SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia 2012. szeptember 25-26. Fekete Zsombor – Élménypásztor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Advertisements

A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Világnagy iskola Tanulás túl a csengőhatáron
„Lépés-váltás”-TAMOP A.-11/ Dr. Hatvani Erzsébet
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Utcai és lakótelepi szociális munka
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
A gamifikáció konzervatív megközelítésben
Kis csoport szeptember
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Gamification az oktatásban játszva tanulni és tanítani.
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
Miért fontos a fiatal korosztályok pénzügyi jártasságának fejlesztése? Simor András a Magyar Nemzeti Bank elnöke október 6.
Játék és Internet A pacmantől az MMORPG- ig és vissza A videojátékok elemzéséhez Fekete Zsombor.
A brit Konzervatív Párt megújulási kísérlete: A progresszív konzervativizmus.
Szabó Miklós Az oktatás szerepe a társadalomban. Az oktatás filozófiai alapja „A helyes cselekvéshez és megértéshez szükség van a jó tudására.” (Platón)
Modern tanulási környezet Civitas Pedagógiai Intézet DPM TISZK 2007.
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
Ajánlat - Projektmenedzsment oktatási rendszer Audi HungariaMotor Kft. Audi Akademie HungariaKft. Projektmanagement Audi Hungaria.
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Ebben a műsorfüzetben a Csicsal csapat nyújtotta programokat ismerheted meg: I. Eu- Ismerkedés az Eu- val II. A projektírás rejtelmei III. WebEu és a.
A bürokrácia térnyerése Weber szerint a bürokráciának a társadalmi fejlődéssel összefüggésben bekövetkező „előrenyomulása” speciális racionalitásával függ.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
Bevezető előadás ANDRAGÓGIA IFJÚSÁGSEGÍTŐKNEK Az akkreditált, iskolai rendszerű, felsőfokú szakképzésben 1. előadás.
NAT 2007 kompetenciák.
Gyerekjátékokról és edutainmentről őszintén Fekete Zsombor.
Országos Közoktatási Intézet Tantárgyi obszervációs vizsgálatok
Komoly játékok, egyenlőbb esélyek Z. Karvalics László – Rab Árpád DE! 2009 nov.26.
1 Oktatás és iskolázottság – nemi egyenlőtlenségek konferencia Az előadás címe: A hátrányos helyzetűek oktatásban való részvétele gender szempontból (különös.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Digitális világ – interaktív táblán
Amit szülőként feltétlenül tudnod kell a videojátékokról VI. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 28. Fekete Zsombor.
A gyermekek jogi védelme az új médiakörnyezetben „VII. Nemzetközi Médiakonferencia” A média hatása a gyermekekre és a fiatalokra Dr. Koltay András a Médiatanács.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
EMLÉKEZTETŐ Környezettechnológiai piacvezető Magyarországon ORGANICA Élőgépek kifejlesztője Tudásból megélni és megnőni ORGANICA Környezettechnológiák.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Aktív idősödés és nemzedékek közötti szolidaritás európai éve Magyarország Nemzeti Programja (tervezet) Február 22.
Bevezetés. A jó pap holtig tanul – tartja a mondás A múlt század közepéig azonban, általában, csak azokra az emberekre volt ez igaz,  akiknek a génjeiben.
1 Témafelvetés Tanulásmódszertan 2. kurzusra Papp Endre – Molnár Attila.
Videojáték-típusok avagy Miről is beszélünk?
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Rendhagyó irodalomkönyvek I/5.o., II/6.o. (Tíz-tíz oldalon) Kincsesbánya, Készítette: Keszte Jánosné.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
AZ ÉV ISKOLÁJA címért Eger összes középiskolája versenybe száll Október 5-én szerdán délután. A diákfesztivál egész délután tart, a 13 órai Dobó téri gyülekező.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop
Gersekaráti IKSZT – esély és lehetőség a közösség szolgálatára IKSZT Szakmai nap, Bak,
Konzervatív gamifikáció: módszer és eredmények Fekete Zsombor.
Nemzeti Foglalkoztatási Akcióterv (2004) Magyarország 2006.június
AKTÍV IDŐSKOR – KONFERENCIA AZ ÖNKÉNTESSÉGRŐL
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Simon Gábor mérnöktanár GÉIK, SZM/SGT.
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia szeptember Fekete Zsombor – Élménypásztor Kft.

Volt egy ötletem…

egy rendszerről, ahol a társadalom motorja a tanulás! Учиться, учиться и учиться.

megélni csak az tud… aki dolgozik aki tanul aki a társadalom aktív tagja

1. Kihívás: Vizsga

1. Megoldás: Versenyek

2. Kihívás: Tanulás

2. Megoldás: Játék

3. Kihívás: Korlátok

3. Megoldás: Modern technika

4. Kihívás: Kötelező

4. Megoldás: Jutalmazás

Volt egy ötletem… Vizsgák helyett vetélkedők Tanulás helyett felderítés, játék Mobilitás helyett modern technológiák Kötelezővé tétel helyett jutalmazás.

A rendszer kritikája A játékban akkor is szabadnak érezzük magunkat, ha valójában nem vagyunk azok…

A játék hatékony eszköz

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!