Van jövő? Van jövő! Karrierépítés szociális munkásoknak-2006 Összeállította: Ágoston Magdolna Skype: agomag.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
A poszter Összeállította: Ágoston Magdolna-2006
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Versenyképesség az Európai Unióban Winkler Gyula EP Képviselő SZORVÁNYKONFERENCIA 2008 február 16, Déva.
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
A digitális kompetencia fejlesztése egy szociális munka kurzusban Ágoston Magdolna Főiskolai adjunktus SZTE EFK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
1 Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program június 16. A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja.
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG VIII. VÁNDORGYŰLÉSE Debrecen, november Az idegennyelv-oktatás szerepe a szervezeti és regionális versenyképességben.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
Sólyom Andrea PhD Hallgató
Tudásmenedzsment fejlesztések a tudásközösség – közösségi tudás – tudástőke hármas egységének jegyében az MTV-nél Móriczné Zvornik Csilla (MTV - humánerőforrás.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
SZAKKÉPZÉS A FEJLESZTÉS ESZKÖZE
Magyar Szociológiai Társaság Változás. Válság. Váltás. Hu éves konferencia és közgyűlés november Debreceni Egyetem (4032 Debrecen, Egyetem.
A tudás értéke Nyelvtudás, közgazdasági és természettudományos tájékozottság Európában Lannert Judit.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Az IKT-metria mérőeszköz
Az elméletek és a gyakorlat viszonya a szociális munkában Összeállította: Ágoston Magdolna Forrás: Malcolm Payne: Modern Social Work Macmillan Press Ltd,
A sztenderdizáció hátrányai a szociális munkában Összeállította: Ágoston Magdolna Skype: agomag.
A konstruktív szociális munka Összeállította: Ágoston Magdolna Nigel Parton: Constructive Social Work towards a new practice,
Az elnyomást elutasító/képessé tevő gyakorlat Összeállította: Ágoston Magdolna Malcolm Payne: Modern Social Work Macmillan Press Ltd,
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
A tanárképzés szerkezete
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Képzés és végzettség szerepe a munkaerő-piaci elhelyezkedésben Képzés és végzettség szerepe a munkaerő-piaci elhelyezkedésben Cséfalvay Ágnes Szakképzési.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Az Erasmus - jelen és jövő - ELTE, Budapest, október 2. Bokodi Szabolcs Tempus Közalapítvány.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Dr. Dancs Henriette, PhD Főiskolai docens Sporttudományi Intézet
AZ MNKSZ RÉSZVÉTELE A „TRAME” PROJEKTBEN AZ EU / GRUNDTVIG FELNŐTTOKTATÁSI PROGRAM KERETÉBEN ( ) TAPASZTALATOK ÉS EREDMÉNYEK KONFERENCIA A self-narration.
1 P iaci háttér - Új készségek és munkahelyek  Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szektor az egyik legígéretesebb és gazdaságilag.
A felsőoktatás nemzetköziesedése: a nyelvoktatás helye és lehetőségei az uniós felsőoktatási programokban Dobos Gábor március 31. A szaknyelvoktatás.
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Hogyan segíti az EKKR az európai munkaerőpiac működését? WORKSHOP 4.
Szegedi Tudományegyetem
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Motivációs kutatások kutatási kérdései
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Andragógusok a pályán, miben segíthet a múzeumandragógia?
A poszter Összeállította: Ágoston Magdolna-2006
5. Tétel – A Life Long Learning
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Van jövő? Van jövő! Karrierépítés szociális munkásoknak-2006 Összeállította: Ágoston Magdolna Skype: agomag

Mitől versenyképes egy diploma? Ha gyakorlati ismereteket is magába foglaló kompetenciákat ad Ha mellé jó kapcsolati tőke is párosul Ha a képzésed alatt megkerested egyéni utadat és célirányosan készültél Ha legalább egy idegen nyelv szakmai nyelvét is beszéled Ha megvannak digitális kompetenciáid

Ha gyakorlatra is szert tettél Ha rugalmas vagy lakóhelyed megválasztásában Ha tisztában vagy a piac törvényeivel Ha figyelemmel kíséred az EU és hazád fejlesztési programjait Ha nem feledkezel meg tudásod megújításáról Ha tudod, mit akarsz Ha AKAROD és keményen dolgozol is érte

Hogyan helyezkednek el a szociális munkások? (ELTE Kutatás.2005) Gondot fordítanak szakmai személyiségük fejlesztésére Kapcsolatokat építenek-fél éves „nagy gyakorlat” Kurrens kompetenciákkal bírnak Képzésük alatt tudatosan készülnek egy szakterületre és ott elmélyítik hozzáértésüket Megtanulnak „jó” munkaerőnek lenni: precíz, munkabíró, szorgalmas, határidő tisztelő, szabálytartó, csapatmunkás

Egy külhoni karriertervező honlap