Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető
A politika mozgatói az ideák!
Általában marketing problémáról beszélünk! Többet kellene beszélnünk politikai pr-ről! Miért is?
Bizalom - elsődleges legitimációs forrás Hírnév - reputáció
hitelesség, kormányzóképesség, vezetői képességek, médiaképesség A politikussal szembeni elvárások
Botrányteremtés - kríziskommunikáció hírnevet devalválja fekete pr az első ember támadása – 2002 Kövér, 2006 Mikola
Nyilvánosságkezelés politikai napirendformálás, tematizáció, mediatizációs, nyilvánosság-dialógus modell Hogyan kerülhetünk a címlapokra? Képesek vagyunk-e mozgalmat teremteni? Sajtókapcsolatok
Unalmas, ingerszegény Innovációmentes Az Obamásítás elmarad! Lehetőségek vannak benne: - közvetlenség, személyesség, párbeszéd, bizalomteremtés, mozgalomszervezés A kampányról
Ötletmentes Kevés az idő, már csak akciókkal lehet operálni Kicsik elszalasztott nagy lehetőségei BKV sztrájk Hóhelyzet A magyar politika adósságai Megint a kampányról
Nincs karaktere a pártoknak LMP - Greenpeace Jobbik - szerethetőség, barátkozás, kitörni a karanténból Mszp - megtörni a trendet Fidesz - ideát mutatni, ami mozgalmat generál Mdf - visszatérni a gazdasági témákhoz!
Kutatás a válság társadalmi kommunikációjáról ( augusztus január 01.) 338 db kommunikációs aktor 925 db szakértői megszólalás 84 db vizsgált médium db kommunikációs aktus
A válság témája azonnal átpolitizálódott Minden politikai szereplő a saját politikai szerepének megfelelően reagált okt. 10. a fordulópontja a kommunikációnak Paternalista kormányzati hozzáállás BKF kutatás megállapításai