Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Internetes látogatottsági statisztikák
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
A direkt marketing fogalma
Iroda a felhőben.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Informatikai megoldások egy kézből
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
A reklámügynökség Budapest,
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Miskolci Egyetem Gépészmérnöki és Informatikai Kar Alkalmazott Informatikai Tanszék Dr. Kulcsár Gyula egyetemi adjunktus.
Mitől jó a céges weboldal?
TT Kovács Sándorné.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
INTERNET.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Az információrendszerek kialakulása
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
 A matematikai statisztika a természet és társadalom tömeges jelenségeit tanulmányozza.  Azokat a jelenségeket, amelyek egyszerre nagyszámú azonos tipusú.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Digitalizálás a könyvtárban …mit, mivel, hogyan, mikor, miért, mennyire…
A digitális reklám eszközei 1.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A felület mindenek felett – mobilon is BarCEMP 2011.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
IMPERIUM Laboratóriumi Információs Rendszer
– Letölthető változat –
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Előadás másolata:

Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban

Információ igényes marketing kommunikáció Megismerni a fogyasztót –Ki ő, mire gondol, hogy él és mit szeretne –Mi motiválja a vásárlásban –Milyen mechanizmusok alapján hozza a döntéseit –Hol lehet elérni, milyenek a médiafogyasztási szokásai A döntés pillanatában a termékkel ott lenni a szeme előtt és befolyásolni A vásárlás után folyamatos visszajelzéseket kapni

A klasszikus kommunikáció információ forrásai Fókuszcsoportok, reprezentatív minták alapján készített felmérések a fogyasztói szokásokról, a médiahasználatról Kampány után hatékonyság vizsgálat Vásárlás utáni elégedettségi felmérések Hátrányuk –mindent csak utólag tudunk meg –Nem lehet azonnali adatokhoz igazítani a kampányt

Online kommunikáció új alapokon Mérés, elemzés és adatfeldolgozás mássága új lehetőségeket ad a marketing kommunikációnak A reklámok kiszolgálását számítógép végzi –Képes azonosítani a felhasználó gépét és a kampánykiszolgálás pillanatában dönteni a megjelenésről –Tömegeket képes face-to-face módon kezelni – emberhez igazodó kampánykezelés Adserver technológia

Online hirdetéskiszolgáló rendszer, mely az internetes kampányok menedzselését végzi Mit nyújt? –Real time statisztikák megjelenésről és kattintásról, uniq user számról óra szerinti bontásban –Statisztika IP cím és domain név alapján –Változatos targetálási lehetőségek Adott számú uniq user lássa, meghatározható kontaktusszámmal Targetálás IP cím, domain, browser típus alapján Keresőszó alapján Targetálás a látogatott oldalak tartalma alapján

Az adserver segítségével Az adatok a kampány során folyamatosan kerülnek feldolgozásra BÁRMIKOR módosítható a kampány, vagy a kreatív anyag Ami a klasszikus médiában nem megoldható

Reklámkérés az adserverhez IP Cím ország Domain cég Operációs rendszer Reklám kiszolgálás a targetálási szempontok alapján Online reklámkiszolgálás

Az Adserver nem csak adminisztrál nem csak kampányokat menedzsel hanem kihasználja, hogy a hirdetésmegjelenítésének pillanatában a hirdető és befogadó között egy komoly adatfeldolgozó eszköz, egy számítógép áll, amely elemzi a körülményeket, elemzi a hirdetési hatékonyságot és elemzi a befogadót! A számítógépes intelligencia

Például a meteo-targetálás... csak évszak, időszak szerinti lehetőség (pl.: sörszezon: aug. 20-ig..., függetlenül a tavaszi kánikuláktól, nyári hidegfronttól.)

adott helyen levegőhőmérséklet szerint vízhőmérséklet szerint hóviszonyok szerint egyéb időjárási viszonyok szerint Mindezt pillanatnyi, átlag vagy előre jelzett (várható) adatok- állapotok alapján... Bármely adat (BUX index stb.) függvényében... Online meteo-targetálás

Média fogyasztási szokásait, érdeklődési körét, reklám- preferenciáit Cipőt a cipőboltból (informatikát az informatikai site okról, DVD-t a moziműsorról stb.) helyett Cipőt annak, akinek cipő kell, informatikát annak, akit ez érdekel, DVD-t annak, aki ezt szeretne venni... elemzi a befogadót!!!

Viselkedés marketing Az adserver képes adatokat rögzíteni a látogató viselkedéséről a neten Ez alapján megismerhető az érdeklődési köre, vagy a pillanatnyi vásárlási igénye Targetálás a viselkedés és a tényleges igények alapján

Adverticum adserver Hazai tartalmak közel 80%-a használja –Legnagyobbak: Origo, Sanoma (Startlap, NLC, FN), Népszabadság Online, Ringier Megbízható háttér, nemzetközi piacot figyelő fejlesztés, hazai igények szerint –Fail over rendszer –99,8%-os rendelkezésre állás –24 órás support Rugalmas és dinamikus fejlődés, betanítás

Adnetwork Adserver szolgáltatók árnyékában online hirdetési hálózatok Kicsi, de értékes tartalmú oldalakból –nincs erőforrásuk hirdetés szervezésre –nem rendelkeznek megfelelő technikai háttérrel Előny a hirdetőknek, ügynökségeknek –nincs erőforrásuk megkeresni a kisebb site-okat –A hálózat nagyságánál fogva képes lefedni a hazai internetezők teljes csoportját (run of network kampányindítási lehetőség) –Megfelelő szakértelem és technológia a kampányok lebonyolítására Összetaró erő a közös adserver használat

Az adnetwork előnyei Kis oldalak hálózata, speciális, összetartó közönséggel Folyamatos bővülési lehetőség Nincs reklámzaj Megfelelő méretű affiliate típusú kampányok indításásra Viselkedés marketing – számos oldalról gyűjthető az információ

Adverticum AdNetwork Több, mint 175 site tematikus csoportokba rendezve Minimálisan uu/day Havi átlagos adv: 270 millió ADV Dinamikus növekedés: havi cca. 10 új oldal Új belépőknek minőségi és mennyiségi feltételeknek kell megfelelniük