Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
Az Iskolai Könyvtári Világnap Dömsödy Andrea Seresné Barta Ibolya.
Hálózatban a jövőnkért
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
TIOP /1 Haizler Lászlóné Bük, november 12. Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”  A könyvtárak.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
Tehetségpont létrehozása
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
Könyvtárhasználati verseny
Az iskolai könyvtár állománya
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Az iskolai könyvtárak helyzete és a szakmai szolgáltatás szerepe Heves megyében Zentai Péterné, PKI Eger április 24.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Nevelési Tudásdepó Az olvasóvá neveléshez és a digitális kompetenciák fejlesztéséért Budapest, január 26. OFI Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Könyvtár- és informatikai alapismeretek Tematikus információforrások
Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft.
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
A Magyar Elektronikus Könyvtárról Kaposvár, november 5. Moldován István MEK könyvtáros
A könyvtárak szerepe az információs társadalomban
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Kultúrák találkozása a könyvtárak olvasásfejlesztő tevékenységében
Networkshop 2009 MKE Vándorgyűlés, Debrecen július 10.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Társadalmi Megújulás Operatív Program „Tudásdepó-Expressz”- A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig.
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
Bibliográfiai tevékenység a neveléstudomány és az oktatásügy területén
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A META és a Calderoni- program filozófiája, jelentősége az NFT 1. disszeminációjában HEFOP K /1.0 A META és a Calderoni- program filozófiája,
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Hálózatban a jövőnkért. TÁMOP A-11/ Tantestületi tájékoztató
Könyvtárak.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
Előadás másolata:

Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser

Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági könyvek Neveléstudományi, pedagógiai szakirodalom

Magyar közoktatás tankönyvei Teljesség igényével 1868-tól napjainkig Nemzeti archiválás Tankönyvvé nyilvánítás Adatbázis és keresőrendszer fejlesztése Tankönyvválasztás segítése

Gyermek- és ifjúsági könyvek Nemzeti gyűjtemény Számbavétel Tartalmi föltárás Számítógéppel olvasható - visszakereshető forma Áttekintés adása

Az OPKM honlapjának fejlesztése (Könyvtár 2.0; Minerva projekt) Angol, német nyelvű felület Akadálymentesítés Elektronikus szaktájékoztatás Kurrens tartalomjegyzék-szolgáltatás külföldi szakfolyóiratokból Elektronikus dokumentum küldése Interaktív fórumok (pl. iskolai könyvtárosok)

Új, 24 órás, online szolgáltatások Beiratkozási adatok ellenőrzése Kölcsönzések adatainak lekérdezése Kölcsönzéshosszabbítás Előjegyzés zsebOPAC

Rendezvények - infrastruktúra Könyvtár szolgáltatásainak népszerűsítése –Neveléstudomány, oktatásügy forrásai Digitális, információs kompetenciák Olvasáskultúra –Benedek Elek – kiállítás és konferencia Tömörraktár

Országos olvasásnépszerűsítő kampány Egész életen át tartó tanuláshoz szükséges kulcskompetenciák fejlesztése –Értő olvasás –Digitális, információs kompetencia Nonformális – informális tanulás Könyvtárak oktatási tevékenységének megújítása EU / UNESCO / IFLA / ALA - ajánlások

Célcsoport: –Formális képzésben tanulók ( éves) –Könyvtárosok –Pedagógusok –Szülők Speciális nevelési igény – hátrányos helyzet Jó gyakorlatok – hazai és nemzetközi 30 mintaprogram kidolgozása Fejlesztés szakértői támogatása

Olvasás Portál Az országban megvalósuló rendezvényekről tájékoztatás Külföldi jó gyakorlatokról áttekintés Hazai bevált gyakorlatok bemutatása Szakirodalmi támogatás – Könyv és Nevelés Interaktív információs fórum

Könyvtári foglalkozások Olvasáskultúra – folyamatos fejlesztés Dokumentum- és forrásismeret Ismeretszervezés - tartalomszolgáltatás Digitális, információs műveltség Kritikai gondolkodás

Együttműködés OSZK Könyvtári Intézet Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Mérei Ferenc Pedagógiai Intézet Szakmai szervezetek –KTE –IBBY –HUNRA Arany János Tehetséggondozó Program iskolái Nyitottság

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!