UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom 15.10.08, 10:00 - 10:10.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
Advertisements

UEFA-A /UEFA PRO Tanfolyan Mérkőzés megfigyelés BELGIUM - SPANYOLORSZÁG Bob Browaeys , 19: :30.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Magyar labdarúgó hagyományok - a jövő útja
Elnökségi beszámoló 2009 Lányi András. Tartalom - Triatlon, mint lehetőség - Elnökségi tevékenység - Eredmények - Tervek 2010.
EDZŐKÉPZÉS EDZŐ TOVÁBBKÉPZÉS
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
KAPUS KÉPZÉS EDZŐI SZINT 1. (UTÁNPÓTLÁS) ELMÉLET
Az Egri Vízilabda Klub útmutató támogató szervezetek részére.
A felsőoktatás rendszer szintű változásaihoz kapcsolódó rövid ciklusú képzések a Szegedi Tudományegyetemen SZTE Szeged 2008 Szegedi Tudományegyetem Arc-,
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A Belga LSZ fejlesztési terve
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Új szemléletű Légügyi Hivatal NKH Légügyi Elnökhelyettes
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
A kormányhivatal képzési, továbbképzési, vizsgáztatási tevékenysége
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
Drajkó László Ügyvezető igazgató Microsoft Magyarország KFT.
A HEM kialakulása és fejlődése
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
A BELGA LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG UTÁNPÓTLÁS NEVELÉSI FILOZÓFIÁJA
EDZŐKÉPZÉS A MŰKÖDÉS Bob Browaeys , 17: :00.
UEFA „A” ELIT UTÁNPÓTLÁS KÉPZÉS A tehetségek felfedezése és fejlesztése ELMÉLET Marc Van Geersom , 13: :30.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 A BELGA LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG TECHNIKAI OSZTÁLYA A MŰKÖDÉS Michel Sablon , 17: :15.
MLSZ FKI Edzőképző vezető
Royal Sporting Club Anderlecht Utánpótlás Technikai Igazgató
MAGYAR GYERMEKLABDARÚGÓ SZÖVETSÉG
A MÁSODIK NAP ÖSSZEFOGLALÁSA. 1. Magyar labdarúgó hagyományok és a labdarúgás jövője MI A KAPOCS A MAI LABDARÚGÁS FEJLŐDÉSI TEN- DENCIÁI ÉS A MAGYAR LABDARÚGÓ.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Az együttgondolkodás ereje A horizontális tanulás szerepe az intézményfejlesztésben Arató Ferenc, PTE BTK Nevelés- és Oktatáselméleti Tanszék Barcs,
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Azt gondoljuk, hogy az e-learning megismerése nem az elméleti háttérrel kezdődik. Kicsit bele kell kóstolni. Van egy hosszú, érdekes anyagunk az általunk.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Edzéselméleti témák Kiválasztás
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
évi statisztikák. 2014/15-ös bajnoki szezonra kiadott licencek típusának megoszlása.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
PFLA Regionális Utánpótlás Központ
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
PSV AKADÉMIA 2007/2008.
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
OKJ SPORTOKTATÓ KÉPZÉS
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
3. osztályban.
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Előadás másolata:

UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10

UEFA STUDY GROUP OCT 2008 ÁTTEKINTÉS UEFA-PRO diploma UEFA-B diploma UEFA-A diploma DYA (SZINT 1.) DYA – TOP (SZINT2.)

UEFA STUDY GROUP OCT 2008 SZINT Utánpótlás Akadámiai Igazgató (DYA) : Szint 1: 90 óra Felvételi kritérium: UEFA B + 3 év gyakorlat (utánpótlás/felnőtt vezető edző, vagy utánpótlás koordinátor) 2. DYA-TOP Szint 2 : 60 óra Felvételi kritérium: (DYA) + (UEFA A) + (3 év gyakorlat) (utánpótlás/felnőtt vezető edző, vagy utánpótlás koordinátor klubnál >3-ik osztályig Vagy 2 év utánpótlás vezető edző >3-ik osztályig és 5 év utánpótlás koordinátor klubnál >megyei 1-ső osztályig

UEFA STUDY GROUP OCT 2008 Speciális DYA: TANANYAG A profi club utánpótlás felépítésének és szerepének megértése Egy olyan utánpótlás stratégia felépítése, mely megfelel a club általános labdarúgó jövő képének Az utánpótlás stratégiába egy konkrét tanulási folyamat behelyezése A tanulási folyamat gyakorlati kivitelezésének eszközei, minden lehetséges útja A stratégiai célok és a tanulási folyamat felügyelete Az utánpótlás koordinátorok irányítása (kommunikáció) Az utánpótlásnál folyó munka futtatása adminisztratív és szervezési területen Az utánpótlás képzés legkorszerűbb speciális fejlesztési területeinek ismerete Az utánpótlás lelki nevelés eszközeinek ismerete A fiatal játékosok fejlődésének magas szintű ismerete az Élsport program működésének területén belül

UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ GYAKORLATI PÉLDA: RSC ANDERLECHT Jean Kindermans , 10: :00