Digitális közszolgálat és a gyerekek és fiatalok nethasználata Hammer Ferenc ELTE Média és Kommunikáció Tanszék

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
A rock forradalma Az 1950-es évek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Reklámeszközök, reklámhordozók
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A média funkciói.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
WordLearner.com -- Learn or Teach Words in Almost Any Language WordLearner.com online és offline nyelvoktatás mobiltelefonon és interneten Benedek Balázs.
A közszolgálati tartalom Konferencia a közmédiáról, Budapest június 16.
NAMS szakértői kerekasztal november 28. IJC Tóth András: Versenyjog – médiaszabályozás - NAMS.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
CLV Partners Ügyvédi Iroda
A média mint nevelési intézmény
Különös tekintettel a gyógyszerekre
Reklám etika.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Digitális világ – interaktív táblán
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Mire kell figyelni a reklámokban a gyermekek védelmében?
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Gyermekvédelem az európai önszabályozás függvényében.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Készített: Schneider Gábor GM/N/ Április 1.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
Miért szoktunk le a közszolgálati médiáról? Van még alagút és fény? A magyar közmédia küldetése és lehetőségei Budapest, június 16.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
A tudás társadalmi percepciója tudomány a média-környezetben Dr. habil Fábri György PhD ELTE PPK december 9.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
A szólás és a Háló szabadsága, etika. A SZÓLÁS, VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS SZABADSÁGA, LELKIISMERETI ÉS VALLÁSSZABADSÁG.
Tudja-e befolyásolni a Gyermekvédelmi Internet- kerekasztal tevékenysége a média gyermekekre és fiatalokra gyakorolt hatásait? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
A médiaszolgáltatásban közzétett termékmegjelenítés és az arról szóló tájékoztatás törvényi feltételeinek való megfelelés dr. Szikora Tamás jogász Nemzeti.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Az online marketing legújabb generációja
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Reklám etika.
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Előadás másolata:

Digitális közszolgálat és a gyerekek és fiatalok nethasználata Hammer Ferenc ELTE Média és Kommunikáció Tanszék

. "Eltorzult arc, kuszált haj, kicsavarodott végtagok, vad mozdulatok [...] Ez jellemzi a rock and rollt (…) A rock and roll megőrjíti az ifjúságot. (…) A tánctermekben napirenden vannak a verekedések és gyakran a rendőr- ségnek is be kell avatkoznia. Mivel magyarázhatjuk a rock and roll rendkívül káros hatását? Zenéje afféle "doppingoló szer", zenei narkotikum. Ritmusa lázasan erősödő gépzakatoláshoz hasonlít, valósággal gúzsba köti az ember gondolatát és napvilágra hozza legvadabb ösztöneit. Európában [...] a lapok hasábjain közéleti személyiségek, papok, tanárok, szülők nyilatkoznak a rock and roll káros hatásáról, követelik a táncot ismertető filmek és a zenéjéről készült hanglemezek betiltását..."

??? "Eltorzult arc, kuszált haj, kicsavarodott végtagok, vad mozdulatok [...] Ez jellemzi a rock and rollt (…) A rock and roll megőrjíti az ifjúságot. (…) A tánctermekben napirenden vannak a verekedések és gyakran a rendőr- ségnek is be kell avatkoznia. Mivel magyarázhatjuk a rock and roll rendkívül káros hatását? Zenéje afféle "doppingoló szer", zenei narkotikum. Ritmusa lázasan erősödő gépzakatoláshoz hasonlít, valósággal gúzsba köti az ember gondolatát és napvilágra hozza legvadabb ösztöneit. Európában [...] a lapok hasábjain közéleti személyiségek, papok, tanárok, szülők nyilatkoznak a rock and roll káros hatásáról, követelik a táncot ismertető filmek és a zenéjéről készült hanglemezek betiltását..."

Sztálinvárosi Hírlap, 1957 "Eltorzult arc, kuszált haj, kicsavarodott végtagok, vad mozdulatok [...] Ez jellemzi a rock and rollt (…) A rock and roll megőrjíti az ifjúságot. (…) A tánctermekben napirenden vannak a verekedések és gyakran a rendőr- ségnek is be kell avatkoznia. Mivel magyarázhatjuk a rock and roll rendkívül káros hatását? Zenéje afféle "doppingoló szer", zenei narkotikum. Ritmusa lázasan erősödő gépzakatoláshoz hasonlít, valósággal gúzsba köti az ember gondolatát és napvilágra hozza legvadabb ösztöneit. Európában [...] a lapok hasábjain közéleti személyiségek, papok, tanárok, szülők nyilatkoznak a rock and roll káros hatásáról, követelik a táncot ismertető filmek és a zenéjéről készült hanglemezek betiltását..."

Rock’n’Roll: Résztvevők Tartalom Felhasználás Hatás/identitás Előállítás/Technológia Szabályozás

Közmédia, netezés: Résztvevők Tartalom Felhasználás Hatás/identitás Előállítás/Technológia Szabályozás

Közmédia, netezés: Résztvevők

Tartalom Hagyományos közmédia-tartalom. Közmédiacsatorna gyerektartalommal is. Közmédiacsatorna gyerekeknek. Kereskedelmi csatornák támogatott műsorai. Hagyományos TV a neten gyerekeknek. TV plusz erős interaktív felület. Alapvetően online interaktív felület mozgóképpel. UGC, web2

Felhasználás On-demand tartalmak Mobil Hálózatba beágyazott használat/fogyasztás Médiatudatosság

Hatás/identitás Jövendő médiahasználók Jövendő polgárok Jövendő fogyasztók Jövendő munkaerő Jajnekünk

Előállítás/technológia Nonlineáris, keresztplatform Közmédia DPSP, web2

Szabályozás A szólásszabadság fő korlátai: Emberi méltóság és a kiskorúakra káros tartalmak. A gyerekek és fiatalok számára szóló tartalmak korlátai: Szex, erőszak, hirdetések plusz helyi specialitások. Versenyjogi szabályok: A közmédia a neten. Állam vs FB.

. Köszönöm