Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
É RZELMEK ÉS PREFERENCIÁK Pártok félidőben– A Republikon Intézet konferenciája, április © 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos'
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
1 A tanácsadás projekt jellegének hatása a tanácsadó-ügyfél kapcsolatokra Dr. Nádor Éva Ph.D Főiskolai tanár BGF KKK.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Nyugdíj.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Kommunikációs bravúr: Az elutasítottságtól a támogatottságig.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Romhányi Balázs Költségvetési Felelősségi Intézet.
Brüsszel milyen messze van
Közönségkapcsolatok (PR)
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Humánerőforrás és fejlesztési irányai az érdekképviseletben Csikai Miklós HR szakértő Nyíregyháza, május 27. A program az Európai.
A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásának megerősítése A társadalmi együttműködés útjai Önkormányzat - - Civil.
A POLITIKAI MARKETING HATÁSA A DEMOKRÁCIA MINŐSÉGÉRE
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Dr. Tóth Olga PTE Illyés Gyula Főiskolai Kar, Szociális munka szak Társadalmi problémák szociológiája Levelező.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
A kormányzati munka minősége és számon- kérhetősége – az energiaszektor mint politikai mumus dr. Matos Zoltán XI. Vezérigazgató Találkozó április.
„Hidat építünk” az energetikai tanácsadók szerepe Magyarországon
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
„Listen to Your Heart”: Populáris kultúra és politikai azonosulás Reich Jenő Budapesti Corvinus Egyetem, Politikatudomány MA konzulens : Karácsony Gergely.
Kovács Kristóf Gábor Timon, a jegesmedve Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Konzulens: Surányi András április 15.
László Balázs Politika – mint az új generációk lehetősége OTDK, Budapest,
2. Digitális Esélyegyenlőség (DE!) Konferencia november 7. Az NJSZT kiemelt programja: Alföldi István NJSZT ügyvezető igazgató.
A költségvetési politika a fenntartható növekedés szolgálatában
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
A politikai képviselettel és a bal-jobb dimenzióval kapcsolatok attitűdök Enyedi Zsolt (CEU) Részvétel és demokrácia, Politikai Viselkedés Szakosztály,
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
WORKCARE SYNERGIES – findings from EU research – EU 7th Framework Programme -
Kevés- vagy sokpártrendszer Enyedi Zsolt (CEU). Pártrendszer-fragmentáció a választók szintjén.
A közvélemény mérése, a politika reakciói és a média torzításai Sik Endre TÁRKI.
A magyar közoktatás- politika irányvonalának változásai 1998-tól 2006-ig Készítette: Kemenczky Zsuzsanna.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
MIT TUDUNK AZ IFJÚSÁGPOLITIKÁRÓL? Kvíz. ISTEN HOZOTT BENNETEKET EGY RÖVID KVÍZBEN, MELY SOK MINDENRE VONATKOZIK, AMI A FIATALOKAT ÉRINTI...
A nemzetközi felsőoktatási térben és a hazai felsőoktatás-politikai térben Pécs október 18. Dr. habil Fábri György egyetemi docens ELTE Egy magyar.
HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON
2014. november november november 18.1.
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
K ÖZIGAZGATÁSI REFORMOK A KORMÁNYZÁS JELES NAPJAI MPTT éves vándorgyűlése Május 30-31, Kolozsvár Pálné Kovács Ilona, PTE BTK Politikai Tanulmányok.
1 Politikai mélypont Magyarországon? november 22. Somogyi Zoltán, igazgató Political Capital Institute.
Kézenfogva Alapítvány módszertani újdonságok 2009 november, Nyíregyháza 1.Aktív Műhely a fenntartható foglalkoztatásért! - pályázat 2.Európai Gondozási.
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András.
Sándor Balázs A regionális mediatizáció kihívásai és perspektívái a Dél-Dunántúli Régióban.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
1 hónappal az országgyűlési választások előtt Politikatörténti Intézet Dr. Stumpf István március 11.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
NONPROFIT SZERVEZETEK, CIVIL SZEKTOR
Baloldali, liberális pártok 2016 elején Reiner Roland
Politikai közhangulat, pártok támogatottsága
Előadás másolata:

Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető

A politika mozgatói az ideák!

Általában marketing problémáról beszélünk! Többet kellene beszélnünk politikai pr-ről! Miért is?

Bizalom - elsődleges legitimációs forrás Hírnév - reputáció

hitelesség, kormányzóképesség, vezetői képességek, médiaképesség A politikussal szembeni elvárások

Botrányteremtés - kríziskommunikáció hírnevet devalválja fekete pr az első ember támadása – 2002 Kövér, 2006 Mikola

Nyilvánosságkezelés politikai napirendformálás, tematizáció, mediatizációs, nyilvánosság-dialógus modell Hogyan kerülhetünk a címlapokra? Képesek vagyunk-e mozgalmat teremteni? Sajtókapcsolatok

Unalmas, ingerszegény Innovációmentes Az Obamásítás elmarad! Lehetőségek vannak benne: - közvetlenség, személyesség, párbeszéd, bizalomteremtés, mozgalomszervezés A kampányról

Ötletmentes Kevés az idő, már csak akciókkal lehet operálni Kicsik elszalasztott nagy lehetőségei BKV sztrájk Hóhelyzet A magyar politika adósságai Megint a kampányról

Nincs karaktere a pártoknak LMP - Greenpeace Jobbik - szerethetőség, barátkozás, kitörni a karanténból Mszp - megtörni a trendet Fidesz - ideát mutatni, ami mozgalmat generál Mdf - visszatérni a gazdasági témákhoz!

Kutatás a válság társadalmi kommunikációjáról ( augusztus január 01.) 338 db kommunikációs aktor 925 db szakértői megszólalás 84 db vizsgált médium db kommunikációs aktus

A válság témája azonnal átpolitizálódott Minden politikai szereplő a saját politikai szerepének megfelelően reagált okt. 10. a fordulópontja a kommunikációnak Paternalista kormányzati hozzáállás BKF kutatás megállapításai