„Mércénk az ember”. 2012 Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Tanévnyitó értekezlet
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Széchenyi István Egyetem, Győr
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Szakmai munkánk a pályázatban
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Országos Egyházi TISZK TÁMOP / Szakmai konferencia február Glowacz Miklósné projektmenedzser.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Pályaválasztási tájékoztató szeptember. Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság képviselete Kapcsolattartás a kis- és középvállalkozások.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
főosztályvezető-helyettes
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Előadás másolata:

„Mércénk az ember”

2012 Fodor

Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek  naprakész információ nyújtása vezetőségi, munkaközösségi megbeszéléseken havi rendszerességgel

Vezetői Információs Rendszer e-napló feltöltése megtörtént 2011 nyarán e-napló szeptemberben bevezetésre került tapasztalatok - kezdeti nehézségek, követhetőbb, pontosabb adminisztráció további fejlesztés

Családpedagógiai szolgáltatás az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók bevonása a szakképzésbe a roma tanulók segítése fokozottabban az esélyegyenlőség elérése érdekében mentorálási rendszer működtetése 5 pedagógus vesz benne részt, 7 tanulót mentorálnak

Felzárkóztató tanulócsoportok indítása Szakiskola: 2 korrepetálás - 8 fő, 3 egyéni foglalkozás - 12 fő Szakközépiskola: 5 korrepetálás - 32 fő, 21 egyéni foglalkozás - 74 fő 21 fő pedagógus végzett felzárkóztató, korrepetáló tevékenységet

Közösségi funkciók a partner általános iskolák tájékoztatása a képzésekről, tájékoztató füzetek küldése nyílt napok tartása – 170 tanuló részvétele börzéken való részvétel – 5 esetben a végzős tanulóknak nyomonkövetési kérdőív szerkesztése a HUMÁN TISZK iskolái által szervezett versenyeken való részvétel

Moduláris tananyagok alkalmazása  audiovizuális oktató téka működtetése egészségfejlesztés, néprajz, kommunikáció, környezetkultúra tantárgyakhoz  szakkönyvek szakmai tantárgyak tanításához  oktatócsomag használata egészségfejlesztés tantárgyhoz  látásfogyatékosokat, hallásfogyatékosokat segítő szoftver használata a könyvtárban – néhány fő jelnyelv használata a pályaorientációban

Környezeti fenntarthatóság Környezeti nevelés fontossága Környezetkultúra órák tananyagába beépül Osztályfőnöki órák szerepe Vetélkedőn, versenyen való részvétel