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
TERÜLETVÉDEKEZÉS.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
„New Hungary” Rural Development Programme A vidékfejlesztés lehetősége: Új Magyarország Vidékfejlesztési Program 2007 – 2013 HVI Képzés 2008.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Minden időben P O W E R G E L Pitkin - reklámfotó.
Statisztikai alapfogalmak
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Ha ezt az üzenetet megkapod …
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
Kapcsolatrendszer név titulus eLearning Igazgatóság Educatio KHT.
Karakterek, bekezdések formázása
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
A gyerekszegénység alakulása 2009-ben Magyarországon.
A kétszintű történelem érettségi 2016/17 Simonkay Márton.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK INTÉZMÉNYI HASZNOSÍTÁSA
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Egyéb gyakorló feladatok (I.)
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
Érettségi eredmények május-június
Regressziós modellek Regressziószámítás.
Érettségi eredmények május-június
Általános iskola eredménye, értékelése
Országos Kompetencia Mérés 2011
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika

Á tlageredm é nyek telephelyi orsz á gos matematika 6. é vf é vf sz ö veg é rt é s6. é vf é vf

8. évfolyam eredményei

Osztály Min. / 5-ös perc. 25- perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95-ös perc. 8.a Országos LOGIKUS GONDOLKODÁS

Csoport Min. / 5-ös perc. 25 perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 8.b Országos LOGIKUS GONDOLKODÁS

SZÖVEGÉRTÉS Csoport Min. / 5-ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 8.a Országos

SZÖVEGÉRTÉS Csoport Min. / 5- ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 8.b Országos

LOGIKUS GONDOLKODÁS A 8.a osztály eredményei a évi eredményekhez képest: Min. / 5-ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95-ös perc

LOGIKUS GONDOLKODÁS

A 8.b osztály eredményei a évi eredményekhez képest: Min. / 5-ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95-ös perc

LOGIKUS GONDOLKODÁS

SZÖVEGÉRTÉS A 8.a osztály eredményei évi eredményekhez képest: Min. / 5-ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95-ös perc

SZÖVEGÉRTÉS

A 8.b osztály eredményei évi eredményekhez képest: Min. / 5-ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95-ös perc

SZÖVEGÉRTÉS

6. évfolyam eredményei

LOGIKUS GONDOLKODÁS Osztály Min. / 5- ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 6.a Országos

LOGIKUS GONDOLKODÁS

Osztály Min. / 5- ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 6.b Országos

LOGIKUS GONDOLKODÁS

SZÖVEGÉRTÉS Osztály Min. / 5- ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 6.a Országos

SZÖVEGÉRTÉS

Osztály Min. / 5- ös perc. 25-ös perc. Átlag (konf. int.) 75-ös perc. Max. / 95- ös perc. 6.b Országos

SZÖVEGÉRTÉS

K é pz é si forma A t é nyleges eredm é ny a v á rhat ó hoz k é pest Orsz á gos regresszi ó alapj á n A megfelelő k é pz é si forma/telep ü l é s t í pus telephelyeire illesztett regresszi ó alapj á n Matematika 6. á lt. isk. 8. á lt. isk. Szövegértés 6. á lt. isk. 8. á lt. isk. Eredményeink a CSH-index tükrében

Köszönöm a figyelmet!