TIOP-1.1.1-07/1-2008-0222 TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
1 Egy nyertes pályázat nyomán Infrastruktúrafejlesztés a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárában Informatio Medicata szeptember Beke Gabriella.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
TIOP / Megvalósításának tervezett napja: év január hó 31. nap.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
EKOP Elektronikus levéltár
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
A gyakorlatvezető mentor
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Biztos Kezdet Gyerekházak
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Petőfi Sándor Általános Iskola
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

Kedvezményezettek:  Bibó István Gimnázium,  Fazekas Gábor Utcai Általános Iskola,  Felsővárosi Általános Iskola,  II. Rákóczi Ferenc Mezőgazdasági,Közgazdasági, Informatikai Szakközépiskola,  Kertvárosi Általános Iskola és  Szűts József Általános Iskola

Nyert összeg:  ezer Ft, melyből  Ft eszközbeszerzés

 A Támogatói szerződés a tervezett április 15. helyett október 18-án lépett életbe, így a megvalósítást ekkor kezdhettük el.  A megvalósítás tervezett határideje a kiírás szerint november 30. lett volna. A késedelmes kezdés miatt ennek módosítását kértük június 2.-ára.

Mit nyerhettünk: megnevezés:dbBibóFazekasFelsőKertvárosRákócziSzűts Iskolai PC Tantermi csomag Tantermi csomaghoz oktatás Alkalmazás szerver Szerver szoftver WIFI csomag SNI III (gyengénlátó) csomag SNI V (mozgássérült) csomag

Vállalt indikátorok- Célérték elérés dátuma  IKT alapú órai mérés-értékelés aránya 30%  IKT eszközökkel oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya 42%  IKT eszközökkel tanított oktatási órák aránya 32%  IKT eszközzel oktatott SNI tanulók aránya 33%  IKT eszközzel rendelkező tantermek aránya 41%

Vállaltuk ezen kívül:  eszközök beszerzését, telepítést; pedagógusok részvételét a használatba vételhez szükséges felkészítésen.  informatikai stratégiát készíteni,  egy éven belül feladatellátási-helyenként legalább egy pedagógus részvételét biztosítani az IKT oktatásban történő alkalmazását, IKT alapú módszertani és az SDT használatát elősegítő pedagógus továbbképzésen. Az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja.  rendszergazda szolgáltatást biztosítani /legalább 72 órán belüli hibaelhárítással tanítási időszakban/. Ezt jelen pályázati forrás nem finanszírozza.

 Egy éven belül feladat-ellátási helyenként legalább az elnyert tantermi csomagok számának fele mennyiségű bemutató órát tartani a szülők számára. Az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja. Bibó 5, Fazekas 2, Felső 4, Kertváros 3, Rákóczi 2, Szűts 2 óra.  Minden pályázónak kötelező Közoktatási Esélyegyenlőségi Helyzetelemzést és Intézkedési Tervet elfogadnia legkésőbb április 30-ig.

Előleg: Ft lesz