Mobilis robot (e-puck) robot és a Webots szimulációs rendszer megismerése szimulációs rendszer robot közepesen nehéz feladat megoldása például: vonalkövetés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
Informatikai Szaknyelvi Vizsga
Pac-Man játék tanulása Megerősítéses Tanulással Mesterséges Intelligencia algoritmusok tesztelése játékokon Gyenes Viktor Eötvös Loránd Tudományegyetem.
A megismerésről másként – konstruktivista pedagógia
Az integrált oktatás modellje Nahalka István Egyetemi docens
Edu-Game, Research Game, Launch Game Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék Űrhódító - videojáték konferencia 2010.
Agy-számítógép interfész virtuális terekben
Programozási ismeretek oktatása: kód vagy algoritmus
A fejlesztés hatása a szervezetre
FÖMI Térinformatikai Igazgatóság Tevékenység és elvárások…
Boole- féle algebra Készítette: Halász Rita I. István Szakképző Iskola szeptember 19.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Gombkötő Attila Lineáris egyenlet.
A matematikai kompetencia jellemzői, fejlesztése, módszerei
Mesterséges neuronhálózatok
Python script/ GUI (töltőre navigálás) Kinect/ROS/ Linux Interface ROS Linux – Apache web statisztikák Lehetséges feladatok.
A Java programozási nyelvSoós Sándor 1/4 Java programozási nyelv 12. rész – Képek kezelése Nyugat-Magyarországi Egyetem Faipari Mérnöki Kar Informatikai.
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mesterséges intelligencia
Módszertani megújulás a nevelő munkában
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Országos Közoktatási Intézet Tantárgyi obszervációs vizsgálatok
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
PÉK Szeged, Farkas Károly Programozás tanulása könnyedén - Szintonicitás.
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
 Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja.
A hazai és a nemzetközi hadtudományi kutatások műhelyei, főbb képviselői, a legfontosabb hadtudományi kutatási témák GŐCZE ISTVÁN ZMNE, Gőcze.
Intelligens Felderítő Robotok
Készítette: Gergó Márton Konzulens: Engedy István 2009/2010 tavasz.
Pókerágens fejlesztése játékelméleti alapokon
Légi forgalom irányítása konfliktushelyzetek feloldására
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Valós idejű adaptív útvonalkeresés
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Gyermekvilág régen és ma
A tanítás szolgálata GYHT2.. Tanítás Ismeret, tudás átadása; szokás, készség, magatartás elsajátíttatása (Magyar értelmező kéziszótár)
A kisgyermekkori nyelvi fejlődés jellemzői,
SZTE Műszaki Informatika Tanszék Középiskolai bemutató
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
Döntsön a kard! Mesterséges intelligencia a játékokban Szita István Eötvös Collegium.
Szimuláció.
WP-Dyna: tervezés és megerősítéses tanulás jól tervezhető környezetekben Szita István és Takács Bálint ELTE TTK témavezető: dr. Lőrincz András Információs.
Bevezetés az újkori filozófiába. Miért új korszak? -szabad városok -polgárság (pénz és tudás) -egyház- és tekintély- ellenesség - ész.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
A projekt célja O Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. O Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Informatikus - fizika 1 ÚJ SZAK AZ ELTE TTK-N az oktatás modernizálása keretében 2000-ben lett kidolgozva, 2002 júniusában engedélyezve, 2003 szeptemberében.
Megerősítéses tanulás 2. előadás
1 Megerősítéses tanulás 9. előadás Szita István, Lőrincz András.
Tanítás- és tanuláselmélet V. A kompetencia Knausz Imre.
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
Mesterséges intelligencia
Mire alkalmas AZ alkalmasságvizsgálat? - jóembert keresünk
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Szalóki Csilla
A nyelvi tudatosság fejlesztése Meixner Iskola, Szakmai nap
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Integrált áramkörök programozása
PROGRAMOZÓ/INFORMATIKUS SZAKMA BEMUTATÁSA KÉSZÍTETTE : PINTARICS – DÉVÉNYI ZSOMBOR.
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

Mobilis robot (e-puck) robot és a Webots szimulációs rendszer megismerése szimulációs rendszer robot közepesen nehéz feladat megoldása például: vonalkövetés és akadályok kikerülése labirintus megoldása és feltérképezése Szükséges előismeretek: C/C++ legalább közepes ismerete jó programozási készség jó ha van: PIC uC tapasztalat

Megerősítéses tanulás alkalmazása egy vagy kétszemélyes játékokra Játék rendszerének elkészítése Megerősítéses tanulási algoritmus implementálása Tanítás Szükséges ismeretek: Matlab vagy Java nyelv ismerete Jó programozási készség Lineáris algebra tudás

Elérhetőség Név: Engedy István Szoba: IE426