A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ami a társadalmat összetartja – a generációk együttműködése
Advertisements

A roma családok segítése a csecsemőmasszázs módszerével. Gyakorlati útmutatás az egyéni és csoportos csecsemőmasszázs oktatásában a roma lakosság körében.
Komplex kistérségi programok a gyerekszegénység csökkentéséért Kun Zsuzsa, MTA KTI Gyerekprogram Iroda.
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
Az Oltalom Karitatív Egyesület 1989 óta működik. Célja a lelkileg és szociálisan elhagyott, kiszolgáltatott vagy veszélyeztetett élethelyzetben lévő különféle.
ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
LámpásLámpás Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Lobbizás az egészségügyben
élménypedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanitásban
Mikszáth Kálmán Gimnázium Postaforgalmi SzKI és Kollégium
Alaphelyzet: Miért kell együttműködni az elektronikus sajtóval?
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
TÁMOP B-11/ „Életút a párkereséstől a jól működő családig”
Készítette: Heilmann Kitti Kiss Alexandra Turger Gabriella
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Kreatív technikák és terápiák a pszichiátriai betegek közösségi alapú ellátásaiban Endre Szilvia május 23.
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
Tedd fel a kérdést magadnak: Miután elolvastad a levelet!!!
Tűnödtem… wondered: " Kik az én számítógépes barátaim ? "
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
KÉPVISELŐJELÖLTEK FÓRUMA szervezési segédlet. CÉLOK A képviselő-jelöltek megismertetése a választókkal Egyenlő esély biztosítása minden jelöltnek A felelős.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Közösségi portálok használata
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Sponsorare necesse est
Túl a szakzsargonon Szemléletformálás - kinek az inge? Klímacsúcs II. Budapest, február 19. Czippán Katalin.
2%-al Tisztább Környezetért Kovács Zoltán Csongor Zöld Erdély Egyesület.
FIATALKORI BŰNÖZÉS ÉS VIKTIMOLÓGIA
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
E-KULTÚRA A MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETBEN Tanulmány + power-point internetes konferencia vázlat OFA - STRATOSZ PROJEKT 2004 internetes konferencia.
Születésnapi ünneplésre!!! M E G H Í V Ó. A szívedben.... Ő ott fog találkozni veled. (Hallani fogod a kopogtatását.) Díszvendég: Jézus Krisztus Dátum.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Kinek hogyan segíthet? Motivációs üzenetek a társadalom különböző szegmensei számára.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
Budapest, február 22. A Népegészségügyi Program kommunikációja,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ X. Országos Konferencia.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Tiszátúli Villamosenergia – ipari Szakszervezet TIVISZ Mozgósítás - tapasztalatok Siófok, Vértes Hotel június 20.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban Reményi Zoltán Budapest
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
Tűnődtem… " Kik az én számítógépes barátaim ? ".
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Állami szabályozás és önszabályozás a médiában Médiaszabályozás 2015.feburár 19. Készítette: Dr. Pintér Szilvia.
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Emberi erőforrás fejlesztési operatív program
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Művészeti szülői értekezlet
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
A könnyen érthető kommunikáció az önérvényesítők szemszögéből
Village.
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
M2M Zóna az első hazai M2M hírportál
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív házasságellenes, sőt szeretetellenes propagandaként érzékeljük. ÜZENET Ezzel szemben azt szeretnénk érzékletesen bemutatni, hogy a házasság boldogítóbb, emberhez méltóbb, jobb mint a szingli életvitel: „A házasság nem intézmény, hanem szeretetközösség, amely örömforrást jelent, védelmet nyújt és erőt ad.”

CÉLCSOPORT - Potenciális házasulandók. - Mindenki, aki a fiatalokkal, házasulandókkal, foglalkoznak vagy kapcsolatban állnak a mindennapokban. CÉL: 1. Elgondolkodtatni az üzenetek célzottjait. Olyan gondolatokat próbáltunk adni, melyek az érintettekben esetleg elindíthatják az attitűdváltozást ill. aki bizonytalan volt az megerősödik értékrendjében. 2. A médiumok - adjanak hírt a konkrét eseményekről - beszéljenek általában a témáról – lehetőleg a mi szempontjainkat előtérbe helyezve. Legyen téma a médiumokban a házasság.

KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA: 1. Szlogent választottunk: „A házasság öröm és erőforrás” 2. Készítettünk egy összeállítást olyan gondolatokból, melyek a házasság mellett érvelnek. Az emberek alapvetőbb igényeire (egészség, jólét, hosszú élet, munkához jutási lehetőség) próbáltunk apellálni. - Tudományosan igazolt állítások szerepelnek rajta. (Az amerikai Egészségügyi Minisztérium internetes oldaláról származnak.) Pl.: Akik házasságban élnek hosszabb életűek, egészségesebbek, gyermekeik jobb tanulók, így jobb eséllyel indulnak majd a munkaerőpiacon. - A Házasság Hete népszerűsítésekor a programok ismertetése mellé tettük ezt az összeállítást is.

MÉDIUMOK: Hangsúlyt fektettünk a – katolikus és nem vallásos - sajtó felé történő minél hatékonyabb kommunikációra, nem tévesztve szem elöl a hagyományos, közösségeken keresztül történő meghívásokat sem. - Minden jelentősebb írott és elektronikus médiumot igyekeztünk megkeresni. - Szórólapot terjesztettünk - Plakátot helyeztünk ki - A hagyományos, katolikus közösségeken (plébániák, kisközösségek, stb.) keresztül is terjesztettük a hírt.