Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Advertisements

 2011 első félévében Magyarország látja el az Európai Unió Tanácsának soros elnöki feladatait  az önkéntesség európai éve  június 4-12.
A határmenti együttműködés „iskolapéldája” Előadó: Kiss Gábor projektvezető.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
A hálózattá alakulás útján
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
Nyitó konferencia szeptember 15. Dr. Tóbiás László: Az Interprofesszionális szemléletű közösségi szociális munkára felkészítés alternatívái című,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A nevelési-oktatási program előzményei
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Szempont Alapítvány Foglalkozási rehabilitáció 2008 december 10.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
NŐ az ESÉLY! Esélyegyenlőségi program Zala megyében A projekt az Európai Unió és a Magyar Köztársaság támogatásával valósul meg.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Iskolák határok nélküli együttműködése.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
eTwinning – európai iskolák közössége
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Heves megyei civil szervezetek elektronikus kompetenciáinak fejlesztése és PCM képzés NCA-CIV-10-A-0303 A program a Nemzeti Civil Alapprogram, a Kárpátok.
RONCSOLÁSMENTES ANYAGVIZSGÁLÓK KÉPZÉSÉNEK FEJLESZTÉSE
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
Szakirodalom a Stratégiai menedzsment tantárgyi képzéshez 1. Chikán Attila: Vállalatgazdaságtan oldal 2. Bush, T (2009.): A menedzsment fontossága.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
TRANZIT ADDIKTOLÓGIAI SZOLGÁLAT
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Gazdálkodástudományi Szakmai Kollégium
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Előadás másolata:

Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig

Rövid történet 2009 Kapcsolda – Mosolyország Alapítvány/Szalai Krisztina/Vakok Ált. Isk. és Bárczi G. Spec. És Készs. Ált. Isk. Óv. És Szakisk II. Rákóczi F. Fővárosi Gyakorló Közgazdasági SZKI önálló jógyakorlata 2011 TÁRS program keretében megvalósuló önkéntesség- projekt 2012 MOSTart Egyesülettel együttműködve Leonardo Program (4T) nemzetközi szakmai együttműködés keretében tematikus projekt és szakmai konferencia

A jó gyakorlatról Célja: önkéntességre való ösztönzés, a fogyatékkal élőkkel kapcsolatos személyes kompetenciák fejlesztése Időtartama: tematikus projekt: 30 óra (konferencia: 6 óra) Alapfeltételei: - inkluzív pedagógiára való nyitottság - kooperatív technikák ismerete - magas szakmai együttműködési készség és nyitottság a résztvevő pedagógusok részéről - minimum 1 partnerintézmény - foglalkozásonként minimum 2 pedagógus - minimum 12 résztvevő diák

Szervezési folyamat Egyeztető megbeszélés a programban résztvevő pedagógusokkal Kapcsolatfelvétel a partnerintézménnyel Projekt témájának/felépítésének kialakítása (foly. Egyeztetés mindkét féllel) Felkészítő foglalkozások a pedagógusoknak és a diákoknak Előlátogatások/Csoportalakítás (2 önkéntes és 1 vendégdiák) Projektnap Disszemináció

Eredmények 2013-ban 5. alkalommal rendezzük meg Iskolánkban közel 120 diák vesz részt átlagban évente a programban A résztvevő diákok minimum 60-70%-a legalább 2x jelentkezett a programra Elkötelezett és szakmailag felkészült pedagógusok magas színvonalú együttműködése mindkét fél részéről A program szakmai hátterének erősödése A diákok részéről előfordult, hogy a program motiválta a szakmaválasztásban Nemzetközileg is elismert projekt (Leonardo – 4T)