Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
Advertisements

További elérhetőségeink:
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
Burányi Péter november 27.. Tartalom Szolgáltatások számokban Innovációs elemek a szolgáltatásban A fejlesztések fő irányai Az ETR ügyviteli, nyilvántartási.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Első találkozás Hogy kezdődött el? T-Com hírlevél Online regisztráció: Támogatási szerződés/igazolás aláírása Első weblap.
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
Compliance Önálló Főosztály Az új Pmt. alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai az OTP Bankban Michnai András igazgató Budapest, április 16.
Háztartási fogyasztók mozgása a földgáz piacon Dr. Szilágyi Zsombor kereskedelmi ügyvezető helyettes EMFESZ Kft. XVI. DUNAGÁZ SZAKMAI NAPOK Dobogókő,
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Egészségügyi fejlesztések értékelése – Életmódprogramok Kiss Norbert Hétfa Kutatóintézet Budapesti Corvinus Egyetem április 25.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
EMLA Környezeti Mangement és Jog Egyesület, BME Management Szakkollégium Támogatók: Phare Access 2003 micro alap Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Jövedéki Igazgatóság Excise Directorate e-jövedék konferencia EMCS rendszer Az adófelfüggesztéssel.
ÁROP-EKOP Monitoring Bizottság ülése június 6.
Különös tekintettel a gyógyszerekre
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Mitől jó a céges weboldal?
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Kit kérdezzen meg a felhasználó? Budapest, május 26.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Az erdők megelőző tűzvédelme Magyarországon (aktualitások, tervek)
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Nyíregyháza, december 2. Tájékoztatás a lakóotthoni kitagolási program szakmai és finanszírozási hátteréről Horváth Péter SZMM, az Országos Fogyatékosügyi.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Tóbiás Zoltán Osztályvezető KvVM FI 2007.április 26.
Kellenek-e hulladéklerakók Magyarországon?
A kulturális turizmus trendjei és a
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
EZ AZ ÉN MŰVEM Készítette: Pörzsölt Krisztián
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció
SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változó Google-trükköket? Éles László seosiker.hu Köszönti Önt!
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
INFORMATIKA december 3. E1 előadó 2. alkalom
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Az online marketing legújabb generációja
Online közösségek pedagógusoknak
Előadás másolata:

Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)

Háttér Gyógyszerreklám: szigorú törvényi szabályozás Nagyközönségnek: emberi egészségről vagy betegségről lehet kommunikálni Esetünkben: utazási betegségek kommunikációja

Történet 2006: flash alapú design, csak külső, támogató kampány esetén ugrott meg a látogatásszám 2007: –Keresőmotorok számára tetsző designváltás –Struktúraváltás –Plusz funkciók (pl. fórumozás) –Folyamatos keresőoptimalizás és linkstratégia Eredmény: látogatásszám nőtt, de nem eléggé 2008: paradigmaváltás

Paradigmaváltás 2008: változás éve Felhagytunk a kizárólagos, „szigorú” betegtájékoztatással Megvizsgáltuk, mit keresnek az utazók a weben Megnéztük, hol tartózkodnak a weben (pl. fórumok, videomegosztók stb.) Ennek ismeretében bővítettük a tartalmat és léptünk ki a weboldal keretein túl költséghatékony megoldásokkal

Design váltások, fejlesztések április2008. április

Legújabb design

Eredmények máj febr. 1. designváltás és fejlesztés 2. design módosítás, tartalombővülés Kulcsszavakra, kulcskifejezésekre rákeresések: jan.: 2500 vs febr.: 7500

Kulcsszavak a google-ben (néhány példa) HEPATITIS: 2-3. hely HEPATITIS B: 1. hely VALUTAKALKULÁTOR: 3. hely

Nem állunk meg! április: újabb desingváltás Online piackutatás: hol az utazó? Ki az utazó? Mit és hol keres? - folyamatban Újabb és tervezett tartalmak: folyamatban Cél a portálon: minden egy helyen legyen, amit az utazó keres

Weblapon kívüli élet április: teljes online jelenlét elérése (kampány) Kommunikáció a weboldalon kívül Cél: utazók elérése, információhoz juttatása, bevonása a kommunikációba Eszközök: blog, fórumok, hírportálok, női portálok, közösségi portálok és videómegosztók, wikipedia