A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
FELNŐTTKÉPZÉS HELYZETE I.
TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Fontosabb fogalmak Képesség :
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógus szakmák kompetenciaprofiljai
2.-3. Beszámoló, folyamatos és tervezett feladatok január 24. Közgyűlés Feladatok Képzésszervezés Pályázatok IT-mentor munka Kapcsolatépítés.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Az egészségügyi szakképzés fejlesztésének lehetséges irányai Kiss Mária Balatonfüred, augusztus 25.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Hátralévő fejlesztések a Mentor(h)áló projektben Jagodics Balázs Programvezető Qualitas T&G Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
Barcsák Marianna KPSZTI
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.

Alapok, a kapcsolat A képzések, amelyeket tartottunk – Tananyag fejlesztés – Kompetencia mérés a szakképzésben – gyakorlati vizsgafeladatok – Menedzsment képzés – fenntarthatóság – tervezett! De az előadás nem erről szól!

Amiről szól A képzések tapasztalatai, egy képzési szolgáltató szemszögéből – Szerepek, hasznosulás, fenntarthatóság – Ahogy szerintünk ezt a résztevők meg/túlélték – Pluszok és plusz delta

Az iskola, mint megrendelő

A TISZK, mint szervező

A képző, mint megvalósító

A motiváció alapjai – a képzés, mint a fejlesztés alapvető eszköze

Összegzés A tervezés, igényfelmérés jóval korábban történt, mint a megvalósítás – projekt alapú működés. A tervezés, igényfelmérés végrehajtói mások voltak, mint a megvalósítók. Időnyomás és képzési „túlkínálat”. A tanulás többnyire teljesítménykényszer. Amiért megküzdöttem, azt tekintem értéknek A használható tudás ma is értéket képvisel és felkelti a figyelmet.