„Mércénk az ember”
2012 Fodor
Információk átadása, tájékoztatás folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek naprakész információ nyújtása vezetőségi, munkaközösségi megbeszéléseken havi rendszerességgel
Vezetői Információs Rendszer e-napló feltöltése megtörtént 2011 nyarán e-napló szeptemberben bevezetésre került tapasztalatok - kezdeti nehézségek, követhetőbb, pontosabb adminisztráció további fejlesztés
Családpedagógiai szolgáltatás az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók bevonása a szakképzésbe a roma tanulók segítése fokozottabban az esélyegyenlőség elérése érdekében mentorálási rendszer működtetése 5 pedagógus vesz benne részt, 7 tanulót mentorálnak
Felzárkóztató tanulócsoportok indítása Szakiskola: 2 korrepetálás - 8 fő, 3 egyéni foglalkozás - 12 fő Szakközépiskola: 5 korrepetálás - 32 fő, 21 egyéni foglalkozás - 74 fő 21 fő pedagógus végzett felzárkóztató, korrepetáló tevékenységet
Közösségi funkciók a partner általános iskolák tájékoztatása a képzésekről, tájékoztató füzetek küldése nyílt napok tartása – 170 tanuló részvétele börzéken való részvétel – 5 esetben a végzős tanulóknak nyomonkövetési kérdőív szerkesztése a HUMÁN TISZK iskolái által szervezett versenyeken való részvétel
Moduláris tananyagok alkalmazása audiovizuális oktató téka működtetése egészségfejlesztés, néprajz, kommunikáció, környezetkultúra tantárgyakhoz szakkönyvek szakmai tantárgyak tanításához oktatócsomag használata egészségfejlesztés tantárgyhoz látásfogyatékosokat, hallásfogyatékosokat segítő szoftver használata a könyvtárban – néhány fő jelnyelv használata a pályaorientációban
Környezeti fenntarthatóság Környezeti nevelés fontossága Környezetkultúra órák tananyagába beépül Osztályfőnöki órák szerepe Vetélkedőn, versenyen való részvétel