1. oldal T-Online Magyarország iWiW: médium vagy buli? Simó György, vezérigazgató Budapest, 2006. május 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Találkozzunk a felhők felett!
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
IKT pedagógusoknak.  Csoportok vagy társadalmi rendszerek ideáltipikus meghatározása, amelyek az egyes tagok közötti szilárd kötődések eredményeként.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
The My Life - Az élet iskolája Önfejlesztő klub. Önfejlesztő klub képzései.
Innováció konferencia
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
Ügyvezető igazgató, RHK Kft.
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Informatikai megoldások egy kézből
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
IWiW Problémák és megoldások Lécz Balázs iWiW Üzemeltetési vezető Virgo Systems Kft
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Közösségi portálok használata
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Hotel Budapest, december 6.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Advanced Next gEneration Mobile Open NEtwork ANEMONE Promóciós Nyílt Nap Nyitó előadás 2008 április 22. Dr. Imre Sándor
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
COMPU-CONSULT Ltd. Saját kábeltv IP kamerával Előadók: Szabó Bence, COMPU-CONSULT Kft. Imre Gábor Panasonic, Előadás közben telefonálhat:
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Menüpontok szerkesztése.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Online közösségek pedagógusoknak
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Előadás másolata:

1. oldal T-Online Magyarország iWiW: médium vagy buli? Simó György, vezérigazgató Budapest, május 29.

2. oldal Web 2.0: Van-e alapvető különbség a régi és az új web között? A közösség és a kapcsolathálózat felértékelődése. Web 1.0 – „being online”  one to many  Internetre költöző intézmények  Commerce vs. People  Olvasás, fogyasztás  Stb. stb. Web 2.0 – „socializing the online”  Many to many  Internetre született intézmények  People vs. Commerce  Viselkedés, termelés  Stb, stb.

3. oldal Tudjuk-e mi a Web 2.0? Reneszánsz változó szabályokkal és alakulóban lévő üzleti modellekkel 2.0 Web mint közösség Web mint platform  kétirányú web  kollaboratív tartalomkészítés  közösségi hálózatok  tartalomaggregálás  „folksonomy”: tagging, rating, bookmarking  mash-up  A web 2.0 kifejezést az internet megváltozott, kollektív tudás-megosztáson és tartalomgeneráláson alapuló rendszerére utalva kezdték el használni.  Koncepció? Definíció nélküli gyűjtőfogalom? Buzzword? Hype?  Leginkább olyan markáns változások sora, amelyek nem feltétlenül állnak közvetlen kapcsolatban egymással, de mind egy irányba mutatnak.  A web 2.0 az, ami most történik az internet világában…

4. oldal  A részvétel architektúrája Kialakulása nem a bloggal kezdődött: TBL óta a web alapfilozófiája, sikeres üzleti modell épült rá (E- bay, Amazon.)  Dinamikus, kétirányú (Read/Write) web Fokozatosan létrejött a kommentek és a hivatkozások egyre sűrűbb hálózata. Az adat mint motor.  A web mint platform Új fejezet a web vs. Desktop versenyben  Közösségi-ismerősi hálózatok A hálózatosodás teret engedett a tudás megosztásának, és tovább erősítette a társas interakciókat. A web interaktívabbá tudott válni.  Kollaboratív tartalomkészítés Elkezdődött a felhalmozódott tudás kiaknázása. Mindez nagyfokú bizalmat feltételez a közösség részéről. Nyílt platform és a vele járó filozófiai vita Web mint közösség. Hálózat, tudás, tartalomgenerálás.

5. oldal Közösségi oldalak a világban - elkezdődött a versenyfutás Második generációs dotcomláz? „Mezőny”Megugró k Istállók Eszközö k 70 millió 7 millió 24 millió 2,7 millió 1,7 millió 0,77 millió

6. oldal  Alacsony belépési korlátok  Alacsony üzemeltetési költségek  Elérhető ingyenes technológiák  Tehetségek piaca A következő évek tétje 1. A túlélés titka : Vannak-e életképes üzleti modellek?  Azonnali bevételek (Google Adsense, Amazon affiliate)  Egyéb, elsősorban további hirdetési bevételek  Részvételre és/vagy aggregálásra épül, a tartalom előállítása nem jelent számottevő költséget!  „We are not a business, so we don’t need a business modell!”  Ingyenes, nyitott, részvételre épülő kezdeményezések  Adományok  Azonnal monetizálható ötletek

7. oldal A következő évek tétje 2. A túlélés titka : Vannak-e életképes üzleti modellek?  Targetált hirdetések Jelenleg a közösségi oldalak elsődleges bevételi forrásai. Több milliós felhasználói adatbázis, jól menedzselhető hirdetési felületek. Targetálás kor, nem, érdeklődés stb. szerint.  Tranzakciós bevételek (prémium szolgáltatások) Még nem jelentős, de a bevételek következő legfontosabb forrása lehet (extra tárhely, mobil hozzáférés, ki nézte meg az adatlapomat stb.)  Bevételmegosztás Ez a modell is hirdetésalapú, a felhasználók érdeklődési köréből kiindulva közvetlen vásárlási opciókat kínál fel. Bevételmegosztás sikeres tranzakciónként.

8. oldal A legnagyobb magyar közösségi site születése Egy klasszikus sikersztori A wiw létrejötte elsősorban az alapító baráti körének ápolását szolgálta Szolgáltatások:  regisztráció – nem meghívó alapú  ismerős bejelölése  3D térkép április 14.A wiw indulása (Várady, Ráckert, Haverok) szeptemberA teljes funkcionalitás A Virgo Systems belépésével kialakul a wiw jelenleg ismert funkcionalitása, és szolgáltatási palettája

9. oldal Az új időszámítás október 26: Az iWiW indulása az új, felhasználóbarát szolgáltatásokkal robbanásszerű érdeklődéshez és növekedéshez vezetett  Rendszerüzenetek ben  bejelölés  üzenet  hozzászólás, stb  Képfeltöltés  Több nyelv támogatása  Ismerősök csoportosítása  Apróhirdetések  Új ismeretségi háló megjelenítés  Megújult fórum

10. oldal A növekedés dinamikája Az új fejlesztéseknek köszönhetően a közösség robbanásszerűen gyarapodott, és használta ki a szolgáltatások adta lehetőségeket Felhasználók száma Napi oldalletöltés Napi látogatás Napi egyedi látogató A regisztrált tagok több, mint 90%-a „aktív”, és 60%-uk lép be egy nap alatt

11. oldal Az iWiW ma Az iWiW április 28-án a T-Online Zrt. tulajdonába került  Az akvizíció óta eltelt időszak legfontosabb történéseként, május 27- én kiosztottunk közel db meghívót  Tiszteletben tartjuk a cég összes szerződését és együttműködését  Hirdetési csapatunk átvette a hirdetésszervezést  Igyekeztünk minden szárnyra kapott, valótlan híresztelést cáfolni  Stabilizáltuk a rendszert, a működés felgyorsult, a nem működő szolgáltatásokat visszaállítottuk  Eddigi gyakorlatunknak megfelelően ügyelünk a felhasználói adatok biztonságára

12. oldal Az iwiw progresszív befektetés Mi a közösségi-ismerősi hálózatok jövője? Marad-e a felfokozott érdeklődés? Megvan-e bennük az új üzleti potenciál? Meddig egyeztethető össze az üzlet a web 2.0 filozófiájával? Hirdetések elfogadottsága Szűk szegmens, meghatározott célcsoport. Szponzorált közösségek? Márkahűség erősítése, új értékesítési lehetőségek. Affiliate programok? A felhasználók ösztönzése saját hálózatos vélemény- klubok építésére, fejlesztésére. Kulcskérdés, hogy a közösségi hálók mai formái intézményesedhetnek-e, mint a nyilvánosság intézményei. Mi fogja ösztönözni a felhasználókat az oldalak használatára?

13. oldal iWiW=médium? Az iWiW a legnagyobb napi oldalletöltést kiszolgáló egyedi magyar website és a negyedik a napi egyedi látogatószám alapján november december január február március április május november december január február március április május Látogatás okszámán ak alakulása Oldalletöltése k számának alakulása A felhasználók száma hamarosan meghaladja az t!

14. oldal Az iWiW profiljába illeszkedő T-Online alkalmazásokkal keressük az integrációs lehetőségeket Új szolgáltatásokat vezetünk be és további közösségi funkciókat tervezünk A közösség függetlenségének megőrzése felülírja a rövid távú pénzügyi érdekeket Az iWiW nem lesz fizetős szolgáltatás Hangsúlyt fektetünk arra, hogy lehetőség szerint mindenki valódi névvel regisztráljon, hogy a rendszer integritása megmaradjon A közeljövő Elsődleges célunk, hogy az iWiW a weben való jelenlét állandó alapintézménye legyen és maradjon a jövőben is

15. oldal Köszönöm a figyelmet!